יום ראשון, 24 ביוני 2012

הקרמיה - החמישיה הפותחת לחודש יוני

הרבה זמן לא העלתי פוסט טיפוח והנה הצטברו על שולחני שלל מוצרים חדשים דנדשים להמליץ לכן עליהם! יוצאים לדרך...

ערכת נסיעות מבית ל'אוקסיטן


מה? ערכת נסיעות המגיעה בתוך תיק רחצה מקסים ובו שמפו ומרכך מסדרת ארמוקלוג'י, סבון גוף וקרם גוף מסדרת הורדים, מי פנים מסדרת אימורטל וקרם פנים מסדרת פרשס קרים, קרם ידיים מסדרת דליס דה פלור ושפתון חמאת שיאה. הכל כמובן, מוקטן.
למה? קודם כל כי זה ל'אוקסיטן ואני מכירה כמעט את כל המוצרים של החברה הזאת על בוריים, ואין לי אף לא מילה אחת רעה לכתוב על המוצרים שלהם כי הם מושלמים. הקיט מצוין לכל התיירים שבינינו שאוהבים לטייל בארץ ובעולם ולא רוצים לסחוב על גבם את כל הבית. קומפקטי ומושלם!
כמה? 129 שקלים בלבד (בקנייה מעל 400 שקלים) או 179 ללא התניה בקניה בסכום מסוים.
איפה? בכל סניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ.
מה עוד? שומרת אותה באדיקות רבה לנסיעה הקרבה ובאה שלי! וואהווו! כי הכי מפנק זה לשהות במלון 5 כוכבים ולהשתמש במוצרי 5 כוכבים!


סדרת INOACOLOR CARE החדש לשיער צבוע מבית לוריאל



מה? הסדרה החדשה של לוריאל לשיער צבוע המכילה שמפו, מרכך ומסכה לשיער. המוצרים מכילים שמן ארגן ותמציות עץ התה. הם מיועדים בעיקר לשמירה על הצבע ועל הרכיב השומני המגן על השיער. הם ניתנו במתנה לנסיינית שלי (בת 56 עם שיער צבוע עשיר בגוונים) כדי שזו תוכל לחוות דעתה על הסדרה החדשה.         
למה? כי הנסיינית שלי מאוד מאוד אהבה את הריח של כל הסדרה ודיווחה על מראה שיער בריא יותר לאחר 2 שימושים במוצר + שימוש במייבש שיער לאחר מכן. חוץ מזה, היא אהבה בעיקר את המגע של השיער אחרי השימוש בכל המוצרים מהסדרה.
כמה? שמפו במרקם קרמי - 85 שקלים ל-250 מ"ל, מרכך – 96 שקלים ל-150 מ"ל, מסכה – 204 שקלים ל-500 מ"ל.
איפה? במספרות מורשות של לוריאל פרופסיונל. אפשר לברר על הנ"ל בטלפון מספר:
1-800-301-6666
מה עוד? הנסיינית לא דיווחה על שינוי גדול שהתחולל בשיער כתוצאה מהשימוש במוצרים. עם זאת, היא ממשיכה להשתמש בסדרה והבטיחה לעדכן אותי על כל שינוי שתחוש כתוצאה מהשימוש במוצרים.


קרם לחות לפנים NORMADERM אנטי אייג' מבית וישי


מה? קרם לחות לפנים הנועד לטפל על שטח פני העור בפגמים ובקמטים, מיועד לעור שמן ומותאם לעור רגיש. הקרם מכיל חומצה LHA, חומצה גליקולית וויטמין C, שמסייעים באפקט "פילינג" הגורם לקמטוטים בעור להראות מוחלקים יותר, למראה הנקבוביות מכווץ יותר ולמראה אחיד יותר באופן כללי.
למה? כי באופן כללי כל המוצרים מהסדרה הספציפית הזאת שניסיתי בעבר היו נפלאים (מי פנים, סבון פנים ומייבש פצעים), כי המוצר הספציפי הזה אינו מכיל פראבן, נון קומודוגני והוא מיועד לעור רגיש כמו שלי.
כמה? 199 שקלים ל-50 מ"ל ואפשר למצוא אותו גם בטיפה פחות כשיש מידי פעם מבצעים.
איפה? בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.
מה עוד? חוץ מכל הדברים הטובים שהוא מכיל הוא גם מותיר תחושה מאוד רעננה על הפנים, מה שנחוץ ביותר למי שסובל מעור שמן, יש לו ריח עדין ונעים והוא בעל מקדם הגנה 15 SPF.


No-Chip Top Coat מבית צ'יינה גלייז


מה? נו צ'יפ טופ נועד לשמור על צבע הלק ולהגן על הברק שלו לאורך זמן.
למה? כי המברשת שלו נוחה ומגיעה בדיוק בגודל הנכון למריחה מדויקת, כי הוא מייבש את הלק מהר יותר מהרגיל, כי הוא באמת שומר על חיי הלק ונותן לו עוד כמה ימים של "טריות".
כמה? 65 שקלים.
איפה? במכוני יופי, מספרות ובתי מרקחת ברחבי הארץ, אפשר לברר בטלפון: 09-9506661
מה עוד? המחיר של המוצר סביר ונמוך כמעט בחצי משל חברות מוצרי הלקים המתחרות באותה הרמה. אחרי שניסיתי את המוצר הזה אני באמת לא מוצאת סיבה להוציא כל כך הרבה כסף כמו שהוצאתי עד היום על מוצרים דומים.


דאודורנט GARNIER MINERAL החדש מבית גרנייה


מה? דאודורנט רול און ללא אלכוהול מהסדרה החדשה, שלא משאיר סימן לבן על הבגד ונועד להגנה של עד 48 שעות.
למה? כי אני תמיד מעדיפה רול און על פני כל סוג אחר של דאודורנט וכי יש לו ריח מאוד נעים.
כמה? 12.99
איפה? בכל הפארמים והסופרים (כמעט) ברחבי הארץ.
מה עוד? אכן דאודורנט טוב שמנטרל את הריח, אבל לצערי הרב הסימנים הלבנים ה-כה מעצבנים נראו על בגד כהה, כך שהוא לא ממש מקיים את מה שמבטיח. 

איזה מוצרים עשו לכן את החודש?
שבוע טוב!
שרונה

9 תגובות:

מיטלוש אמר/ה...

אין כמו המוצרים של וישי!!!! אוהבת ומשתמשת כבר שנים רבות!

בלוג אופנה, איפור, טיפוח, לייף סטייל off-na אמר/ה...

הערכה של ל'אוקסיטן עושה לי חשק לטוס שוב (האמת שכל דבר עושה לי חשק לטוס שוב, הערכה היא רק תירוץ). אצטייד בה לנופש הבא-נראית מבטיחה ביותר.

BeautyBitch אמר/ה...

משתמשת בקרם הלילה של וישי, הוא מדהים לחלוטין. כל מוצר מהסדרה הזו התאים לעורי מצויין.

Shiri Shainfeld אמר/ה...

אין על המוצרים של לאוקסיטן

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיטלוש - כיף שאת מסכימה איתי :)

אופ-נה - קדימה, קיץ היא עונת הנסיעות! הזמיני לך כרטיסים והצטיידי בערכה...

ביוטיביץ' - לא מכירה את קרם הלילה, מודה.. עושה לי חשק לנסות גם.

שירי שיינפלד - אכן חברה עם מוצרים משובחים!

אלטר אגו (בלוג איפור) אמר/ה...

הקיט המוקטן של לאוקיסטן מגניב לגמרי! הוא טיפה יקר לטעמי, אבל זה אחלה פיתרון לנסיעות.

אני קצת מתלבטת לגבי הדאודורנט של גרנייה. שמעתי עליו דברים לכאן ולכאן, אני מניחה שאני פשוט צריכה לנסות וזהו

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אלטר אגו - נכון, המחיר טיפה יקר אבל באופן כללי המוצרים של ל'אוקסיטן יקרים.. כך שזה תואם את הגודל שלהם.
לגבי הדאודורנט, צריך פשוט לנסות אותו. הוא בסה"כ די בסדר, עושה עבודה טובה והמחיר שלו סביר ביותר. תנסי!

צעיף משי אמר/ה...

אחלה מוצרים!

טיפ למי שהיא שמתכננת טיול במזרח בזמן הקרוב..

כל אותם קרמים, מוצרי קומטיקה, סבונים וכו, שעולים כאן עשרות ומאות שקלים, ניתן לקנות שם בשקלים בודדים..
מה רע בקרם פנים של לוריאל 15-20 ש"ח
מלבד זאת..קיימת חברה הודית בשם" הימלאיה" עם מוצרים פשוט מעולים וזולים אף יותר

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

צעיף משי - אין שום רע בקרם של לוריאל, השאלה היא האם המוצרים מקוריים. זה כמו שבשוק הכרמל מוכרים קרמים של "לנקום" ו"לוריאל" בזיל הזול וזה חיקוי. לשים חיקוי על הפרצוף זה רע מאוד. אבל אם כבר הזכרת לוריאל, יש להם באמת מוצרים נפלאים ואני בעד!
מודה שלא הייתי בהודו אז לא ממש יודעת מה הולך שם וגם לא מכירה את המוצרים של הימלאיה. יש אותם גם בארץ?