יום ראשון, 10 בינואר 2016

מדידות מקולקציית החורף של דפנה לוינסון HDL

ושוב אני מחפשת בגדים חדשים, כאלה שיתאימו גם לעבודה וגם לערבי בילוי חורפיים. בקניון איילון, שהפך לאחרונה לקניון האהוב עליי, נכנסתי לחנות של דפנה לוינסון HDL כדי לבדוק מה חדש בקולקציית החורף של המותג. מצאתי את עצמי עורמת על היד מספר פריטים שמאוד מצאו חן בעייני והתחלתי בסשן מדידות ארוך שבסופו גם בחרתי את הפריט האהוב עליי מהקולקציה ואת זה שגם חזר איתי הביתה. 

ראשונה נמדדה חולצת הברווזים המשגעת הזאת. דמיינתי איך התלמידים שלי בכיתה בוהים בברווזים המתוקים ואיך הבן שלי מנסה לגעת בהם ו"להוציא" אותם החוצה. 


אחריה מדדתי חולצה ושמלת טוניקה בסגנון הבוהו שיק שגרמו לראש שלי לרוץ שלושה חודשים קדימה היישר אל האביב. 


אחרונים חביבים הם שתי העליוניות הללו, שמגיעות בשני צבעים שונים ויכולים להראות נהדר גם פתוח וגם סגור עם האבזם הצידי שנלווה להן.


כפי שאתם רואים, הקולקציה מעוצבת באווירת רטרו אופנתית ונוסטלגית של שנות ה - 70, תקופה המסמלת בעיקר את החופש לבחור את הסגנון המתאים, לשלב בין מגמות שונות לקבלת מראה אינדיבידואלי המתאים לכל לקוחה. הטרנד ההיפי (בוהו) של שנות ה - 70 שחלק מפריטיו גם מדדתי, ממשיך מהקיץ בניחוח אתני מיוחד. פריטים כמו חולצות גולף צמודות לצד חולצות "איכרים" מקושטות בסרטי תחרה וקרושה, סריגים גדולים, שכמיות פונצ'ו ומכנסיים בגזרות מתרחבות, חצאיות ברך ושמלות הם רק חלק מהקולקציה החורפית והנהדרת של המותג. הפריטים מגיעים ממידה 36 ועד למידה 44 בטווח מחירים של: 199-239 שקלים לחולצות, 299-499 שקלים לשמלות, 299 שקלים לחצאיות, 199-329 למכנסיים, 499 למעילים ו - 299-399 שקלים לג'קטים. 

ואם תהיתם מה הפריט שבחרתי מבין כל הפריטים שנמדדו, אז מדובר בעליונית הנראית בשתי התמונות האחרונות כאן בפוסט. היא מבד סריג עבה יחסית ומאוד נעים, בהדפס שחור לבן שיעבוד נפלא עם כל אאוטפיט כמעט ומחירה: 299 שקלים.  

את קולקציית החורף של דפנה לוינסון HDL ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: