יום ראשון, 2 באוקטובר 2016

שניה לפני החג: מארזי מתנה מפנקים...

זה נכון שלפני מספר שבועות העלתי בבלוג שני פוסטים מקיפים על כל המארזים הכי שווים שתוכלו לרכוש ליקרים לליבכם לרגל תחילת השנה, אך ידוע שיש גם מי שדוחים את מלאכת הרכישות לדקה התשעים ולכן אני מציעה לאותם אנשים שני רעיונות נוספים ומעניינים...

AHAVA

המותג AHAVA מציע מגוון מארזים חגיגיים וביניהם גם המארז היפיפה הזה העונה לשם: Infinite Mineral Moisture ובתוכו קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש (50 מ"ל), מסכת בוץ מינרלי (100 מ"ל) וקרם ידיים מינרלי (30 מ"ל). המוצרים מגיעים בתוך תיק בצבע כחול רויאל עם צורות גאומטריות צבעוניות ומשמחות לבב אנוש המעטרות אותו, מחירו: 360 שקלים. מארזים נוספים מבית AHAVA תוכלו להשיג במחירים שנעים בין 79 שקלים למארז המכיל בתוכו חמישיית קרמי ידיים בגודל של 30 מ"ל כל אחד, 185 שקלים למארז שבתוכו: תחליב גוף מינרלי, קרם ידיים מינרלי וקרם רגליים מינרלי בגודל של 100 מ"ל כל אחד ועוד. 


את מארזי החג של AHAVA ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, בסופר פארם ובחנויות הנבחרות. 


ללין

הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש - ללין, השיקה את המהדורה המנצנצת שלה - Glitter Dreams עם פתיתי זהב זעירים המשולבים בתוך מוצרי הסדרה. הניחוח העונה לשם: Star Dust בא לידי ביטוי בריח מתקתק המבוסס על פירות ומשלב בתוכו גם מאסק ואמבר. בין הפריטים בסדרה תמצאו את קרם הגוף וסבון הגוף אותם גם קיבלתי במארז החגיגי האישי שלי, פודרת נצנצים, דפיוזר נצנצים ותיק רחצה מנצנץ. המוצרים בסדרה מאוד אלגנטיים וחגיגיים והם מועשרים בויטמין E, אלוורה וקמומיל. חלק מהם משתתפים במבצע של 3 פריטים ב - 99 שקלים, 4 פריטים ב - 129 שקלים או 5 פריטים ב - 159 שקלים. 


את הקולקציה החדשה של ללין ואת מגוון המארזים ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: