יום שבת, 16 ביוני 2012

רק אני והגלה גלה שלי

נעלי ספורט זה משהו שדי קשה לי איתו באופן כללי. אני מטבעי לא אדם ספורטיבי במיוחד וכפועל יוצא גם לא מוצאת עניין בנעליים מתאימות. אבל אז מגיעה העונה ואני מזמינה כרטיסים לחו"ל, לטיול כזה של "כיתותי רגליים", ומבינה שאני חייבת למצוא פתרון מהיר וטוב להליכה המרובה שמצפה לי. נעלי ה- GLA GLA הגיעו אליי בדיוק בזמן הנכון! שנייה לפני שגם אני אורזת מזוודה ומתעופפת לי למדינה חמה לא פחות משלנו.
הצבע הורוד הניאוני משתלב נהדר עם הטרנד הניאוני עליו כתבתי לא מזמן, ויתאים לרוב הבגדים שאארוז איתי לטיול.


יש ל-GLA GLA המון יתרונות וסיבות להיותן כה אטרקטיביות. מדובר בנעל קלה במשקל נוצה! באתר שלהם הם מציינים משקל של 170 גרם בלבד לנעל, שזה פחות משקית שקדים. הנעל ממש לא סגורה הרמטית וכפי שניתן לראות בתמונות, יש לה המון פתחי אוורור. הסיפור הזה של פתחי אוורור מאפשר להיכנס עם הנעליים לים ואחרי כן להתייבש במהירות.  אני מודה שעוד לא ניסיתי, אבל משתוקקת כבר להגיע לים ולחנוך אותן גם שם. כמובן שלנושא הזה של נעל "מאווררת" יש גם חסרון - היא ממש לא תתאים לימי החורף הגשומים. באתר שלהם יש עוד המון סיבות והסברים על הנעל ועל הטכנולוגיות המיוחדות שלה שגורמות לי להתלהב עוד יותר, אז אם זה באמת מעניין אתכם אתם מוזמנים להיכנס לקרוא.



מסתבר שהמותג הצרפתי הזה, שלא הכרתי לפני כן, הוא שוס גדול ברחבי העולם ומה שטוב לצרפתים -  בטח ובטח יהיה טוב גם לי.
והכי כיף זה שסוף סוף לא צריך להוציא 400 שקלים (אם לא יותר..) על נעל ספורט, אלא אפשר להסתפק בנעל ספורט שהמחיר שלה הוא 240 שקלים. יש גם כאלה לילדים והן אפילו יותר מתוקות משל המבוגרים.  

בארץ אפשר להשיג אותן ברשת חנויות קרוקס או בחנויות פרטיות, את הרשימה המלאה אפשר למצוא באתר של המותג.

ומה יחסכן לנעלי ספורט ולספורט באופן כללי?
שבת שלום,
שרונה

12 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כל התכונות הללו של "נעליים אווריריות" מיותרות- בשביל זה יש סנדלים (גם מאוד יפות וגם מאוד נוחות, לדוגמא צ'אקו או טבע)

ולאחר הרעפת השבחים- שכחת לציין האם נרכשו מכספך או התקבלו מהיח"צ.

EFRAT ITAH אמר/ה...

בנעלי ספורט תמצאי אותי רק בעת הליכה לשם פעילות גופנית. אבל כשזה ורוד - מוכנה בהחלט ללכת איתן, עם גינס ובתלבושת קלילה כמו טייסט וטוניקה.הן מקסימות.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - מעדיפה פי כמה נעל ספורט על פני נעל טבע כלשהי. נעל טבע זה ביג NO NO מבחינתי. וכל הכיף זה שאפשר ללכת איתן גם בלי גרביים...
ואם תקראי שוב את הפוסט תוכלי לראות שכתבתי שקיבלתי אותן.
השבחים מורעפים על מה שמגיע, ולאלה בהחלט מגיע!

אפרת - לצערי הרב אני לא עושה פעילות גופנית ולכן אין לי כמעט נעלי ספורט בארון (למעט זוג אסיקס שקיבלתי במתנה לפני 7 שנים, וזוג נייקי שקניתי לפני 6 שנים). כמו שכתבתי, הן בעיקר משמשות אותי לטיולים בארץ ובחו"ל. אלה כבר בלויות וישנות למדי, ככה שזה ממש מגניב שיש לי עכשיו זוג חדש! להליכה מרובה בחו"ל זה ממש MUST!

בלוג אופנה, איפור, טיפוח, לייף סטייל off-na אמר/ה...

אחי ואמי התחדשו בגלה גלה לפני יותר משנה ומאוד מרוצים. כדאי רק שתלכי איתם קודם כדי להתרגל-למרות שהן גמישות, ותבדקי אם בחו"ל אליו את טסה לא יורדים גשמי קיץ☺
תבלי
ושבוע מקסים!

BeautyBitch אמר/ה...

אני לא מתחברת לטרנד הניאוני כלל. ונעלי ספורט הן הסיוט שלי, לכן אני הולכת עם סניקרס, טיפה פחות נוח אבל הרבה יותר אסתטי. תהני בחו״ל.

Peacha אמר/ה...

האיוורור מעולה למי שמתאמן וכף הרגל מזיעה.
אני פחות מתחברת לניאוני, אבל הן נראות לי מעולות לריצה!

אלטר אגו (בלוג איפור) אמר/ה...

אני מודה שלקח לי הרבה זמן להיגמל מנעלי ספורט ולעבור לנעול נעליים אלגנטיות יותר. היום יש לי זוג מסכן ומהוה שמתחנן לצאת לפנסיה.

הנעליים מגניבות לגמרי, בעיקר התלהבתי מהאיוורור שלהן, וגם המחיר הגיוני.
תתחדשי ותהני

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Off-Na - אני טסה למדינה חמה כמו שלנו ואין שם גשמים... עדיף גם שלא יהיו כי לא יהיה נעים לעמוד בפסטיבל בגשם :)
אל תדאגי, הולכת איתם הרבה לפני בארץ...

ביוטי ביץ' - גם לי יש סניקרס מגניבות אבל לפעמים מתחשק לגוון ולשנות. בדיוק עכשיו מרחתי גם ורוד נאון על אצבעות הידיים והרגליים וזה עושה לי שמח בלב!

פיצ'ה - לצערי הרב אני לא ממש רצה, אבל אם או כשאנסה אותם לריצה, אדווח לך איך הן.

אלטר אגו - גם אני מעדיפה בהרבה נעליים אלגנטיות אבל לא לכל מקום אפשר ללכת איתן וצריך לפחות זוג אחד או שניים של נעלי ספורט/סניקרס יפים וטובים בארון.

פרחים לשיער אמר/ה...

מה ההבדל בין גלהגלה לקרוקס?
או שזה מיוצר באותה חברה?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

פרחים לשיער - גלה גלה זה מותג אחד (כמו נייק, כמו אדידס) וקרוקס זה מותג שני. פשוט מוכרים את זה ברשת חנויות קרוקס, כמו שמוכרים בקרוקס גם את מגפי EMU...

פרחים לשיער אמר/ה...

אוקיי..כמו שאני רואה זאת..העקרון הוא אותו עקרון..נעליים קלילות ונושמות..קרוקס אמנם התחילו עם כפכפים אבל מייצרים היום גם נעלים בסגנון...

אנונימי אמר/ה...

Тhiѕ is my first time pay а ѵіsit
at here and і am genuinely pleassant to
read all аt alone place.
My site - chatgambler.com