יום שני, 23 באפריל 2018

המוצרים של GIGI שהעיפו לי את הוודג'

הפנים שלי במצב קטסטרופה. אני תוהה אם לשייך את זה למצב הרגשי הספציפי שבו אני נמצאת או אולי בכלל להורמונים של הלידה שעדיין משתוללים, או אולי זה גם וגם, אבל מה שבטוח זה שזקוק כאן טיפול של S.O.S. כשמדובר במצב קטטוני שכזה, צריך להבעיר מנועים ולעבור למוד חירום. 



אלה הם מוצרי ה - S.O.S שקיבלתי מחברת GIGI מעבדות קוסמטיקה המעולה והם לגמרי באו להציל אותי!



פילינג האורז, מגיע כאבקה עדינה של גרגירי אורז מיקרוסקופיים עם שיבולת שועל ונגזרת של ויטמין C הפועלת כפילינג לניקוי יעיל של עור הפנים ללא גרימות גירויים, שריטות או אדמומיות. בנוסף, הוא מכיל חומצה סליצילית לקילוף עדין ואלנטואין להרגעת העור. 



מניחים כמות קטנה מהפילינג על כף היד, מוסיפים מספר בודד של טיפות מים ומתחילים לערבב בעזרת האצבעות של היד השניה. מוסיפים מים עד הפיכת האבקה למעין משחה סמיכה ומגרגרים על הפנים בתנועות סיבוביות כדקה-שתיים. 



שוטפים את השאריות בעזרת מים או בעזרת סבון קלנדולה מסדרת NUTRI PEPTIDE המסיר את כל סוגי הלכלוך, איפור והצטברויות שומן. 



הסבון מריח מדהים והוא מנקה בעדינות את עור הפנים, ללא יצירת תחושת יובש ומתאים לכל סוגי העור. סדרת ה - NUTRI PEPTIDE הינה סדרה פעילה המשלבת בין מרכיבים טכנולוגיים לחומרים טבעיים על מנת להשיג תוצאות מהירות בשיפור מצב העור. 

לסיום הניקוי, אני משתמשת בקרם פנים על בסיס מים, שמרענן ומלחח ומעליו מוסיפה גם קרם הגנה עם מקדם גבוה במיוחד, כי השמש האכזרית בחוץ לא מרחמת לא עור הפנים שלי ולא עור הפנים שלכם, וכל כך חשוב לשמור עליו כבר מגיל צעיר כי הכתמים (והקמטים!) יכולים להופיע בכל גיל.

את מוצרי GIGI ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות, והם תענוג טיפולי ואמיתי של ממש. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: