יום ראשון, 28 במרץ 2010

Heavy and metal




מה קשור הגשם הזה? זה מה ששאלתי עצמי אתמול בצהריים תוך כדי ניקיונות מטורפים לכבוד חג הפסח. שעון הקיץ זה עתה חל על כולנו, אבל החורף מצידו מתעקש להישאר כאן עוד קצת. אז מי אנחנו שנגיד לו לא?
יש משהו נעים בגשם, שמרגיש לי שגם הוא עצמו מתכונן לחג, שוטף את עצמו ואותנו ומנקה את כל הלכלוך ברחובות.
במזג אויר שכזה אין אידיאלי יותר מחולצה דקיקה, סמי שקופה, בליווי ז'קט מחויט, אך לא מידי, מאובזר בכפתור אחד בלבד, וג'ינס בהיר בגזרה ישרה קלאסית. לוק כזה שמצד אחד לא מתאמץ מדי ומצד שני תמיד נראה טוב. כמה שזה לא יישמע נדוש, אין מה לעשות... ג'ינס וטי שרט תמיד הולכים יפה ביחד.
האקססוריז שאני אוהבת להתאים למראה ה"פשוט" כביכול, הם תכשיטים מוכספים שנראים קלילים יותר מאלה המוזהבים. כאן צירפתי 2 שרשראות, האחת של המעצבת ליטל קלמנסון, או בשמה היותר מוכר LK, ושרשרת פשוטה מאבגד. את הצמיד של דיור קיבלתי לפני 3 או 4 שנים כמתנת יום הולדת מחברה מאוד קרובה שחיפשה בשבילי בלא מעט מקומות את הצמיד הנ"ל, שכל כך רציתי לעצמי. בסוף הוא נמצא באיזה סניף סופר פארם סתמי באזור רחובות או משהו כזה. המיוחד בצמיד הזה הוא שכשפותחים אותו, מתחבאים בפנים 2 גלוסים בגוונים ורדרדים. אני מודה שבזמנו השתמשתי בהם מעט, והיום אני לא מסוגלת לשים על עצמי מוצר איפור שהוא בן שנה ומעלה. כך שהגלוס עצמו עוד קיים, אבל את הצמיד הזה חמדתי יותר בגלל שהוא מוכסף וכבד, ויש לו נוכחות שקשה להתעלם ממנה.


חולצה: Conso (City store), ג'קט: זארה, ג'ינס: LEE, נעליים: ניין ווסט, תיק: זארה (ישן), משקפיים: YSL, צמיד: Dior, שרשראות: ליטל קלמנסון (LK) ואבגד.

שיהיה לכולנו המשך סופ"ש נפלא וחג שמח!
תודה רבה לתמר גרושקא היקרה על הצילומים הנפלאים!

שרונה

19 תגובות:

ענבל אביזמר אמר/ה...

אחלה שיחוק הצמיד הזה! פירס!

blossom button אמר/ה...

אני מתה על האאוטפיט הזה,היפה הוא שתמיד אפשר להחליף אקססוריז ולשנות אותו לגמריי...עוד הוכחה לאקססוריז פאאור :)
הצמיד פשוט מדהים,איזה כיף לך!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

A+ - תודה על התגובה! אני באמת אוהבת את הצמיד הזה בכל ליבי ומודה לאל שהוא כנראה היה האחרון שמכרו בארץ (או משהו כזה), אני לאקי גירל בהחלט!

Blossom button - תודה לך, כתבת נכון.. אקססוריז כאן הם שם המשחק למעשה! אפשר לשנות ולגוון עם פריטים מתכתיים, פלטיסקים, מלובדים, מה שרק מתחשק..

חג שמח לכן!
שרונה

schickimickis אמר/ה...

יופי של אאוטפיט, מרפרר לשנות השמונים שכולנו חשקנו בז'קט כחול כהה איכותי...
והצילומים נפלאים, איפה הקירות היפים הללו?

חן אמר/ה...

תגידיף זה הגורמט של דיור עם הליפגלוס בפנים?!

גם לי יש אחד ואני כל כך אוהבת אותו!
הייתי צריכה להזמין אותו לפני שהדיילות בכלל ידעו שיגיע. אם זה אכן הפריט המדובר - היום רק 600 כאלו בארץ (-:

לאקי לאקי!

חג שמח. את נהדרת!(-:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

schickimickis - תודה רבה על הקומנט על הצילומים, צולם בפלורנטין (קצת צפוי, הא...), יש פה בשכונה קירות מכוסים בגרפיטי - דברי מדהימים, וזה ממש התאים לי למה ששרונה לבשה.
שמחה לשמוע שאהבת, תמר.

Pick SOME Pic אמר/ה...

רק ראיתי עכשיו את השאלה שלך על האופניים החשמליים, הם של חברה בשם D N A בטח יש להם אתר אינטרנט (:
ממש אהבתי את הצבעוניות שבתמונות.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שיקי מיקיס - תודה רבה על התגובה! כפי ששמת לב תמר כתבה לך שהצילומים נערכו בפלורנטין. כדאי לך להגיע לשם לפעמים, מקום מקסים ואת יכולה לקבל משם השראה ליצירות שלך :)

חן - זה אכן הגורמט עם הליפגלוס בפנים. לא ידעתי שהביאו לארץ בזמנו רק 600 כאלה, מגניב לדעת שאני אוחזת בפריט אספנים בידי. אנחנו בהחלט לאקי לאקי! תודה על התגובה והמחמאה,
חג פסח שמח!

Finkel's APPAREL - אחפש את החברה הנ"ל, נשמע מה זה מעולה האופניים האלה!
תודה על התגובה, חג שמח שיהיה לך!

שרונה

אנונימי אמר/ה...

בעע כתבתי לך תגובה אבל היא נמחקה לי ברגע האחרון!!! אתחיל מהתחלה.. הצמיד הזה הוא פשוט מהמם! אני לא מאמינה שאפשר להשיג כזה בסופר פארם (או שכבר אי אפשר) ואת גם לבושה ממש מקסים, לא יעזור שום דבר, אבל כמה אנשים לבושים טי שירט+ג'ינס+ ג'קט שחור שאראה, תמיד אתלהב מחדש, זו ההופעה האולטימטיבית, וזה תמיד אבל תמיד הולך

חג שמח, והמשך שבוע נהדר!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

את הצמיד אי אפשר כבר להשיג, מעניין אם אולי מוכרים אותו באיביי ובכמה. עכשיו זה מסקרן אותי, נראה לי שאלך לבדוק זאת. הוא מלפני 3 שנים בערך.
ג'ינס וטי זו בהחלט ההופעה האולטימטיבית לארועים לא מחייבים מידי (באמת שתלוי איזה.. לחתונה למשל, לא אתלבש ככה).

חג שמח!
שרונה

טנטי בקי אמר/ה...

צילומים מהממים. אהבנו את הלוק.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

טנטי בקי - תודה על התגובה! חג שמח :)
שרוה

sefi אמר/ה...

אני הכי התרשמתי מהג'קט ההורס הזה. כמעט טוקסידו נשי ומהמם, גם הצמיד הזה שווה ביותר, בין אם יש בו ליפ גלוס או לא. תהני בחופש :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - תודה על התגובה! אני גם ממש אוהבת את הג'קט הזה מאוד. הוא כל כך שימושי לי לכל כך הרבה בגדים וסגנונות, שאני באמת חורשת עליו.
חופש נעים גם לך! :)
שרונה

Lilya אמר/ה...

אהבתי הכל ובמיוחד את הג'קט. לצערי אני נראה לי בין הבודדות שאין לה עדיין בלייזר בארון, אולי בגלל שכל הבלייזרים שמדדתי נראו לי מבגרים כאלה... מקווה שאמצא את המושלם, כמו זה שנראה עלייך. נשיקות וחג שמח!

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

אני גם מאוהבי הצמיד..
:)
חג שמח!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ליליה - תודה על התגובה! אם נשארו עוד סיילים, אולי כדאי לחפש עכשיו כשזול. ובכל מקרה, כל חורף הגזרות טיפה משתנות, ואולי בעונה הבאה תצליחי למצוא משהו שיושב עלייך בול. לדעתי זה שאני לובשת מתאים גם לצעירות בהרבה ממני, ממש נערות..
שיהיה בהצלחה עם החיפושים אחר המושלם!

שני - תודה על התגובה, כמוני - כמוך :)
חג שמח!

שרונה

PASSIONISTA אמר/ה...

הצמיד עושה את שלו אבל שרשרת של ליטל קלמנסון לא עולה 1000 ומעלה שקלים? או שזאת רק החנות ברמת אביב?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Paasionista - השרשרת הזאת נקנתה לפני 4 שנים אם אינני טועה, והיא עלתה הרבה מאוד כסף. אינני יודעת כמה כי זאת הייתה מתנת יום הולדת מאחי, אבל הוא תמיד אומר לי שבמחיר של השרשרת יכולתי לקנות כמה חולצות יפות. כך שאני מתארת לעצמי שהמחיר של השרשרת קרוב לסכום שציינת, אולי טיפה פחות.

שרונה