יום שני, 23 בספטמבר 2019

מארז מתנה יפיפה לשיער לכבוד ראש השנה מבית - Mon Platin

כל שנה מחדש אותו הסיפור, אנחנו שוברים את הראש ומתחבטים בשאלה: "מה קונים מתנה לחג?!" לזה, ולזו, ולהיא ולהוא... כן כן, נשבעת לכם שגם אני על אותה הסירה. להיות מקורית כבר מאוד קשה לי, אז אני פשוט מטיילת לי בקניונים ובחנויות ליד הבית, מדפדפת בעיתונים, קוראת בבלוגים ומחפשת באינסטגרם רעיונות לדברים חדשים ומעניינים שטרם גיליתי! ואז הגיעה אליי החבילה הזאת וסגרה לי פינה אחת של מתנה לחג לאישה יקרה שאני מאוד אוהבת וסופר בא לי לפנק:


רביעיית המוצרים הללו הן מארז מתנה של המותג לשיער Mon Platin שהשיק במיוחד לרגל ראש השנה את המארז. הוא מכיל בתוכו שמפו קוויאר המותאם אישית לשיער (בכמות של 500 מ"ל), מסיכת קוויאר המותאמת אישית לשיער (500 מ"ל) ולרגל החג הכניסו לקופסא גם שתי מתנות שוות: קרם לחות מבשם לגוף במרקם מדויק הנספג במהירות ובניחוח מפנק, ובושם לשיער עם קומפלקס ניחוחות מרענן המנטרל ריחות לא רצויים (כמו עישון וריחות חריפים אחרים). 


השמפו מכיל מנוגדי חמצון עוצמתיים, תמצית רימון ועץ התה ומרכיבי לחות אינטנסיביים. תודות לטכנולוגיה מדויקת השמפו מוריד את רמת ה - PH בסיס השיער במהלך החפיפה ומכין את השיער כקרקע מושלמת לספיגה של מסכת הקוויאר ופרוטאין המשי. הוא מגיע בבקבוק עם פיה לחיצה, מה שמאפשר נוחות מירבית לשימוש. 


מסכת הקוויאר מכילה ריכוז גבוה של פרוטאין משי ותמצית קוויאר שחור, הנספגים בשיער ומעניקים גמישות וברק עוצמתי. רצוי להמתין עם מסכת הקוויאר מספר דקות על השיער כדי שתרכובות חומצות האמינו יספגו היטב, ורק לאחר מכן לשטוף בעזרת מים פושרים. 


ואלה הן המתנות הנלוות והמפנקות, שהתווספו למארז החגיגי, מה שהופך אותו לאחת המתנות הכי שוות שתוכלו לתת לאדם שאתם אוהבים. 

המארז נמכר במחיר של 199 שקלים במקום 310 שקלים, וניתן להשיג אותו במספרות מורשות Mon Platin Proffesional ברחבי הארץ. פרטים נוספים תוכלו למצוא גם באתר הבית: 

חג שמח,
שרונה. 

אין תגובות: