יום שלישי, 31 במרץ 2015

איפור לחג

אנחנו עוד שניה כבר שם, המטבח כמעט נקי מחמץ, הבגדים והנעליים לכל המשפחה נרכשו ואפילו המתנות למשפחה כבר עטופות וארוזות ומחכות בצד. חג הפסח בפתח והשנה אני מתרגשת יותר מתמיד. אל הבגדים החגיגיים שרכשתי יצטרף השנה גם איפור חדש שקיבלתי לנסות והרשים בביצועיו. 


המייקאפ החדש של קליניק - Beyond Perfecting Foundtation+Concealer הוא הבסיס המושלם לעור הפנים. מדובר במייקאפ בעל כיסוי מאט מלא ויש לו עמידות נהדרת. עליי הוא החזיק את כל שעות היום החמות שהיו השבוע ונראה מעולה גם בסיום הערב. ההפתעה מבחינתי היא העובדה שהנוזל שלו משמש גם כקונסילר מצויין לכיסוי בינוני מתחת לעיניים. אני סובלת מאוד מעיגולים שחורים מתחת לעיניים וכשהגעתי ספקטית לנסות אותו גם באזור הזה, הופתעתי מאוד לגלות שהוא אכן עומד במשימה. הוא מתאים לכל סוגי העור אבל יהיה אידיאלי לאלה שיש להן עור יבש עד מעורב או מעורב עד שמן (סוגי עור 2,3 לפי שיטת קליניק) והוא מגיע ב - 6 גוונים שונים. מחירו: 220 שקלים ל - 30 מ"ל.



לגבי העיניים אני עוד מתלבטת לגבי המסקרה שאבחר לערב הגדול. קיבלתי 2 מעולות של חברות שיודעות לספק את הסחורה תמיד וכאן ההתלבטות היא קשה.
מצד אחד יש את המסקרה החדשה של ג'יבנשי - Phenomen'eyes שמגיעה עם מברשת מהפכנית ועגולה שיש לה יכולת סיבובית גדולה והיא מושלמת בהגעה לריסים הקטנטנים שמונחים להם בזוויות העיניים שלי. היא מעגלת את הריסים כל כך יפה ויש אותה גם בגרסא עמידה למים ומחירה: 161 שקלים (מחיר השקה עד סוף אפריל).



ומצד שני זו של קלרינס - Truly Waterproof Mascara שמעניקה אורך ייחודי לריסים ומגיעה בשני צבעים משגעים של שחור אינטנסיבי וכחול עז. יש לה מברשת בעלת ידית אחיזה מאוד נוחה והסיבים שלה רכים למגע ומסרקים בצורה אחידה את הריסים העדינים. היא עמידה במים וכך גם גם מחזיקה מעמד על הריסים לאורך זמן וללא תקלות התפוררות או מריחות למיניהן. מחירה: 193 שקלים לצבע השחור ו - 200 שקלים לצבע הכחול.



את השפתיים שלי יעטר הגלוס החדש ג'ייד - Crystal Light Gloss בגוון מספר 501 Morganite מתוך קולקציית Soft Lights המיוחדת לחגים. הגלוס מועשר בפניני קריסטל מחזירות אור והוא נותן לשפתיים ברק נפלא בנצנוץ עדין ביותר. הפיגמנט שלו ורדרד ורך והוא לא מייבש את השפתיים. מחירו: 111 שקלים. עוד מוצרים בסדרת ה - soft Lights הם שפתון בגימור מאט ופלטת צלליות בגוונים חמים.



את הטוטאל לוק הסופי תקבלו בערב החג עצמו, בעמוד האינסטגרם שלי שאם אתם עדיין לא עוקבים אחרי שם, זה ממש הזמן:



ובאותה הזדמנות, אם אתם נהנים לקרוא אותי, אשמח אם תפרגנו לי בלייק בעמוד הפייסבוק של הבלוג:



לילה טוב וכמעט חג שמח!
שרונה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אשמח לקרוא על ההתרשמות שלך מהמסקרות.
מחפשת מסקרה טובה שלא תגרום לי לדמוע וגם תיתן אפקט יפה לריסים ותדגיש אותם.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נוי נוי - אז ככה. לגבי דמיעה ממסקרות, זה תלוי כמה את רגישה. שתיהן לא גרמו לי לדמוע אבל יש לי חברה שכל מסקרה שהיא רק תשים אליה למעט זו של קליניק, תגרום לה לדמוע.
אני באופן אישי מעדיפה את המסקרה עם המברשת ה"מסורתית" של קלרינס ואחרי 2-3 נסיונות איתה לומדים גם לעבוד איתה יפה ולקבל תוצאה מעולה של ריסים ארוכים ומופרדים. לגבי המסקרה של ג'ינבשי, גם אותה צריך ללמוד ולנסות אותה מספר פעמים עד שמצליחים לעבוד איתה כמו שרוצים. היא נותנת מראה מאוד עשיר לריסים ויש לה פיגמנט חזק. שתיהן נהדרות כאשר אני עם העדפה קלה לזו של קלרינס אבל רק מטעמי נוחות המברשת.