יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

Terminal Je t'aime I Love You






בגדים: H&M, נעליים: מיכל מילר, שרשרת יהלום: מתנה מההורים של בעלי, שעון: MK, תיק: COACH (ניו יורק)

בקצה המסלול הזה חיכה לי יעד החופשה שלי. אנשים רבים, מזוודות, תורים, קניות, דרכון, מסוע, מטוס.
ההליכה המרובה בטרמינלים ברחבי העולם דורשת ביגוד נוח ובעיקר - נעליים נוחות. הפעם חיפשתי לא רק לבוש נוח, אלא אחד כזה שגם נראה טוב. עוד במסלול הבידוק הבטחוני ניגשה אליי דיילת הקרקע וציינה בפניי את העובדה שהאווטפיט שלי לטעמה, מכאן סימנתי וי ויצאנו לדרך.
מסרנו את המזוודות, כמה קניות איפור וקוסמטיקה בדיוטי פרי והופס על המטוס בדרך לבודפשט.
החופשה הסתיימה מהר מאוד ונותרתי עם זכרונות רבים ויפים.
לחיי עוד חופשות רבות, ארוכות וכייפיות!
שרונה

14 תגובות:

קרן אמר/ה...

תמונות מקסימות! יש מעט מאוד דברים שיכולים לגרום לחיוך רחב כמו החיוך שמעלה מעבר בביקורת דרכונים :)

יפה לך התספורת החדשה!

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

את אכן נראית נפלא!

אררר המחשבה על לטוס עם עקבים עושה לי צמרמורת, אבל הטייץ עם רעיון טוב ללא ספק. אני הכנתי לי ג'ינס וחולצה - כי הייתי צריכה לפנות מקום בתיק והג'ינס היה הראשון לצאת. אני מקווה שלא אתחרט על זה :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

קרן - תודה רבה מתוקה. ללא ספק שדה תעופה באופן כללי זה מקום שאי אפשר להוריד בו את החיוך. הנסיעה הזאת קרתה די בספונטניות ואני כל כך שמחה שהיא יצאה לפועל, שניה לפני שאני חוזרת לעבודה. ויפה לך ששמת לב שהסתפרתי!!! תודה על המחמאה.

שרונה - תודה רבה על הפרגונים! טייץ זה פריט חובה אצלי בנסיעות, בעיקר למטוס שאם מתחשק לנוח (או במקרה "תוקעים" אותך ביציאת חירום שזה בערך כמו מחלקת עסקים מבחינת מרווח לרגליים) את יכולה להתרווח בכיף ובנעימים על הכסא. העקבים האלה קטנים יחסית, וחרשתי על הנעליים האלה בכל העיר כמעט! הם סופר סופר נוחות. אם לקחת ג'ינס סטרץ', זה בערך כמו טייץ ונראה לי שיהיה לך נוח.
אגב, מבחינת אריזות בגדים וכאלה, הייתי מאוד יעילה הפעם. 2 סטים לכל יום (אחד בוקר, אחד ערב), בלי יותר מידי עניינים וזאת הפעם הראשונה שאני טסה לחו"ל כשהמזוודה שלי שוקלת רק 12.5 קילו. אני גאה בעצמי!

CV אמר/ה...

ואו 12.5 קילו למזוודה זה הישג מרשים ביותר!
מחר אני חוזרת לניו יורק אחרי ביקור בארץ ואני אצטרך להיות ממש זהירה עם האובר ווייט..

תמונות מקסימות ואאוטפיט ממש יפה!
אני גם מפנטזת לאחרונה על שעון זהב גברי מבית מייקל קורס.. :)

danra אמר/ה...

לוק מהמם!
אהבתי במיוחד את הג'קט, הנעליים והתיק.
חוץ מזה מתה על בודפשט, כל פעם שאני נוסעת אני נהנית מחדש.

LookinFab אמר/ה...

אווטפיט מהמם!!! אהבתי את השילוב בין צבעי הבסיס לג'קט הפוקסיה. מאוד מחמיא לך :)

standing ovation אמר/ה...

אוףףף בודפשט כזאת מהממת. וממש אהבתי את האאוטפיט טיסה שלך!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

CV - זה באמת מקרה יוצא דופן, בטיסה האחרונה שלי לארה"ב זה התחיל במזוודה גדולה ונגמר במזוודה + תיק ענקי. מזל שלא שילמתי קנס.
השעון הזה מככב כאן די הרבה, תתפלאי לשמוע שהוא נקנה במייסיס! שילמתי עליו מחיר מעולה (בארץ השעונים שלי מייקל קורס עולים סביב ה 2000 שקלים, אני שילמתי בערך שליש מחיר, אם לא רבע).

danra - אם הייתי יודעת שיש לך נסיון עם בודפשט הייתי אוספת ממך כמה טיפים. לא נורא, זה יקרה בנסיעה הבאה... ותודה על כל המחמאות.

LookinFab - כיף שאהבת את השילוב, בהתחלה בעלי אמר שלא קשור ולא מתאים אבל אני התעקשתי שככה אני רוצה. יצא מוצלח לטעמי.

Standing - גם לך יש נסיון עם העיר הזאת?! אוף, חבל שלא שאלתי להמלצות טרם הנסיעה .תודה על התגובה בכל מקרה :)

שרונה

קורין - ריסים ורסיסים אמר/ה...

אהבתי את השילוב.
מתה על ג'קטים בגזרה הזו בצבעים עזים.

תהני!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.האאוטפיט מאד יפה, ונראה שהיה גם נוח. אם תרצי לפעם הבאה-אוכל גם לתת לך טיפים, אמא שלי ילידת בודפשט ונמצאת שם כל שנה! התמונות מהטיול מקסימות-ראיתי ונהניתי. אני הייתי בטיול שורשים בינואר, והכל נראה אחרת.

TALI אמר/ה...

אהבתי את השיק טרמינל סטייל!

Mirelle אמר/ה...

אחלה לוק! לבשת פסים, אז כמובן שכבשת אותי :)
תתחדשי על התמונות הגדולות!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

קורין - אני גם חושבת שיש קריצה בג'קט הזה מבחינת הצבע. תודה על התגובה!

ציפי - לפעם הבאה שאטוס לבודפשט (מקווה שבקרוב!) בהחלט אשמח לקבל ממך טיפים. הצטיידנו במדריך עדכני ואיתו פעלנו, אבל אין לי ספק שטיפים ממקומיים הרבה יותר שווים. אני גם ראיתי תמונות של אחי משם, בשלג... זה באמת שונה לגמרי ועדיין המקום הזה קסום על שתי עונותיו (או ארבע).

טלי - תודה רבה מותק!

מיראל - תאמיני לי שחשבתי עלייך כשלבשתי את הפסים, הייתה לי הרגשה שידבר אליי ושתאהבי! ותודה :)

אנונימי אמר/ה...

את לבושה מהמם!! מתה על החולצה ועל הז'אקט!!