יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

המחליק הקרמי החדש של REMINGTON

כבר סיפרתי בבלוג בעבר על העבודה שיש לי התמכרות קשה למחליקים הקרמים של המותג רמינגטון. בתור מתולתלת שלא מרוצה ממה שהטבע נתן, המחלקים הקרמים נותנים לי פתרון מהיר ומענה נייד ונוח לנושא החלקת השיער ביעילות, תוך שמירה מירבית עליו.


בקו המכשירים החדשים של המותג – Remington Silk Therapy, עם טכנולוגיה חדשה ובלעדית המאפשרת החדרת חלקיקי חלבון משי לתוך ציפוי הפלטות הקרמיות (כאשר אותם חלקיקים מועברים לשיער תוך כדי העיצוב), תמצאו את המחליק הצר, אותו גם קיבלתי להתנסות. 


המכשיר הזה הוא בעל הטמפרטורה הגבוה ביותר (מגיע עד ל – 230 מעלות) והוא כולל בתוכו גם מנגנון טורבו מיוחד המאפשר להגיע לטמפרטורה של 240 מעלות למשך חצי דקה. יש לו תצוגה חכמה שבעזרתה ניתן להתאים את דרגת החום לסוג השיער והוא מגיע עם מנגנון בטיחות המכבה את המכשיר באופן אוטומטי לאחר שעה. הכבל שלו ארוך במיוחד והוא מסתובב 360 מעלות ככה שנוח להגיע איתו לכל האזורים בשיער ובנוסף, יש לו תיק אחסון מבודד חום ומתח אוניברסלי.


היתרון שלו ביחס למחליק הקרמי הרחב (שבו אני משתמשת לרוב) הוא העובדה שהוא צר והוא מאפשר הגעה נוחה יותר לקרקפת, ובנוסף ניתן לעצב את השיער גם באופן גלי ולא רק חלק לגמרי, כמו עם המחליק הרחב. הוא משאיר את השיער רך למגע ועם מראה זוהר ובריא והשימוש בו פשוט למדי.


עוד מוצרים בסדרת Remington Silk Therapy: מייבש שיער מקצועי – Ac Silk ומחליק שיער משי קרמי רחב – Silk Wide.

מחירו: 399 שקלים והוא מגיע עם 5 שנות אחריות. ניתן להשיג את המוצרים בסדרה ברשת המשביר לצרכן, אלמ וברשתות וחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: