יום שני, 3 בספטמבר 2012

ברוכות הבאות לצרפת

באירוע מלא בסטייל ושיק, השיק המותג הפריזאי בורז'ואה שני מוצרים חדשים מבית היוצר שלהם.
האירוע המיוחד, שהתקיים במלון אלכסנדר השוכן לרגליו של הים התיכון, נערך במיוחד לנו, הבלוגריות, במטרה לחשוף אותנו לחידושים ולהמצאות האחרונות של המותג.
למען האמת, לא ניסיתי מעולם את המוצרים של בורז'ואה ומבחינתי זאת הייתה ה-סיבה להגיע לאירוע. אני תמיד אוהבת להיחשף למותגים חדשים (במיוחד אם הם מפריז, בירת הסטייל הקלאסי של אירופה) והיה לי עוד יותר קשה לסרב כשמדובר במספר שעות מהנות עם אחותי, אותה הזמנתי לבוא יחד איתי.
מהקומה השביעית של המלון רואים כמעט את כל תל אביב, וזו כבר הייתה יריית פתיחה נפלאה לערב בנות נהדר!



למי שלא מכיר, בורז'ואה היא אחת מחברות הקוסמטיקה והאיפור היותר ותיקות שיש. היא נוסדה לפני 149 שנים על ידי ג'וסף אלברט פונסין, שחקן חובב וקוסמטיקאי. את בורז'ואה הוא התחיל עם מייקאפ-סטיק ועפרונות שעווה שיצר במיוחד עבור שחקני התאטרון בפריז. לאט לאט המותג התפתח והפך לאימפריה עצומה שהגיעה אלינו לארץ לפני לא הרבה מאוד זמן.


בטרקלין המלון שארח אותנו, עמדו הסטנדים של בורז'ואה עם שלל המוצרים.
מה שהכי משך את עיני היו צלליות האבן עם עשרות הגוונים (מהן גם קיבלתי אחת במתנה בסוף האירוע). אלו צלליות עם 80% פיגמנט, מה שאומר – צבע חזק ועשיר.


עוד קיבלתי להתנסות - המסקרה החדשה Beauty'Full Volume, נטולת פרבנים ובעלת מרקם מוס. היתרון הייחודי שלה בא בדמות מברשת בגודל בינוני, כך שהחומר לא נמרח על העפעפיים בטעות גם אם העיניים קטנות יחסית. מראה הריסים שמתקבל יומיומי, מאוד עשיר ומסודר.


אחרון חביב הוא הגלוס החדש Gloss Effect3D Max 8H, שם ארוך ומייגע למוצר פשוט שתמיד טוב שיש בתיק. גם אותו קיבלתי במתנה להתנסות והוא נפלא נפלא נפלא. אני מאוד אוהבת גלוס והבעיה העיקרית שלי היא שהוא לא מחזיק עליי הרבה זמן. במקרה של בורז'ואה, הצבע היה עמיד יותר מהרבה גלוסים אחרים שניסיתי ומסתבר שהוא גם מכיל בתוכו את פרי הרימון. הרימון מחדיר מרכיבים פעילים בדמות חומצה אלפא-הידרוקסית וזו תורמת לחידוש עור השפתיים. בקולקציה החדשה יש כ – 8 גוונים בסך הכל וביניהם כתום מנדרינה (מעלף!), אדום זוהר, ורוד עז ועוד ועוד.


הייתי שמחה לנסות גם את הפודרה של בורז'ואה ואת המייקאפ החדש שמכיל בתוכו 3 גווני תיקון. על הסטנד הם נראו ממש טוב ואני מקווה שיצא לי לשים עליהם יד מתישהו בזמן הקרוב.


תודה לרות אחותי על הליווי הכייפי ולצוות בורז'ואה על האירוע המקסים!
xoxo
שרונה 

3 תגובות:

OceanWind אמר/ה...

גם לי לא יצא להתנסות עד כה במוצרים של בורז'ואה, אך מהפוסט שלך הבנתי שבאמת צריך לתת להם צ'אנס. פוסט מקסים.
המשך שבוע נהדר

קטיה

אנונימי אמר/ה...

המסקרה הזאת מעוללללה!!! קניתי אותה השבוע ואני מבוסטית עד הגג

עינת .ד.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אושן - לחלוטין צריך לנסות. יש מוצרים נפלאים גם בחברות העממיות יותר לאיפור. לכי בעקבות ההמלצות ולרוב לא תפלי!

עינת - שמחה שאת שותפה שלי לאהבה :)