יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

עמותת זכרון מנחם ו - PANTENE בקמפיין משותף

אנחנו מטפחות אותו, חופפות אותו, מסרקות אותו, משקיעות בו את כל אהבתנו וכשהוא מסתדר לנו מעולה אנחנו מרגישות כל כך טוב ומלאות ביטחון - השיער שלנו. הנושא הזה קרוב מאוד לליבי ואני יודעת בדיוק כמה זה קשה לחיות בלעדיו. לצערנו, מחלת הסרטן שפוגעת בין השאר גם בנערות ובילדות חולות סרטן, מותירה את אותן נערות וילדות ללא הדבר הכה נשי - השיער שלהן, כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שהן נאלצות לעבור. 



בין התאריכים 25.12 ל - 27.12, יתקיים פרויקט התרמה ארצי במאות מספרות שיתנדבו לספר נשים, נערות וילדות ללא עלות. את השיער הבריא שלהן (באורך של 30 ס"מ לפחות, נטול טיפולים כימיים ועם 5% לכל היותר של שיער שיבה) יאספו, ישלחו למיון ובסופו של דבר יצרו ממנו פאה שתתרם לחולות סרטן הזקוקות לכך. הפאות, המוענקות על ידי עמותת זכרון מנחם ופנטן הן משיער טבעי ואיכותי, ומותאמות אישית לכל אישה לפי האורך, הצבע וסוג השיער הנדרשים. תהליך ההכנה של כל פאה משיער טבעי הוא יקר וארוך ונדרשות לו כ - 8 תרומות שיער. לכן, קיימת חשיבות רבה לאיכות ובריאות השיער הנתרם. 

את הקמפיין Beautiful Lenghs של מותג השיער פנטן ועמותת זכרון מנחם, מובילה השנה נועה אזולאי, בת שמונה עשרה וחצי, אשר מחלימה מסרטן העצמות. שיתוף פעולה בין השניים החל לפני חמש שנים, במטרה להעלות מודעות לתרומות שיער עבור חולות סרטן. מתחילת הקמפיין לפני 5 שנים, עלתה כמות התרומות באופן משמעותי מאוד, כ - 78%. 



גם אמילי דוברובינסקי המתוקה, בת ה - 10 מבאר שבע החולה בלוקימיה, תוביל את הקמפיין החשוב. אמילי היא אלופת הדרום בהתעמלות אומנותית והיא כל כך יפה...



בנוסף, עוזר המותג פנטן במימון תהליך הכנת הפאות, על ידי תרומה ממכירותיו. כל בקבוק שאתן קונות = תרומה. 




לרשימת המספרות שמשתתפות בימי ההתרמה ויספרו ללא עלות בימי ההתרמה ניתן להיכנס לאתר: www.zichron.org

שאו ברכה ורק בריאות,
שרונה. 

אין תגובות: