יום שני, 9 בינואר 2017

חוק לחות חובה

כבר חודשיים שלמים שאני מתענה מהקור הקיצוני ומהיובש בעור שהוא סוחף אחריו. למזלי, אני יודעת שאני לא היחידה שסובלת ממזג האויר ומתסמיניו, והמזל הגדול עוד יותר הוא שמשנה לשנה אני לומדת להתאים לעצמי את תכשירי הלחות הנכונים הן לעור הפנים והן לגוף, כדי למזער נזקים כמה שיותר. המוצרים אותם תכירו בפוסט הזה מיועדים כולם לליחוח העור ולהקלה בתסמיני החורף. 


ניוטרוג'ינה

המוצרים של המותג הותיק והמוכר שפותח במקור במטרה לעזור לימאים הסובלים מנזקי הקור בנורבגיה, הם בין המוצרים היחידים שאני נוטה לחזור אליהם אחת לכמה חודשים. תחליב הגוף לעור יבש הפועל בעומק העור וחודר עד 10 שכבות לתוכו, מעניק לעור את הלחות המיטבית כבר מהשימוש הראשון. הוא משמר אותה למשך 24 שעות ונספג בקלילות על העור. הוא לא מותיר את העור שמנוני כך שאין צורך להמתין לספיגה טרם לבישת הבגדים. גם קרם הידיים המרוכז המבוסס על הנוסחה הנורבגית ומועשר בויטמין E, נספג במהירות ומותיר את העור רך ונעים למגע. הוא מטפל ב – 3 אלמנטים בו זמנית: שיקום סדקים וחתכים, הרגעה והחדרת לחות בריכוז גבוה לעור. הייתרון המשמעותי שאני מוצאת בשני המוצרים של ניוטרוג'ינה מעבר לנושא הלחות המשמעותית, היא העובדה שלמוצרים יש ריח ניטרלי וכמעט בלתי מורגש כך שהנ"ל לא מתנגש עם בשמים למיניהם.


מחיר תחליב גוף מועשר לעור יבש: 44.60 שקלים ל – 400 מ"ל, מחיר קרם ידיים מרוכז: 35.30 ל – 50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק השונות.


AHAVA

האייטם על המארז היפיפה של AHAVA התפספס לי, מודה. הייתי אמורה להעלות אותו טרם תחילת השנה האזרחית, אך נסיבות וצירופים למיניהן שבגללן גם נעדרתי מהבלוג למשך יותר מידי זמן, גרמו לפוסט להשכח. ונכון שהמארז מיועד ספציפית לחג המולד ולסיום השנה האזרחית, אך המוצרים שבתוכו לחלוטין ימשיכו לשמש לאורך כל השנה וספציפית לימי החורף הקרים. תמצאו בו תחליב לחות מינרלי לגוף 40 מ"ל וקרם ידיים מינרלי 30 מ"ל, המבוססים שניהם על המינרלים הקסומים מים המלח, עם תמציות צמחים ייחודיות והבוץ האגדי העשיר במינרלים. מבחינתי מדובר בשניים ממוצרי הדגל של המותג ובמתנה האידיאלית לכל אדם אהוב. על הריח והספיגה אין עוררין מבחינתי, מדובר במוצרים המושלמים שתוכלי להעניק לעצמך או לקרובים שלך.


את המוצרים של AHAVA ניתן להשיג ברשת החנויות, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר פארם ובחנויות נבחרות.


NIVEA

ה – Intensive Care הוא מוצר חדש מבית המותג הותיק. מדובר בקרם הזנה רב שימושי המיועד הן לפנים והן לגוף. הוא אינטנסיבי ביותר ובעל מרקם עשיר הנספג במהירות ואינו מותיר תחושת דביקות על העור. ניתן להשתמש בו על כל בני המשפחה (ומנסיון אישי, גם על תינוקות וילדים) והוא מעניק לחות למשך שעות ארוכות.


מחירו: 15 שקלים ל – 50 מ"ל, 35 שקלים ל – 100 מ"ל, 50 שקלים ל – 200 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.


WELEDA

מותג הטיפוח האורגני השיק את השמן לעיסוי – ארניקה, המיועד לעיסוי וגמישות העור, השרירים והמפרקים. לא רק שהוא מלחח את העור ומזין אותו כהלכה תודות לתערובת שמנים צמחיים כמו שמן זית, שמן חמניות ועוד, אלא הוא גם בעל אפקט מחמאם ומרגיע, מה שמקנה לו ייתרון גדול לשימוש בחורף הנוכחי. הוא שומר על גמישות ואלסטיות העור, השרירים והמפרקים לפני ואחרי פעילות ספורטיבית או פעילות פיזית אינטנסיבית ומבחינתי אידיאלי גם לפינוק של אחרי המקלחת. 


מחירו: 79.90 שקלים ל – 100 מ"ל.  להשיג ברשתות הטבע, בתי הטבע ובתי מרקחת פרטיים, סניפי סופר פארם ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il


Crema Man

ואם לא די בפינוקים עצמיים, אז גם לגבר שלך מגיע קצת להתפנק ובייחוד כשמדובר במוצר בסיסי כל כך כמו קרם גוף. המותג Crema Man דאג גם לגברים שבקהל והשיק קרם גוף חדש לגבר בניחוח גברי מרענן המתכתב עם שאר המוצרים בסדרת ה - Active שלו. הוא עשיר במרכיבי לחות, מגיע במרקם קל, נספג במהירות ואינו דביק לאחר מריחה. המרכיבים הפעילים שתמצאו בו הם: ויטמין E, אלנטואין ושיאה אשר מרככים את העור בין השאר ומרגיעים רגישות ואדמומיות.


מחירו: 24.90 שקלים ל – 400 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: