יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

צדק אופנתי

הרוחות לוהטות בחוץ, כולם מדברים על "צדק חברתי" ולי מתחשק לכתוב על צדק אופנתי. גולף, מותג אופנה שקיים כבר שנים רבות ולאורכן לא התבלט מיוחד. בשנתיים האחרונות הקולקציות שלו משכו גם אותי כאשר מצאתי עצמי קונה לבעלי ולי כמה פריטים בכל עונה. נראה שבחורף הקרוב הם התעלו על עצמם ממש ויצרו קולקציה נפלאה, רב גונית ומאוד מעניינת.
בגולף ימשיכו גם בחורף את טרנד ה"קולור בלוק" שיבוא לידי ביטוי במגוון תיקי וינטאג', צעיפים, חולצות ושמלות. טרנדים נוספים שילוו אותנו גם החורף עפ"י גולף הם מראה השכבות, שנות ה-60' ומכנסי השורט שקיבלו מקום של כבוד בחורף הזה.
הצבעים המובילים בסקציית הנשים המוצלחת הינם חום ברונזה, כחול נייבי, שמנת וכאמל ואיך לא, שחור. נראה שבסקציית הנשים נעשה צדק אופנתי עם המותג, כאשר המעצבת הראשית - הלה רז שלמוביץ - יצרה קולקציה מרשימה ועשירה בפריטים נוחים, עשויים כהלכה ובגזרות מחמיאות שיתאימו גם לנשים צעירות כמוני וגם למבוגרות יותר.
גם אצל הגברים בולט הצדק האופנתי - הן מבחינת בגדי הבייסיק והקז'ואל והן בגזרה האלגנטית יותר. ג'קטים נהדרים בגזרת SLIM מחמיאה, חולצות אריג עשירות בחפתים ועוד שלל פריטים שיהדרו ויחמיאו לכל גבר ישראלי ממוצע בעל חוש אסתטי.
אני סבורה שהמותג שנכנס לארון הפרטי שלי ושל בעלי טיפין טיפין, יעשה עליה מכובדת של ממש בעונה הקרובה.

שמלת פליסה מנוקדת ונפלאה

אווטפיט קלאסי ששווה לאמץ, ליום ולערב

חצאית נהדרת בחום ברונזה

שורטס קצרצר שישתלב נהדר עם גרביון בימים קרים

כפתורים מושקעים והדפס משובץ

שמלה מתנפנפת ומנוקדת



גם הפסים ימשיכו איתנו בחורף הקרוב

החולצה הנהדרת מגיעה גם בלבן והיא אחד מהפריטים הבולטים בקולקציה

אקססוריז מתוקים




מקס מורטי לבנים

מקס מורטי לבנות

ומילה קטנה על קולקצית הנעליים והתיקים של מקס מורטי – WOW, אני רוצה הכל ועכשיו!

שבוע נהדר!
שרונה

5 תגובות:

danra אמר/ה...

אני מאוד אוהבת את גולף, כבר כתבתי פעם באיזה פוסט שמהרשתות הם וזארה מובילים אצלי בארון.
על מקס מורטי אין מה לדבר, בעיקר הנעלים והמגפיים. נהנית מכל רכישה מהמותג.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.אני תמיד נכנסת ומנסה. אז גם השנה אנסה. הפרטים שהבאת מאד מוצלחים, צריך פשוט לחפש טוב בתוך שלל הקולבים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

danra - מקס מורטי ללא ספק מותירים פאשניסטיות פעורות פה. כיף שאת מסכימה איתי!

ציפי - לפעמים באמת צריך לפשפש ולפעמים לא כל מה שנראה "סביר" על הקול, לא אומר שהוא נראה פצצה על הגוף. אני תמיד בעד למדוד, למדוד ולמדוד!

standing ovation אמר/ה...

נראה כמו קולקצייה ממש מוצלחת!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Standing Ovation - ללא ספק קולקציה נפלאה, הייתי שמחה לאמץ הרבה ממנה למלתחתי האישית :)