יום שישי, 13 במאי 2016

FOREVER SEXY הבושם החדש לאישה מבית Victoria's Secert

סקסיות היא לא מילה גסה, לנז'רי ובגדים תחתונים יפים תמיד יעניקו לנו כנשים תחושה של יופי ושל בטחון עצמי. אני טוענת שאישה יפה ומטופחת תמיד תדאג גם למה שלא רואים ולכן מייחסת להלבשה תחתונה חשיבות עליונה, לא פחות מהבגדים שעליה. המותג Victoria's Secret הוא מותג ההלבשה התחתונה המוביל בעולם ובחנויות שלו תמצאו גם מוצרי ביוטי ובישום איכותיים. ההשקה האחרונה של המותג היא הבושם: Forever Sexy, קצת שובב, מאוד פרובוקטיבי אבל תמיד סקסי!


הבקבוק שלו קשור במחוך בצבעי ורוד עם שחור והוא עוצב בהשראת ההלבשה התחתונה האייקונית של המותג. הניחוח קיבל השראה מהדואליות של המחוך – משחק הגומלין בין עדינות וכוח כאשר התוצאה הסופית היא הבושם המשלב ניחוח פרחוני קליל וחמימות פרובוקטיבית.


הוא מורכב מתו עליון של תפוז בלדונה, תווי לב של קוקוס, יסמין וגרדנייה ותו בסיס של אמבר מוזהב. תו ניחוח האמבר המוזהב הבלעדי של Victoria's Secret הוא אחד מהרכיבים היקרים ביותר בפלטה של הרוקח, המעניק לניחוח יוקרתיות מפוארת. השילוב בין כל המרכיבים יוצר ניחוח מתקתק משובח המעניק אפקט ייחודי של חום ופיתוי ממכר.


מחיר ל – 50 מ"ל EDP: 69.90$ בדיוטי פרי ו – 319.90 שקלים במתחם שחקים.
מחיר ל – 100 מ"ל EDP: 99$ בדיוטי פרי ו – 439.90 שקלים במתחם שחקים.

את כל מוצרי המותג Victoria's Secret ניתן להשיג בחנויות המותג בדיוטי פרי או במתחם שחקים בטרמינל 3 (מתחם טיסות יוצאות הפתוחות לקהל הרחב, קומה 3). 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: