יום שבת, 25 באפריל 2015

שתי קולקציות תכשיטים חדשות שהזיזו אצלי משהו בלב

אהבתי הרבה לתכשיטים ידועה וגלויה, בייחוד אלה העשויים זהב ואבנים טובות. כמו בהרבה דברים בחיי, גם בנושא תכשיטים אני מאוד ספציפית ומעטים הם הפריטים שיצליחו להזיז אצלי שם משהו בלב.
בתוך חודש קיבלתי שני קטלוגים לשתי קולקציות שונות ומרהיבות שהאירו לי את העיניים והזכירו לי שיום ההולדת שלי מתחיל להתקרב וזה הזמן להתחיל לחשוב על מתנה ראויה. תכשיט חדש? ראוי בהחלט.  

הקולקציה הראשונה היא My Collection – "האוסף שלי" למותג H.Stern. הליין שהושק בשנת 2009 ומיועד לנשים צעירות ולצעירות ברוחן הוא ליין שאני עוקבת אחריו מאז שיצא. בכל קולקציה אני נמסה מחדש ושומרת באדיקות רבה את הקטלוג כי התכשיטים שבו גורמים לי לחייך. גם הקולקציה החדשה ממשיכה לרגש עם המסר ה-כה רומנטי: With Love. המסר הזה אף הפך לתכשיט בפני עצמו בקולקציה והאותיות שלו מזכירות כתב יד, מה שהופך את התכשיט לאישי אף יותר. מלבד התליון המדהים הזה, בקולקציה תכשיטים נוספים בעיצוב מעודן ובשיבוץ יהלומים. תכשיטים קלי משקל, יומיומיים הנוחים לענידה ומוסיפים ניצוץ. ליין נוסף ב"האוסף שלי" הוא ליין של תכשיטי פנינים בזהב צהוב ופנינים בצורות אורגניות יוצאות דופן.
הקולקציה היא על זמנית, והמחירים הנגישים שלה מאפשרים להנות מאיכות המותג ומהתכשיטים היפים שבו.


טווח מחירים: תליונים:  החל מ – 790 ₪, טבעות: החל מ – 2400 ₪, עגילים: החל מ – 1900 ₪.


הקולקציה השניה היא קולקציית אביב-קיץ של המותג הספרדי TOUS העונה לשם: "מיאמי". אני תוהה אם זה צירוף מקרים שאותה קולקציה שאהבתי עונה לשם של המקום אליו אני עתידה לטוס ממש ממש בקרוב. הקולקציה עוצבה בהשראת הסמלים המזוהים ביותר עם המקום: עצי דקל, חופים עם חול לבן, צבעים מרהיבים ושמש אינטנסיבית. העיצובים מזכירים סגנון ארט-דקו והצבעוניות שבהם קופצת מיד לעיניים ועושה נעים בלב. שילוב החומרים והצבעים בקולקציה מעניק לקולקציה אסתטיקה מעט שונה המוקירה את סגנון מאימי. הפריטים הבולטים בקולקציה הם: טבעת "קוקטייל" עשויה ורמייל ומעוטרת באבן קריסטל שקופה ועליה גומיות נאון מתחלפות, עגילי "ביץ'"מזהב 18 קראט ואבני קרייסופרס בגוונים ירוקים, צמיד "גריט" עשוי ורמייל מעוצב בקווים נקיים ועוד.

בקולקציה החדשה הושקה גם קולקציית אביזרים משלימה עם משקפי ראייה ומשקפי שמש מעוצבים, קופסאות תכשיטים מעוצבות, צעיפים קלילים, שעונים ומגוון רחב של בשמים. גם בגזרת הגברים והילדים תוכלו למצוא שלל פריטים כמו: צמידי עור, טבעות, חפתים, תליוני כסף וזהב, רעשן מכסף, עגילים ועוד.


טווח מחירים נשים: תכשיטים: 250-35,000 ₪, תיקים: 500-2,800 ₪, אביזרים: 150-1,000 ₪, טווח מחירים גברים: 249 - 2,525 ₪,

טווח מחירים ילדים: 135 - 2000 ₪.

את קולקציית "With Love" של H.Stern וקולקציית "מיאמי" של המותג TOUS ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


המשך שבת נעימה לכולם,
שרונה. 

אין תגובות: