יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

מה קונים לחג? - פוסט בהמשכים, חלק א'.

בכל שנה אני נשאלת את אותה השאלה – מה את רוצה לחג? אז תמיד אומרת שאני לא צריכה שום דבר ויש לי הכל ועדיין, אם כבר קונים לי משהו אני מעדיפה שזה יהיה משהו שאני רוצה באמת.
אז מה אני רוצה באמת? לא הרבה וממש לא חובה, אבל תמיד כיף שיש, קבלו:

גיפט כארד מגיפט ליסט


האתר גיפט ליסט הושק לא מזמן על ידי שילה ברון שהחליטה שנמאס לה לקבל מתנות שהיא לא אוהבת/צריכה. בהשקה אליה הוזמנתי גיליתי שגיפט ליסט הוא אתר שיכול להוות יופי של אלטרנטיבה לכל מי שמתלבט מה לקנות לקרוב לרגל מאורע מסוים. לא רק שאפשר לקנות שם גיפט כארד למישהו, אלא שאני יכולה להרכיב בעצמי את רשימת המתנות שאני הייתי שמחה לקבל (מתוך מבחר עצום של מתנות שונות לאירועים שונים, לגילאים ולמינים שונים), ופשוט לשלוח לאנשים את הלינק כדי שהם ידעו מה אני באמת רוצה לחג, למשל, או לאירוע אחר.
ומה הגיפט ליסט שלי? ממש, אבל ממש בא לי על מארז הקאפקייקס של  I Love Cupcakes(132-300  שקלים, תלוי בכמות), ארנקסמון מעור לכסף קטן שעולה רק 46 שקלים, שישיית כוסות Arcobaleno שעוצבו לראשונה במיוחד לתצוגת האופנה של בית האופנה "מיסוני" (145 שקלים), ואת השובר לטיפול פנים מפנק של ל'אוקסיטן (250-375 שקלים, תלוי בסוג הטיפול).
בא לכם גם להרכיב לעצמכם רשימת מתנות? זה מאוד כיף, אפילו סתם בשביל להשתעשע ולפנטז. זה הלינק:


מנוי לגלוסיבוקס


כמו שכתבתי יש לי הכל ועדיין אני מצליחה להתרגש מקופסאות הגלוסיבוקס שמגיעות אליי לסיקור מידי כמה חודשים. חג זאת הזדמנות נהדרת לבקש כבר ממישהו מנוי ולקבל מתנה מתמשכת אחת לחודש. לטעמי, קופסת אוגוסט אותה קיבלתי לפני מספר ימים, היא הכי שווה שיצאה אי פעם. אני מניחה שמדובר כאן בעניין של טעם, אבל בשבילי זאת הייתה קופסת החלומות. נכון שלא צורף לי אליה צמיד של פנדורה (השת"פ היה למנויים בלבד) אבל עדיין היו שם כמה מוצרים שמאוד רציתי לנסות.
עפרון הגבות של OFRA למשל, הוא אחד מהם. טרם ניסיתי אותו כי הקופסא עדיין לא "פורקה" אבל באמת שכבר המון זמן תכננתי לקנות עפרון גבות. גם קרם הידיים של סבון מצוין (30 מ"ל) וכנ"ל שמן קוטיקולה של OPI (בגודל מלא); שניהם נחו על השידה ליד המיטה שלי כבר הרבה לפני ונמצאים בשימוש קבוע. מוצרים נוספים שהקופסא הכילה: דוגמית של הבושם החדש של דיזל – לאברדוז (אותו גם הגרלתי בבלוג ממש לא מזמן), קרם רגליים של 417- וקרם פנים למראה זוהר של Saito (30 מ"ל).
יופי של קופסא, יופי של חג!
מנוי חודשי לגלוסיבוקס עולה 70 שקלים והוא כולל שליח עד הבית.


צ'ארמס של PANDORA



יש לי צמד יפיפה של פנדורה ולצערי הרב קצת הזנחתי אותו בשנה האחרונה. הצ'ארם האחרון שנוסף לצמיד הוא צ'ארם שקיבלתי ליום הנישואין הראשון שלי וחלק ממנו עשוי זהב 14K. השקיע בעלי! בכל אופן, אני רואה יותר ויותר בנות שמתהדרות בצמיד ובשלל צ'ארמס עליו. זה רק עושה לי חשק למלא אותו גם בעצמי! הבעיה מתחילה כשאני לא באמת יודעת איזה צ'ארם לבחור כי יש כל כך הרבה יפים. המחירים מתחילים מ 109 שקלים ויכולים להגיע לאלפי שקלים (תלוי בחומר ממנו הוא עשוי).

מעבר לזה אשמח גם למעיל עור (ראיתי כמה ממש יפים ב-Mango) למגפונים עם עקב קטן ואולי אפילו כמה ניטים, עדיף בצבע שחור, והכי הכי חשוב... לשפיות! כי תקופת החגים הבאה עלינו לטובה הולכת להיות א-ר-ו-כ-ה ואולי אפילו טיפה מייגעת.

בפוסט הבא: הבשמים החדשים שתשמחו לקבל בחג הקרוב.

עד אז, אל תשכחו לקנות לעצמכם מתנה לחג, ולא רק כי "נושאי המגבעת" מבקשים!

שבוע מהמם ובשורות טובות,
שרונה

2 תגובות:

בלוג אופנה, איפור, טיפוח, לייף סטייל off-na אמר/ה...

שרונה, נושאי המגבעת? עלייך לא הייתי מאמינה...
גם לי יש רשימה משלי, גם ליום ההולדת הקרב ובא. אני בכלל מכינה רשימות/יעדים-ליום הולדת 30 הגשמתי, ליום הולדת 40-עוד שנה-אני מכינה.. זה כייף.
מאחלת לך לקבל כל מה שאת רוצה☺
חגים שמחים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ברור שנושאי המגבעת! יש לי אפילו דיסק מקורי (רק מקורי!!!) שלהם!
אני חיה ונושמת רוק ישראלי על כל סוגיו :)
מאחלת לך להגשים תמיד את כל היעדים!!! ותודה על התגובה מותק.
נשיקות