יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

מעצבת נעליים ליום אחד - Bloggers X B.Unique

כשפנו אליי מרשת הנעליים B.Unique וביקשו ממני לקחת חלק בפרויקט הבלוגריות שלהם שבמהלכו אעצב נעליים משלי, לא היססתי לרגע ועניתי בחיוב. אף פעם לא עיצבתי נעליים וחשבתי שזאת הזדמנות טובה להביא את עצמי לידי ביטוי מהמקום היצירתי וליצור נעליים שיהיו פרי דמיוני. תהליך העיצוב כלל פגישה עם שירי, מעצבת הנעליים של B.Unique. הפגישה התקיימה במשרדי החברה ושם גם נחשפתי לכל הקולקציה החדשה לחורף 2016 ולמגוון הסגנונות, האימומים והעורות בהם נעשה שימוש בקולקצייה. את הנעליים שלי עיצבתי מאפס ו"בניתי" אותם יחד עם שירי. שרטטנו יחד את המבנה שאני רוצה, את גובה העקב ואת חיתוכי העור. הרצון שלי היה ליצור נעליים בגוונים שיתאימו לכל בגד ושישולבו בתוכם גם עור שחור וגם עור לבן. את העקב רציתי לשמור בצבע נייטרלי ולכן בחרתי דווקא בעץ מוחלק. השילוב בין העור השחור המבריק לעור הלבן המט מאוד קרץ לי כי אהבתי את הניגודים בין השניים. החזון הסופי שראיתי בדמיוני היה לזוג נעליים אלגנטיות וקלאסיות, עם "שובבות" קלה שעוצבו בהשראת הארכיטקטורה היפנית.
הוזמנתי ליום צילום מיוחד שכלל את צלם הסטילס גלעד בר שליו ואת צלם הוידאו ליאל בובמרג. זאת התמונה שלי, שתככב גם בחנויות המותג כמו גם זוג הנעליים שעיצבתי:


יחד עם ארבעת הבלוגריות הנוספות שנבחרו לפרויקט, צילמנו את התמונה המשותפת שבה אנחנו נועלות כל אחת את הנעליים שעיצבה ועם הסטיילינג שבחרה כל אחת לעצמה. אני בחרתי ללבוש בגדים בגווני הנעליים, שחור – לבן, ובהמשך הפוסט אפרט בדיוק מהיכן הבגדים שאני לובשת.


זאת התמונה המשותפת של כולנו, שלקח זמן עד שהיא יצאה מושלמת ונפלאה כמו שאתם רואים אותה, אבל התוצאה לחלוטין הייתה שווה את המאמץ. צילמו אותנו גם לסרטון קצר של מאחורי הקלעים ובו כל אחת סיפרה על תהליך העיצוב ועל החשיבה מאחורי הנעליים שלה. את הסרטון תוכלו לראות בלינק הזה: Bloggers X B.Unique@YOUTUBE

אני לובשת: שמלה שחורה – H&M, חצאית – H&M, ג'קט שחור – ASTR (מ – NORDSTORM  בלוס אנג'לס) שרשרת: Charming  Charlie (מיאמי), נעליים – B.Unique.

אם אהבתן את הנעליים שעיצבתי, אתן מוזמנות לרכוש אותם במחיר מיוחד עם קוד הנחה של 20% שסידרתי במיוחד עבורכן! המחיר הרגיל של הנעליים הוא – 400 שקלים, אבל אם תקישו את הקוד 8480 תוכלו לרכוש אותם ב – 320 שקלים בלבד דרך האתר המקוון של הרשת www.b-unique.co.il
את קולקציית Bloggers X B-Unique  תוכלו להשיג בשלושה סניפים בלבד – דיזינגוף 114 תל אביב, קניון איילון ברמת גן וקניון כפר גנים בפתח תקווה. 


מתוך האתר של B.Unuiqe, שם תוכלו לרכוש את הנעליים שעיצבתי

ניתן להשיג את הנעליים שעיצבתי ממידה 37  ועד למידה 41

ובנימה אישית: כבר שנים שאני עוקבת אחרי המותג הישראלי B.Unique (כי אין כמו תוצרת כחול-לבן) ואף הצטלמתי לבלוג עם 2 זוגות נעליים שלהם שיש לי. תוכלו לראות פוסטים שלי לדוגמא כאן וכאן. הנעליים מצטיינות בנוחיותן וזאת למרות שהעקבים שלהם גבוהים יחסית. את הזוג החום יש לי כבר למעלה מ - 5 שנים והם נראים כאילו רק אתמול יצאו מהמפעל. המחירים של המותג גם שומרים על שפיות ביחס למותגי נעליים אחרים וזה כל כך כיף שאפשר להנות מנעל איכותית, נוחה ובמחיר נוח לכל כיס.

תודה רבה לצוות המדהים של B.Unique על שנתן לי את ההזדמנות להיות מעצבת נעליים ליום אחד, ותודה למשרד היח"צ קרנית, על שבחר בי לקחת חלק בפרויקט המדהים הזה. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

3 תגובות:

הילה לוי אמר/ה...

מיזם משגע (מאוד אהבתי גם את העיצובים שלכן בסבב הקודם) והעיצוב שבחרת נפלא. אם לא היה לו עקב גבוה הייתי מאוד מאוד שמחה לרכוש אותן :-)

EFRAT ITAH אמר/ה...

את נראית מדהים, יופי של מיזם ומותג נפלא!

Bateloves אמר/ה...

טוב, הן סופר מושלמות, השילוב של שחור ולבן תמיד קונה אותי, מהמם