יום ראשון, 22 בינואר 2017

האתר החדש של סבוקלם + מתנה לכל הקוראים!

אחד ממותגי הטיפוח הישראלים שאני הכי אוהבת (אם לא הכי) הוא המותג: סבוקלם. כתבתי עליו רבות בבלוג בהזדמנויות שונות, סיקרתי מוצרים חדשים שאהבתי וחשפתי בפניכם את הפייבוריטים שלי מהמותג. עד היום רכשתי את המוצרים בבית המרקחת שבקופת החולים שלי או באחד מהפארמים השונים (סופר פארם/ניו פארם) כאשר לאחרונה הושק האתר החדש של סבוקלם, ממנו גם ביצעתי את הרכישות האחרונות. 

לרגל השקת האתר קיבלתי 250 שקלים במתנה (חכו, גם לכם יש מתנה ממני בסוף הפוסט!) כדי לבחור לעצמי מוצרים מהאתר. הבחירה הייתה קלה עבורי, הזמנתי את מוצרי הדגל שהם גם מוצרים שאני באופן אישי מאוד מאוד אוהבת.


היו שם קרם לחות וסבון פנים לעור רגיש שהגיעו במארז מיוחד ובמחיר של 99 שקלים (במקום 136 שקלים), שמפו נגד קשקשים מעולה שהוא אחת ההצלות שלי בחורף הנוכחי במחיר של 46 שקלים (במקום 54.90 שקלים), דאודורנט רול און לעור רגיש ב – 42 שקלים (במקום 49.90 שקלים) ואל סבון ושמפו לתינוק מהסדרה האחרונה שהמותג הוציא עם ריח עדין ונקיון מושלם ועדין על עור התינוק ב – 46 שקלים (במקום 54.90 שקלים).

על כל רכישה באתר מקבלים מתנה ואני קיבלתי את המארז היפיפה הזה שהכיל בתוכו לא פחות מ – 4 מוצרים בגודל מיוחד כמו: קרם גוף מרגיע, משחת החתלה, קרם לחות לקרקפת וסרום לפנים. המוצרים הגיעו בתיק איפור תכול ושימושי ביותר.


כל המוצרים שבחרתי נארזו בקפידה והגיעו בשלמות בצורה הבאה:


לקופסא צורף גם כרטיס ובו יידעו אותי שהחל מקנייה זו, על כל קניה שאבצע באתר ייצברו נקודות לזכותי בשווי 10% מסך הקניה. ובנוסף, קיבלתי גם 2 הטבות מפנקות: 20 שקלים לקניה הבאה (הטבה שנשלחה אליי במייל כ – 5 ימים לאחר ביצוע ההזמנה) והטבת יום הולדת שתשלח אלי במייל בחודש יום ההולדת. כדאי שתדעו גם שעל כל קניה ראשונה באתר תזכו ל – 15% הנחה למימוש.


האתר קל לשימוש, נגיש מאוד וניתן לערוך בו חיפוש ספציפי למוצרים אותם תרצו להזמין – יתרון נהדר שעוזר מאוד בביצוע ההזמנה!
לסיום ההזמנה אני חייבת לתת מילה טובה לשירות המשלוחים המושלם שכזה עוד לא ראיתי! יום לפני קבלת המשלוח קיבלתי הודעת SMS שבה נתבקשתי לבחור את שעת קבלת המשלוח הנוחה לי. לאחר שבחרתי, המשלוח הגיע ביום המחרת בדיוק בחלון השעות אותו סימנתי, ללא כל עיכוב או איחור.
הקופסא היפה הגיעה בשקית ניילון שקופה ואטומה כאשר כל המוצרים הגיעו שלמים וללא כל רבב.


וכעת, הרשו לי לפנק גם אתכם! סבוקלם ואני מעניקים לכם קופון מתנה בשווי 30 שקלים לרכישות באתר, ללא כל התניה או אותיות קטנות! כל שעליכם לעשות הוא להזין את הקוד: iL3qz3GQqL כאשר אתן מגיעות לקופה של סל הקניות ולהנות מההטבה!

האתר כולל גם פעילות אבחון סוג ומצב העור והמלצה על מוצרים המותאמים אישית, מרכז מידע הכולל מאמרים ומידע מקצועי בתחומי התוכן של המותג: עור רגיש ואדמומי, תינוקות וילדים, אקנה ועוד. 


לאתר החדש של סבוקלם לחצו כאן:

כמובן שאתם מוזמנים להזמין גם את החברים שלכם אל הבלוג כדי לקבל את קוד קופון ההנחה ולבצע את ההזמנה הראשונה שלכם באתר.
מתלבטים מה להזמין? קחו רעיונות מהמשלוח שלי!

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: