יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

מלכת האמבטיה

ושוב אני כאן, עם הפינה האהובה עליי –  האמבטיה. המקום בו אני לוקחת נשימה ארוכה וצוללת אל תוך שלווה ורוגע. כשאני מוקפת במיני סבונים, קרמים, שמפואים, מסיכות לשיער ושאר פינוקי אמבט אני באה אל סיפוקי. יותר מזה אני לא צריכה, באמת...
בשבועיים האחרונים ניסיתי המון מוצרים חדשים שמצאו להם מקום חדש על מדפי חדר האמבטיה שלי.


סדרת פינוק החדשה למניעת קשקשים באה אליי בדיוק זמן. היובש והקור לא עושים טוב לעור שלי (במילים עדינות) ושניה לפני שפניתי לרופאת עור לקבלת טיפול רציני לטיפול בקשקשת על הקרקפת, נתתי צ'אנס לשמפו מהסדרה. הוא מכיל מנטול והחפיפה איתו נעימה ונותנת תחושת נקיון אמיתית בקרקפת. הקשקשים לא נעלמו ב – 100% אבל פחתו מאוד וזה מבחינתי הישג גדול. אני ממשיכה להשתמש בשמפו על בסיס קבוע ובכל חפיפה ואין ספק שאני רואה שיפור ניכר. הבקבוק מגיע בגודל של 700 מ"ל ויכול להספיק לשימוש רב של חפיפות. בסדרה גם שמפו מרכך משולבים 2 In 1 שהוא יהיה מעולה למי שאוהבת את החפיפות שלה קצרות ויעילות. ניתן להשיג את הסדרה החדשה ברשתות השיווק והפארם.



שמפו יבש הוא לא מוצר שהרבה בנות בארץ מכירות. אני כבר הספקתי לנסות בחיי כל מיני כאלה, אבל אף אחד מהם לא העניק לי את תחושת הניקיון שרציתי. על המותג בטיסט שמעתי הרבה דברים טובים, אבל לא היה ניתן להשיג אותו בארץ. והנה, עכשיו הוא כאן ובגדול והוא מציע מגוון מוצרים לעיצוב השיער. יש לו מספר ייתרונות כמו הארכת חיי הפן ושימור המראה ליום-יומיים נוספיים, נטרול ריחות רעים ועוד. השמפו היבש הוא בעצם תרסיס במרקם אבקתי אותו מרססים על השיער במרחק 20 ס"מ משורשי השיער, מעסים אותו בעזרת קצות האצבעות משורש השיער לכיוון הקצוות במשך 2 דקות שבמסגרתן האבקה סופחת אליה את כל שיירי השומן והלכלוך שהצטברו על השיער והקרקפת. אני ניסיתי את השמפו היבש בניחוח דובדבן ובניחוח Blush (פריחה רעננה), לשניהם ניחוח היסטרי ואין ספק שהם מקיימים את המובטח. כיף שניתן להשיג אותם עכשיו גם בארץ! אז... וולקאם! תמצאו אותם עכשיו במחיר השקה של 25.90 שקלים כל אחד וניתן להשיג אותם ברשת סופר פארם.



גם המותג TONI&GUY השיק לאחרונה שמפו יבש ללא שטיפה אבל אותו טרם יצא לי לנסות. את קרם הלחות לעיצוב השיער לעומת זאת, כן יצא לי לנסות והוא אחד מהמוצרים המוצלחים של המותג שיצא לי להתנסות בהם. הוא מכיל רכיבים שמרככים ומעניקים לחות לשיער והוא מעניק לו ברק מרענן ומגע נעים. אני משתמשת בו בימים שבה אני מחליטה לאסוף את השיער (לשם שינוי) וזקוקה לקרם קליל שיחליק את השיערות הסוררות ויתן לשיער מראה מסודר יותר. מספיקה ממנו כמות קטנה ביותר והוא בעל ניחוח עדין ולא דומיננטי. ניתן להשיג אותו בשפופרת של 100 מ"ל ברשת סופר פארם.



כמובן שאני לא שוכחת לטפל גם בעור הגוף כאשר אני מתחילה קודם עם סבון קרמי ועשיר לגוף מתוך סדרת תחליבי הרחצה של נקה 7. קיבלתי לנסות את אלה בריח קמומיל ווניל-שקד. מבחינת הפורמולה הם זהים לחלוטין, מה שמבדיל ביניהם הוא הניחוח בלבד כאשר אני מעדיפה יותר את הוניל שקד. כשקפצתי לפארם ורחרחתי את שאר הריחות בסדרה (מלפפון וליים, קוקוס ויסמין, וניל ומאסק, אלוורה ותה ירוק, ורד ויסמין ולבנד) התאהבתי בניחוח קוקוס ויסמין, לא יכולתי להתאפק ורכשתי גם אותו. התחליבים מהסדרה עשירים ב – 25% לחות והם מגיעים בבקבוקים גדולים של 750 מ"ל ובמחיר השקה של 10 שקלים בלבד ברשתות הפארם והשיווק.



לסיום אני מורחת על עור הגוף את קרם הגוף החדש של Crema עם לחות מוגברת המיועד לעור יבש במיוחד. הוא מעניק טיפול אינטנסיבי כך שההקלה על היובש בעור מורגשת מיד. יש בו חמאת שיאה ששומרת על הלחות הטבעית של העור והוא נספג מהר ולא משאיר אותו בתחושה שומנית או דביקה. הריח שלו מעט חזק לטעמי אך הוא נעלם מהר יחסית כך שאין חשש מהשתלטות הניחוח על הגוף. עוד חשוב לי לציין זה שכל המוצרים של החברה לא נוסו על בעלי חיים. ניתן להשיג אותו במחיר של 25 שקלים לבקבוק של 500 מ"ל בכל רשתות הפאר והשיווק בישראל. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: