יום שלישי, 31 במאי 2011

פוסט גדול

לאחרונה נתקלו בי מספר נשים, קוראות אדוקות של הבלוג, ואמרו לי שאני כותבת רק עבור רזות. כשהזמינו אותי להשקת החנות החדשה של ml בקניון רמת אביב, הבנתי שזאת הזדמנות טובה לצאת מהקופסא ולהרחיב את אופקיי בכל מה שקשור לבגדים במידות גדולות.
עם הגעתי לחנות ציפתה לי הפתעה קטנה. הבגדים נראו טוב, גם על הבובות, גם על הקולבים וגם על הבנות שמדדו אותם. הגזרות היו מחמיאות, הצבעים קיציים ומרעננים והאקססוריז היו ממש במקום. נראה שיחד עם המיתוג החדש (ישן) של ml בא גם שיפור ניכר בקולקציית הקיץ שלהם.
כל הבגדים היו עליי גדולים, לצערי הרב, ולכן לא ממש יכולתי לנכס לעצמי מספר פריטים שמאוד רציתי, כמו אלה למשל:





ולפני שנסיים, כמה טיפים לבנות מלאות שרוצות להתלבש נכון:

1. צבעים כהים לרוב מחמיאים, אולם גם צבעים בהירים בגזרה נכונה יכולים להיראות טוב. המומלצים שלי: ירוק וכחול, שהם בכלל צבעים חזקים לעונת זו.

2. שמלות וחולצות מעטפת בעלת מפתח V מאוד מומלצות ומחמיאות.

3. ואם באזור החזה עסקינן, מחשוף רחב יכול מאוד להחמיא, למי שהתברכה לא רק באגן רחב אלא גם בחזה כזה.

4. כשאת קונה חולצה, אל תפסלי על הסף את אלה בעלות שרוול 3/4. דווקא הן משאירות את האזור הרזה שלך בחוץ, ומסתירות את החלק המדלדל והפחות מחוטב.

5. חגורה על הבטן היא ביג נו נו! כל תשומת הלב היא אל החלק שאת הכי פחות אוהבת. עדיף למקם אותה דווקא באזור האגן וטיפל'ה מעלה, כך גם תביאי לחלוקה שווה וסימטרית בין חלקי הגוף.

6. אל תהססי להשתמש במחטבים למיניהם. לאחרונה צצו הרבה טובים (ראי את אלה של טריני וסוזנה הנמכרים ברשת "אפרודיטה") והם יכולים לעשות רק טוב לגוף שלך.

7. הגיע הקיץ ואת זקוקה לבגד ים חדש? אז נכון שביקיני זה תמיד יפה וסקסי, אבל אל תפסלי על הסף את בגדי הים השלמים. לאחרונה נתקלתי בדגמים מדהימים של בגדי ים שלמים וסקסיים לא פחות מהביקיני. היזהרי מבגדי ים בגזרת סטרפלס, הם יהיו לא נוחים בעליל, בייחוד לבעלת חזה גדול.

8. כשאת הולכת לקניות, רצוי לקחת איתך חברה אחת שאת סומכת על הטעם שלה, שתוכל להגיד לך איך הבגד נראה גם מאחור – לעיתים לא כל מה שנראה טוב בפרונט, נראה כך גם מאחור.

9. ואגב אותה חברה – לא כל מה שנראה טוב עליה, ייראה טוב גם עלייך ולהפך. דעי להשלים עם מי שאת ולבשי את הבגדים שאת מרגישה בהם הכי בנוח.

10. הטיפ הכי חשוב – תמיד תהיי שלמה עם מי שאת ותלבשי רק מה שאת מרגישה בו נוח ומה שגורם לך להרגיש יפה!


קיץ נפלא ומלא בבגדים יפים!
שרונה.

5 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

הידד, אני אוהבת בלוגריות בשם שרונה שכותבות על מידות גדולות!

marjorie morningstar אמר/ה...

השמלה השחורה-לבנה הזאת מקסימה, למרות שראיתי אותה כבר במלאנתלפים אתרים ובלוגים.
אני מתה להיתקל ככה סתם ברחוב במישהי שלובשת אותה, זו תהיה הוכחה ניצחת לכך ש-ML שינו תדמית ובנות קהל היעד מפרגנות לשיפור (ולעצמן!)

הגדלת חזה אמר/ה...

אני בעד בגדים לנשים בעלות חזה גדול, בין אם מדובר בחזה טבעי או בהגדלת חזה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שרונה - גם אני אוהבת אותך!

מרג'ורי - לצערי השמלה הזאת לא ישבה עליי יפה (כפי שכתבתי) אולם נתקלתי במקרה ברחוב במישהי שלבשה אותה והיא באמת הייתה מוצלחת.

הגדלת חזה - גם אני בעד!

אנונימי אמר/ה...

הי!אולי את יודעת... האם הקולקציה קשורה איכשהו לבלוגרית "קלבה" או שאני מבולבלת?

:-)

תודה.