יום רביעי, 6 ביוני 2012

כל מה שחדש

יותר מדי דברים חדשים ומגניבים קורים בתחום שהכי קרוב אליי. אני תוהה אם בכל קיץ יש כל כך הרבה דברים חדשים או שזה הקיץ הספציפי הזה שהביא איתו רוחות חדשות לעולמנו.
אז נתחיל!

הרשו לי להיות אגואיסטית לרגע ולספר לכם על שיתוף הפעולה החדש שלי עם האתר דילירי. במהלך שיתוף הפעולה, אמליץ לכם מידי פעם על המלצות שוות בנושאים שונים בתחומי האופנה והלייף סטייל. הוידאו הראשון עלה לאוויר ממש לפני יומיים ואני אשמח לשמוע את דעתכם!


ולדברים אחרים על הפרק....
בושם חדש דנדש לבית האופנה הבינלאומי Nine West העונה לשם Love Fury. יחד עם יציאת הבושם, צורפה גם קולקציית נעליים תואמת ההולמת את הניחוח. הבושם המתקתק מגיע בבקבוק עם פקק בצורת עקב סטילטו וקולקציית הנעליים מגיעה ב-4 צבעים שונים: ירוק מנטה, סגול לילך, תכלת ושחור. מחיר הבושם נע בין 269 שקלים לבקבוק בגודל 50 מ"ל ועד 349 לבקבוק בגודל 100 מ"ל, מחיר הנעליים כ – 549 שקלים.


מותג משקפי השמש "אירוקה" השיק בשבוע שעבר קולקציה מגניבה של צמידים בהמון המון צבעים כייפים. צמידי הפלסטיק מגיעים ב-2 צורות - צר ורחב יותר. המחירים אגב, מאוד זולים! 8 שקלים לצמיד הדק ו-12 שקלים לצמיד עבה. שווה בשביל לשדרג כל אאוטפיט ולהעניק לו קצת צבע.

אתר האופנה הישראלי "סטייל ריבר" והאחיות צוקר (רוס אובטה ז"ל) יצאו בשיתוף פעולה ייחודי שבמסגרתו יצרו האחיות קולקציית קפסולה ייחודית לסטייל ריבר, שתימכר אך ורק דרך האתר. בקולקציה 7 פריטים בלבד, כאשר יש רק 50 יחידות מכל פריט וטווח המחירים נעים בין 300-700 שקלים.


בעוד חודש בדיוק תיפתח בקול תשואות רמות אולימפיאדת לונדון 2012. לקראת המאורע החגיגי אפשר למצוא לא מעט מעצבים שיצרו קולקציות מיוחדות לכבוד האולימפיאדה.  ב-GAP  עיצבו קולקציה לכל המשפחה בהשראת צבעי הדגל הבריטי ובראלף לורן לעומת זאת, הקולקציה עוצבה בהשראת צבעי הדגל של ארה"ב.
את שתי הקולקציות ניתן להשיג בכל אחת מחנויות הרשת של המותגים.



ומה חדש אצלכם???
שתפו אותי ואל תשכחו לספר לי מה דעתכם על הוידאו שלי ב"דילירי"....
שרונה.

3 תגובות:

ענת אמר/ה...

שרוני את מעלפת!!! לא מפסיקה לחדש ולהפתיע.

BeautyBitch אמר/ה...

הפריט של סטייל ריבר פשוט מהמם! ומזל טוב על השת״פ :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ענת - תודה רבה מותק! איזה כיף לי שאת ככה מפרגנת לי ועוקבת אחרי באופן קבוע.

VeautyBitch - כנסי לאתר שלהם ותוכלי לראות את כל הקולקציה, שווה בטירוף!