יום שלישי, 12 ביוני 2012

אתרי האופנה שחובה להכיר ו...הפתעה!

הארץ שלנו הופכת אט אט למעצמת אופנה בכל מה שקשור לאתרי רכישות וירטואליים. אני מניחה שכולכן כבר מכירות את "הקטלוג" של XNET, Style River מבית מאקו והאתר מרמלדה, ולגביהם אין לי ממש מה לחדש לכן, למעט העובדה שמדי פעם אפשר למצוא שם אחלה דברים (בעיקר במרמלדה). אבל, יש 3 אתרי קניות ששניים מהם משמשים גם כפורטל אופנה שבאמת כדאי לכם להכיר.

הראשון והחדש שעלה לאוויר לפני מספר חודשים הוא האתר IL Couture, המספק קשת רחבה של מותגי אופנה ישראליים בתחומי הביגוד, ההנעלה, התכשיטים והאקססוריז. יש קשת רחבה של מעצבים ומותגים והמבחר אנין טעם של ממש. המחירים באתר נקובים בדולרים אבל כמובן שיש גם משלוחים לארץ.

*** ובגלל שאני כל כך אוהבת, תקבלו 10% הנחה עם הקלקת הקוד Sharona בכל רכישה באתר (ההנחה תקפה עד סוף יוני). תוכלו לעשות זאת ממש כאן: www.ilcouture.com




אתר חדש נוסף ששעלה לאוויר לפני שבועיים הוא האתר המקסים Fashest, שהעומדות מאחוריו הן הדס רפאל ועדי אוראל - שתי יזמיות צעירות שהחליטו לחבור יחד ולצאת לדרך עצמאית משותפת בתחום האופנה. מדובר באתר הישראלי הכי חו"לי שתוכלו למצוא ברשת. הבגדים שם באמת יפים, שלא לדבר על הפלאטס ששבו את ליבי ותיקי הפפיון הצבעוניים. תוכלו למצוא שם גם המלצות על אתרי אופנה ובלוגים שווים ובכלל, לספוג המון השראה אופנתית.



ואתר אחרון שכבר עושה לעצמו אחלה יחסי ציבור בערוץ האופנה הישראלי הוא Adika. אני בכל זאת מצאתי לנכון לפרגן גם כאן, רק בגלל שהוא באמת מכיל בתוכו ריכוז של בגדים מאוד יפים. אהבתי במיוחד את סקציית השמלות, הרבה צבע והמון גזרות יפות ומחמיאות. גם Adika משמש כפורטל אופנה חוץ מהיותו אתר לקניות בגדים והמשלוח כאן הוא חינמי, כך שזה בונוס נחמד ללקוחות החנות הוירטואלית.



יש לכן עוד אתרי קניות שווים להמליץ לי ולקוראות?
אני אשמח לגלות כאלה!


אל תשכחו כמובן לעקוב אחרי הבלוג גם בפייסבוק: Photo.Fashion.Passion, אשמח אם תבואו לפרגן גם שם!

סופ"ש נעים,
שרונה.

7 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

איזה כיף על ההמלצות, תדוה!
האתר הראשון נראה מעולה. אני מאוד מעריכה מעצבים ואתרים שעולים עם מחשבה עמוקה מאחוריהם ומשקיעים מאוד בעיצוב אתר הקניות. עשה לי חשק לשוטט.

שיר אמר/ה...

אני מכירה את ADIKA כבר חצי שנה והם ברמה של חו"ל!!

Tatywork אמר/ה...

יש עוד Style River, אבל צריך לחפש, כדי למצוא דברים אטרקטיביים.
וכל עוד Asos שולחים חינם לישראל, הוא כמו אתר ישראלי :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיכל - כיף שאהבת ושלא הכרת לפני! גם אני מוצאת את עצמי משוטטת שם שעות :)

שיר - אכן ברמה גבוה, זה למה המלצתי עליהם.

tatywork - על סטיילריבר כתבתי במשפט הראשון... הוא יותר מוכר וניסיתי להביא כאן אתרים חדשים וקצת פחות מוכרים.
ו ASOS אכן שוס גדול!

אנונימי אמר/ה...

ADIKA מביאות בגדים ב-10-50 ש"ח מהמזרח הרחוק ומוכרות פי 300% רווח. בשיטוטיי האחרונים בתאילנד מצאתי את אותם דברים בשמינית מחיר.....

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - אין בזה רע, כולם רוצים להתפרנס. לא הייתי בתאילנד וגם לא אגיע לשם, כך שלא אכפת לי לקנות בארץ בגדים שמיובאים משם. יש הרבה מעצבים שמייבאים מהמזרח: אמה, קאלה, ליליגרייס, לא חסר וזה לא פסול, נהפוכו.

אנונימי אמר/ה...

אני גם חושבת שאין בזה כל רע כל עוד הבגדים יפים ושווים את זו שבוחרת מה לקנות , אגב יש אתר חדש שאני אישית ממליצה עליו יש שם שירות מעולה ודברים יפים והוא:http://www.ladila.co.il/
וממליצה על עוד אתר שמצאתי ממש ממש זול יש מציאות שם http://www.puls.co.il/