יום ראשון, 3 בפברואר 2019

AVENE משיקה את קרם האנטי אייג'ינג החדש שלה

המעבר הרשמי לקרמי אנטי אייג'ינג לעור הפנים שלי קרה השנה. הקמטים הנראים לעין בגיל 32 (וחצי!) התחילו להפריע וגם משהו במרקם העור שלי השתנה ונתן לי תחושה שזה הזמן לעשות שינוי במדף הקוסמטיקה שלי. אז התחלתי להשתמש בקרמים עשירים מעט יותר, אבל לא מהסוג השומני והכבד (כי אני בכל זאת בעלת עור מעורב-שמן) אלא כאלה שירגישו טוב על הפנים, יספגו היטב אבל גם "יתנו עבודה". 
הקרם החדש של המותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי Avene הגיע אליה לסקירה לפני כחודש, ונכון לעכשיו הוא הקרם הקבוע שלי על המדף. 



זהו האיסתיאל אינטנס (Ystheal Intense), קרם מרוכז לחידוש העור המיועד לכל סוגי העור, המיועד לשימוש במצב בו העור מאופיין באובדן זוהר, מרקם וגוון עור לא אחיד, קמטים וקמטוטים קלים.  משולבים בו מרכיבים ייחודיים מרוכזים במיוחדים כמו הרטינאלדהיד (נגזרת של ויטמין A) המגביר את הפעילות התאית ונבחן קלינית כחומר פעיל המונע ומאט את הזדקנות העור, G.G.O שהוא מרכיב אנטי אייג'נג השומר על גמישות העור, פרה טוקפריל (נגזרת של ויטמין E) המתפקד כאנטי אוקסידנט עוצמתי המגן על העור מפני רדיקליים חופשיים ומים טרמליים של Avene המרגיעים גירויים בעור, מרככים ומרעננים. 



הכיף במוצרים של Avene מתחיל במיכל ההיגייני, עם פקק לחיץ, ככה שאין חדירות של חיידקים ובקטריות לבקבוק. חשוב, נוח ונקי לשימוש! הוא ממשיך בזה שהמוצרים שלהם נבדקו מבחני יעילות וטולרנטיות תחת בקרה דרמטולוגית ועצם העובדה שהמוצר נטול ריח (אני לרוב אעדיף כאלה) לא מתנגש לי לא עם ריחות אחרים שאני מורחת על הגוף/בישום ומפחית את הסיכון לרגישות כלשהי על העור שלי.



את הקרם אני מורחת בשעות הבוקר, במקום קרם הלחות היומי שלי, והוא בעצם טיפול ממוקד למשך חודשיים-שלושה בלבד. חשוב לשים לב שבמקרה של תחושת עקצוץ על הפנים כדאי לרווח את תדירות השימוש ולהמתין יותר זמן בין שימוש לשימוש (כי מותר להשתמש בו בסדרות של רק עד פעמיים עד שלוש פעמים בשנה). לנשים בהריון אסור להשתמש בקרם וחשוב להשתמש עם מקדם הגנה במקביל אליו (דבר שאני עושה כבר שנים באופן קבוע ושומר על העור שלי באופן מושלם!). 

מה שכן, חשוב שתדעו שההמלצה היא להשתמש במוצר בשעות הלילה דווקא, ולא בשעות הבוקר כמו שאני משתמשת בו, מכיוון שהיעילות של הרטינאלדהיד גבוה יותר בלילה. מאחר ואני נוטה לפספס לפעמים את שגרת הטיפוח של הלילה (ככה זה כשנרדמים על הספה כבר ב 20:30 בערב...), אני מעדיפה להעביר את השימוש בקרם לשעות הבוקר ולהקפיד באדיקות על תוספת של מקדם הגנה 50SPF כאמור.  

העור נראה נפלא, המרקם שלו לחלוטין השתפר, ואני מרגישה שהקמטוטים שהציקו לי מעט יותר (אלה שבמצח), נראים מעט יותר מוחלקים ובעיקר כשאני עם מייקאפ מעל. הקרם נותן תחושה טובה על העור ותוכלו להשיג אותו גם אתם במחיר של 189.90 שקלים (ל - 30 מ"ל) ברשת סופר פארם בלבד.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: