יום שלישי, 19 בדצמבר 2017

נלחמת ביובש עם ניוטרוג'ינה

איזה מין חורף משונה זה. אין כמעט גשם ולא באמת קר, אבל יבש יבש יבש! אתמול כשיצאתי מהבית אחה"צ, זה אפילו הרגיש לי קצת כאילו אנחנו בכלל באביב. באויר עמד ניחוח פרחוני והתחושה בידיים הייתה מעקצצת מעט... אבל תכל'ס, ינואר עוד שניה כבר כאן ומדובר באחת מהשנים הכי מוזרות מבחינת המשקעים. 
הפתרון לכל היובש הזה הוא כמובן: לחות. ואת הלחות שלי אני מעניקה לעור עם סדרת המוצרים הייעודים לעונת החורף של המותג ניוטרוג'ינה.

 
תחליב הגוף המיועד לשימוש יומיומי מגיע במיכל עם פיה לחיצה מה שמאפשר שימוש מהיר וקל בו. הוא מתאים לעור עדין מאוד, נספג מיידית בעור ומעניק פי 3 לחות למשך 48 שעות. הוא מכיל בתוכו את הנוסחה הנורבגית שהוכחה כמספקת לחות לשכבות העמוקות באפידרמיס, היכן שהלחות דרושה ביותר לעור. הניחוח שלו עדין וכמעט ואינו מורגש וזה אחד היתרונות שלו בעייני. מחירו: 44.60 שקלים ל - 400 מ"ל. 


קרם הידיים המופלא המיועד לא רק לידיים אלא גם לציפורנים הוא קרם חובה בכל תיק. יש לו 4 מאפיינים עיקריים: לחות אינטנסיבית לעור והזנה, חיזוק הציפורניים פי 2, החלקת קמטוטים וסיוע בריכוך העור הקשה סביב הציפורן. הוא משלב בתוכו את העושר של הנוסחה הנורבגית עם פנתנול (פרו ויטמין B5) לטיפוח ייחודי של הידיים והציפורניים. מחירו: 35.30 שקלים ל - 75 מ"ל.


קרם הידיים הקלאסי המוכר והאהוב של המותג גם הוא יעיל לא פחות במלחמה נגד היובש החורפי. הוא מקל מיידית על ידיים סדוקות ויבשות תודות לנוסחה המרוכזת שלו, כאשר הוא מספיק לשימוש של למעלה מ - 200 פעמים. מחירו: 35.30 שקלים ל - 50 מ"ל. 


שפתון הלחות גם הוא מוצר חובה בתיק, כאשר לשפתון של ניוטרוג'ינה יש גם מקדם הגנה 20SPF והוא מוסיף לחות ומגן על שפתיים יבשות וסדוקות עם נוסחה עתירת לחות השומרת על השפתיים בריאות ורכות. הוא נותן לשפתיים תחושה נעימה וניתן להשתמש בו ללא הגבלה. מחירו: 25.20 שקלים.


את מוצרי ניוטרוג'ינה ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.

שרונה. 

אין תגובות: