יום רביעי, 5 באפריל 2017

מארזי מתנה לחג הפסח – חלק א'

בשבוע האחרון הזדמן לי לקפוץ לכמה קניונים שונים באזור המרכז ואז נפל לי האסימון: היא כבר כאן! "מי כאן?", אתם ודאי שואלים. אז מדובר בקדחת הקניות שתוקפת את כולם (כולל אותי, במוקדם או מאוחר) טרם ערב החג. מתנה לחמות, לאחות, לבעל, לילדה, לחברה הכי טובה, לגננת של הבן ולמורה של הבת – כולם עבדו מספיק קשה השנה כדי שנעניק גם להם מארז מתנה שווה ומפנק. המבחר ענקי ומבלבל, כך ששוב אני כאן בשביל לעשות לכם סדר בבלאגן ולתת לכם מגוון רעיונות מקסימים בטווח מחירים משתנה (אך נוח לכל כיס!).




SABON

קולקציית האביב של SABON חוגגת את כל הטוב שבמתנות הטבע שלנו עם מארזים בצבעוניות מרהיבה של אדום, צהוב, כתום וירוק ובניחוחות מרעננים של פריחה ורוח אביבית. טווח מחירי המארזים נע בין 59 שקלים למארז Jasmine Treat הכולל בתוכו קרם לחות לידיים (50 מ"ל) וסבון נוזלי על בסיס שמנים (125 מ"ל) בניחוח יסמין, ועד ל – 345 שקלים למארז Home Celebration המכיל סבון נוזלי על בסיס שמנים (500 מ"ל), קרם לחות לרגליים (150 מ"ל), קרם ידיים חמאתי (75 מ"ל), 2 מגבות ידיים אישיות, מפיץ ריח לחלל החדר (230 מ"ל), מבשם טקסטיל (350 מ"ל) ונר ריחני בכוס זכוכית בניחוח פטשולי – לבנדר – וניל. 


המארז שבתמונה עונה לשם Green Rose Bloom ויש בו חלב גוף (30 מ"ל), קרם ידיים חמאתי (75 מ"ל), קרם רגליים (50 מ"ל), וסבון נוזלי על בסיס שמנים (300 מ"ל) במחיר של 99 שקלים ובניחוח גרין רוז ממכר.


את מארזי החג של SABON ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר: www.sabon.co.il


AHAVA

המותג היוקרתי המתמחה בטיפוח מינרלי מים המלח מבשר על בוא האביב עם שני מארזי מתנה מפנקים לטיפוח עור הפנים או הגוף עם מוצרים המבוססים על מי ים המלח הקסומים, על צמחים ייחודיים ובוץ ומלח העשירים במינרלים של ים המלח.


המארז שבתמונה הוא מארז אביב לטיפוח הגוף ובתוכו קרם ידיים מינרלי (100 מ"ל), קרם רגליים מינרלי (100 מ"ל) ותחליב לחות מינרלי (100 מ"ל) בניחוח המינרלים הקלאסי הידוע של AHAVA ובמחיר של 99 שקלים בלבד.


מארז נוסף לחג הוא מארז אביב לטיפוח הפנים ובתוכו קרם לחות עשיר ליום (50 מ"ל), מסיכת לחות עשירה (100 מ"ל) וקרם ידיים מינרלי (30 מ"ל) ובמחיר של 199 שקלים.

את מארזי החג של AHAVA ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם בלבד.


LIFE

רשת סופר פארם השיקה את מארזי LIFE לחג, המגיעים בגוונים ורודים וחגיגיים המעניקים תחושה רעננה וחגיגית. 


המארז שבתמונה הוא מארז The Mini Box המכיל קרם גוף (200 מ"ל) וקרם ידיים (100 מ"ל) ומגיע בקופסא מרובעת, מסוגננת וטרנדית ובמחיר של 39.90 שקלים. 


מארז נוסף מבית לייף הוא מארז The Box המכיל תחליב רחצה (200 מ"ל), קרם ידיים (100 מ"ל), בודי מיסט (150 מ"ל) וקרם גוף (200 מ"ל) ומגיע גם הוא בקופסא הורודה החגיגית וב – 2 ניחוחות של ונילה ומאסק. מחירו 59.90 שקלים.

את מארזי LIFE ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם בלבד. 

מחר בבלוג: פוסט המשך למארז המתנה לחג פסח - חלק ב'.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: