יום שבת, 9 בינואר 2016

סדרת הלחות לעור HYDRA ZEN של לנקום

12 שנים אחורה, אני עדיין תלמידת תיכון שחיה על דמי כיס מההורים ועל כמה שקלים שהרווחתי בבייביסיטרים ביישוב שבו גדלתי. בכסף הזה הייתי קונה לעצמי בגדים, דיסקים, איפור ומוצרי טיפוח. על 300 השקלים (במבצע!) שהייתי משלמת על קרם הפנים של לנקום תמיד הייתי מקבלת תגובות כמו: מה נערה בגילך צריכה להשתמש בקרמים יקרים שכאלה? אבל אני, אני הייתי מכורה ולא היה אכפת לי מה אומרים. שנים קדימה, גדלתי ובגרתי ולהתמכרות הוספתי גם מוצרי טיפוח ומוצרי איפור של המותג.

שמחתי לקבל לידי להתנסות שניים מהמוצרים בסדרת HYDRA ZEN המיועדת להרגעת העור, הענקת לחות ושיקום הזוהר הטבעי של העור.


המוצר הראשון הוא ה – Hydra Zen Beauty Essence, תמצית יופי במרקם ג'ל המעניקה נוחות, רעננות ורכות מיידית לעור. את הג'ל מורחים מידי בוקר ו/או ערב על עור פנים נקי כשלב ראשון לפני קרם הלחות. הוא מעניק לעור בוסט רציני של לחות ו"משקה" אותו היטב לפני שלב האיפור. אהבתי מאוד את התחושה הקרירה והמרגיעה שלו על העור ואת הניחוח ה – כה "לנקומי". טיפ מלנקום: להניח שתי טיפות של המוצר בכף היד, להדק את כפות הידיים ולהפוך את הג'ל למים למרקם מיימי מענג.


המוצר השני הוא ה – Hydra Zen Overnight Serum In Mask, מסכת סרום המסייעת להפחתת סימנים ניכרים לעין של לחץ ועייפות בעור. היא מעניקה עד 24 שעות של לחות מתמשכת, למראה עור מלא חיים ולתחושת נוחות מידית. היא מזינה את העור באינטנסיביות (כ – 40% יותר לחות בעור, ארבע שעות לאחר השימוש) ובעלת מרקם חדשני המשלב את הרעננות והעוצמה של סרום עם תחושת הנוחות המוענקת בשימוש במסכה. אני אוהבת את הקופסא העגולה והאלגנטית של המוצר וחווית השימוש בסרום היא ללא ספק חוויה ממכרת. העור בבוקר נראה מתוח יותר, זוהר יותר וקורן יותר. 


השימוש המשולב בין שני המוצרים יחד עם התמדה יומיומית של שימוש בשניהם יכולה להביא לתוצאות טובות למי שסובלת מעור עייף, חיוור ואפרורי. אני ללא ספק רואה שיפור ניכר בצבע ובחיוניות העור ומאמינה שבהמשך השימוש אראה תוצאות אפילו טובות יותר.


מחיר ה - Hydra Zen Beauty Essence: 315 שקלים ל – 150 מ"ל.
מחיר ה - Hydra Zen Overnight Serum In Mask: 420 שקלים ל – 75 מ"ל.


להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות הנבחרות. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.



אין תגובות: