יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

חורף, הגשם מטפטף על העורף


נכון שהיינו ממש רוצות שהדבר הזה יקרה? למרות שאני טיפוס של קיץ, בא לי פתאום שיתחיל הגשם. אחרי שהייתי בפרנזטציה של חגית טסה לקולקציית סתיו חורף 2011/2012 בכלל התחשק לי לעטוף את עצמי בשלל שכבות ולצאת לרקוד בשלוליות.
משהו טוב קורה בחורף הקרוב אצל שלל מעצבי האופנה וחברות האופנה, כמעט כל קולקציה שיוצאת פשוט מצליחה להרטיט את ליבי. הפעם הציגה חגית טסה את הקולקציה החדשה באירוע מצומצם במסעדת "ננוצ'קה", את האירוע הנחתה הסטייליסטית ומבקרת האופנה שאני כה אוהבת – דורין אטיאס, והוא לווה במטעמים מהמטבח הגרוזני.

כי לפני הכל צריך לאכול...

אין צבעים חזקים החורף הזה, הכל עדין ורגוע, פה ושם הבלחות בדוגמת צבעי קוניאק ובורדו, סגול עמוק וגווני חום ונחושת. חגית מביאה בקולקציה שלה הפעם קצת מכל דבר. קצת שמלות, קצת חליפות (שדורין אמרה שהן להיט!), מכנסיים בגזרות מעולות וחולצות ליום יום ולערב.
הבדים אווריריים, רחבים על הגוף ועם זאת מאוד נשיים ויכולים להחמיא לא רק למי שמידה 38.


סקציה אחת שבלטה במיוחד ואני חייבת להתייחס אליה היא המכנסיים והג'ינסים של חגית. הגזרות מצוינות, אוספות ומחטבות, התפירה מאוד איכותית ואפשר לראות שיש דגש על כל פרט ופרט ובייחוד למיקום של הכיסים שהם לא פחות חשובים.




בהשקה סיפרה חגית על תחרות שווה ביותר שהיא עורכת בעמוד הפייסבוק שלה, ובה ניתן לזכות בחופשה ביערות הכרמל יחד עם 3 חברות. במסגרת התחרות יצטרכו החברות בפייסבוק להכנס לאפליקציה, לספר על מעשה טוב שחברות עשו בשבילן, לבחור 3 חברות בפייסבוק איתן הן רוצה לנסוע, ולחכות שאותן 3 חברות יאשרו את ההשתתפות. רק כאשר אותן חברות יעשו לייק לעמוד של חגית, יוכלו החברות להכנס לתחרות.
התשובה המקורית והמעניינת ביותר תזכה את ארבע הבנות בחופשה חלומית במלון יערות הכרמל.

אני כבר נרשמתי להגרלה ומתכננת כבר את השהות שלי במלון המפנק הזה, אבל שווה גם לכן לנסות...

הלינק לתחרות: חגית טסה שולחת אתכן ליערות הכרמל


תעשו חיים ושיהיה לכן שבוע נהדר!
שרונה.

7 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.נראה שהיתה תצוגה מאד מושקעת וטעימה.. לא יצא לי לקנות כלום מחגית. לא מתאימים לי הדברים שלה. בכל מקרה יערות הכרמל זה מקום מהמם. בהצלחה!

the purple toe אמר/ה...

אין לזלזל במעצבת (במיוחד ישראלית) המצליחה ליצור מכנסיים שלא שולחות אותך לתקופה הצה"לית ולביטוי השחוק "דפוקותי".
(-:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - בהחלט היה טעים ומושקע. אני מתפלאת מאוד לקרוא שהדברים שלה לא מתאימים לך, המכנסיים שלה הן משהו שמתאים לכל אחת... אבל ללא ספק, יערות הכרמל מתאים עוד יותר לכל אחת :)

הילה - חגית היא באמת מעצבת על בתחום המכנסיים בארץ, לדעתי אין עוד כמוה בארץ.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
שרון לוי אמר/ה...

חבל שלא ראיתי את הפוסט בזמן. אהבתי מאד את הג'ינס עם הגומי. גם הצעיף על החולצה השקופה מקסים. אמנם הוא נראה קצת כמו שנראו המפות בבית של סבתי אבל חינני ביותר.

אנונימי אמר/ה...

היי שרונה, איזה קטע, חיפשתי איזשהי תמונה בגוגל והגעתי איכשהו לתמונה של עיצוב השולחן של אירוע "אמלי" התלהבתי כי הסטודיו שלנו עיצב את האלמנטים שהיו על השולחנות, ואין לי אפילו תמונה אחת למזכרת... ואז אני מסתכלת איפה זה פורסם ואני רואה שזה הבלוג שלך :) אז תודה!!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הגר - איזה קטע שהגעת לזה ככה במקרה. בכל אופן, העיצוב היה באמת יפיפה, אני זוכרת מאוד לטובה גם אותו וגם את האירוע עצמו.