יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

הגמד הגיע...

למי מכן שעוקבת אחר הבלוג אולי זכור המקרה המצער שבו איבדתי צמיד יקר ערך גם מבחינה כספית וגם מבחינה סנטימנטלית. אותו צמיד מבית PANDORA מותג תכשיטי היוקרה שעלה לא מזמן לארץ, נפל לי באחד הימים של תחילת יולי ולא נמצא עד היום. הצער היה רב ואיתו גם הדמעות.
שבועיים וחצי לאחר המקרה נחת מייל מרגש בתיבת הדואר האלקטרוני שלי שהודיע לי שאני מוזמנת להגיע לסניף PANDORA בכיכר המדינה ולבחור לי צמיד חדש עם 3 צ'ארמס! קשה לי לתאר לכם את תחושת האושר שהציפה אותי באותן השניות שקראתי את המילים. לא האמנתי למראה עייני, כנראה שהגמד או המלאך אליו ציפיתי באותו פוסט אחרון ובוכה, החליט לדפוק על דלתי.
המועד נקבע לאתמול וכך מצאתי את עצמי מגיעה בשנית לאחת מחנויות התכשיטים הכי מקוריות בארץ, ובוחרת לי צמיד חדש. התלבטתי רבות האם לשחזר את יצירת האומנות שהייתה לי ואבדה, או שמא בגלל הגורל המר שהיה לי עם אותו אחד ישן, לנסות להרכיב משהו חדש. בסיס הצמיד היה חייב להתאים לשעון המוזהב שאני עונדת על ידי רוב הזמן, ולכן החלטתי שהבסיס יהיה זהה לצמיד המקורי - עור קלוע בגווני שמנת. הצ'ארמס שהרכבתי עליו לעומת זאת היו שונים לגמרי.
התחלתי עם ילד וילדה שנפוצים לרוב על שרשראות או צמידים של אמהות למיניהן, אבל כידוע לכל... אינני אמא עדיין. אז מה הם מסמלים, אתן בטח שואלות את עצמכן...
אבא ואמא שלי. הם אלו שילכו איתי מעתה ואלך לכל מקום אליו אלייך.
הצ'ראם הנוסף הוא צ'ארם העשוי מזכוכית מורנו יקרה.

אז קבלו במחיאות כפיים סוערות וגאות את ה PANDORA החדש שלי!

בודקת בחנות האם ה PANDORA החדש שלי משתלב עם השעון


מחליטה שזה מתאים ומאמצת לעצמי PANDORA חדש

תראו את המתוקים האלה מקרוב (מומלץ להגדיל)

ואפילו יש להם כפות רגליים מתוקות!


אני מבחינתי חתמתי אמש את חגיגות יום ההולדת שלי, הצמיד היפה שלי חזר אליי אם כי בגרסא קצת שונה ואהובה לא פחות.
אני מאושרת, ללא ספק!
לחיי צ'ראמס נוספים ויפים שיתווספו לקסם הזה לאט לאט, עם השנים...

ותודה לכל מי ב PANDORA שדאג להחזיר לי את החיוך לפנים.
שרונה

6 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

איזה חמודים הילדודס!! מקווה להוסיף חרוז כזה לצמיד שלי בקרוב!!! תתחדשי!!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.תתחדשי! אכן גמד קטן שמע ורץ לקרוא לך! כיף לקבל מתנה,ועוד משהו שממש ממש אוהבים. אז בהחלט חגיגת יום הולדת ארוכה ושווה! אז שוב מזל טוב ותתחדשי!

אלה אמר/ה...

בשעה טובה!
תתחדשי!

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

איזה כיף! תהני

Unknown אמר/ה...

איזה כיף!תתחדשי נראה מהמם!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה על הברכות בננות! שמחה שאהבתן את הצמיד החדש.
LookinFab - את ממש בקרוב תוכלי להוסיף, הא? איזה התרגשות!
אני מחכה לאירוע מיוחד שאוכל להמשיך לשדרג אותו כמה שיותר..