יום שבת, 28 במאי 2016

חדש על המדף - מוצרים חדשים לחודש מאי

חודש מאי אומנם מסתיים עוד שניה, אבל הוא הביא איתו גם הרבה מאוד מוצרים חדשים ומומלצים שלא כדאי לכם לפספס!

ג'ל לעיניים מבית Neal's Yard Remedies


על מותג הטיפוח האורגני Neal's Yard Remedies כבר קראתם אצלי בבלוג בעבר. הפעם הוא יוצא עם השקת סדרת התה הלבן הכוללת מסכה לפנים וג'ל לעיניים. אני קיבלתי להתנסות את ג'ל העיניים המגיע במיכל ספריי קומפקטי, ומיועד לאיזון גוון ומיצוק העור הרגיש מסביב לעיניים. בשימוש לטווח ארוך ניתן יהיה להבחין גם בהטבה בנפיחות ובעיגולים השחורים מתחת לעיניים. הוא מכיל תה לבן שהוא חומר נוגד חמצון ובעל תכונות אנטי אייג'ינג והוא טבעי ואורגני לחלוטין! הטיפ שלי המרענן שלי לקיץ הוא לשמור את הבקבוק במקרר ולהניח מעט מתחת לעיניים בכל בוקר. הג'ל הקר יעיר אתכן ואת העיניים שלכן ויעשה לכן בוקר טוב באמת. מחירו: 202 שקלים ל – 10 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הטבע וחנויות הטבע בכל ברחבי הארץ ובאתר: www.nealsyard.co.il


קרם מחדש עור XeraCalm A.D מבית Avene


הקרם החדש הינו אחד מתוך שלושה מוצרים המיועדים לטיפול באטופיק דרמטיטיס הבא לידי ביטוי בעור אטופי, מגרד ומגורה. המוצרים בסדרה מתאימים לתינוקות, ילדים ומבוגרים והם פותחו במיוחד לכל סוגי העור הסובלים מיובש. בין המוצרים בסדרה תמצאו: שמן רחצה לניקוי עדין במיוחד נטול סבון, באלם לחות עשיר לגוף וקרם עשיר במיוחד. אני קיבלתי לנסות את קרם מחדש העור הנטול מפראבנים, חומרים משמרים, חומרי בישום ואלכוהול (מרכיבים שלא אחת גורמים לאלרגיות בעור) כאשר הקרם עשיר במיוחד ומספיקה ממנו כמות קטנה על העור בשכבה דקה על האזורים המגורים.
מחיר הקרם: 169 שקלים לכמות של – 200 מ"ל וניתן להשיג אותו יחד עם כל מוצרי הסדרה בבתי הטבע וברשתות הפארם ברחבי הארץ.


קרם לחות לעור הגוף בזמן הרחצה מבית NIVEA


In Shower הוא מוצר חדש מבית המותג, המשמש כקרם גוף בזמן הרחצה. השימוש בו מאוד נוח וקל כאשר בשלב הראשון משתמשים בסבון הקבוע שלכם, לאחר מכן מורחים על העור מעט מה – In Shower, שוטפים ומתנגבים. הנוסחה המטפחת מותירה את העור בתחושת משי רכה ונעימה ויכולה לחסוך לכם את הזמן של מריחת קרם הגוף לאחר המקלחת. המוצר נספג במהירות על עור רטוב ויש לו ניחוח נפלא. מחירו: 29.90 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם והשיווק.


גרבי פדיקור Baby Foot


גרבי הפדיקור מיפן נחתו בארץ והם אחת ההמצאות הכי מגניבות שנתקלתי בהן בתקופה האחרונה. זוג הגרביים מכילות בתוכן ג'ל לשימוש חד פעמי. בזמן גריבת הגרביים על כף הרגל (למשך שעתיים בלבד) הג'ל שבתוך הגרביים חודר לשכבות העור וגורם להן להתקלף בהדרגה. בתום התהליך, שכבת העור היבש והקשה מתקלפת ומותירה עור חלק, רך ונקי. קילוף העור יתחיל כשבוע-שבועיים מהשימוש בגרביים וימשך עד להסרה המלאה. אידיאלי להכנת כפות הרגליים לקראת עונת הרחצה החמה. מחיר לזוג גרביים לשימוש חד פעמי: 84.90 שקלים, להשיג בסופר פארם, ניו פארם, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, בבתי המרקחת ובבתי הטבע הפרטיים.


מותג הטיפוח YON-KA PARIS במבצע


את תיק בד היוטה היפיפה הזה תוכלו לקבל גם אתם על כל רכישה של מקדם הגנה או משזף מבית המותג. תוקף המבצע הוא עד סוף החודש כך ששווה להזדרז! את מוצרי YON-KA PARIS ניתן להשיג בבתי מלון, ספא ומכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המשווקת את מוצרי החברה, לבירור נקודות מכירה ניתן להתקשר לטלפון: 09-7456220


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: