יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

כמעט סתיו

הרבה קולקציות הושקו, בגדים, הנעלה, בישום, איפור וטיפוח. המבחר רק מבלבל והרצון לקבל את הכל גובר על ההיגיון - בעצם לא צריך כל כך הרבה!
כידוע לכם, אני עובדת במשרה מלאה (אהמ, חיים, כן... יש לי חיים) ולכן לא מצליחה תמיד להגיע לכל השקות הקולקציות של העונות הבאות.
כך גם פספסתי את ההשקה של קרוקס, שכבר מזמן לא מייצרים רק נעלי גומי מחוררות ולא אופנתיות.
התמונות ברשת, של שלל בלוגריות שכן טעמו מהקולקציה החדשה, עשו לי חשק לחפור קצת באתר שלהם ולמצוא אוצרות. אני, שנשבעתי שלעולם לא אנעל "נעלי קרוקס", סימנתי לעצמי כמה מועדפים ואחרי החגים (בלי נדר!) אלך למדוד ולרכוש לעצמי במיטב כספי את אחד מהזוגות של הקולקציה החדשה. ולמה דווקא קרוקס? הרי יש עוד כל כך הרבה מותגים אחרים. התשובה היא שכולם פשוט מספרים על כמה שהן נוחות, הקולגות בעבודה, ההורים ואפילו האחיינים שמכורים כל אחד לקרוקס הצבעוניות שלו. עכשיו גם לי בא שיהיה זוג כזה!


מימין: נעלי בובה - 240 שקלים, משמאל: מגפיים - 400 שקלים, ברשת חנויות קרוקס ברחבי הארץ

השקה אחרת אליה דווקא כן הספקתי להגיע, היא של רשת החנויות Fusion, היבואנית הבלעדית של כמה מותגים שאני מאוד אוהבת (וגם בעלי!). מה למשל? נעלי לקוסט, שממש לפני חודשיים רכשתי לבעלי זוג שלהן (וחולצה!), ועכשיו מגיעה הקולקציה החדשה שלהם שעושה חשק לעוד ועוד. המחירים אגב, לא זולים בכלל ולכן מיועדים לכל מי שיודע להעריך איכות וסטייל.


מימין: מגפיים לקוסט - 899 שקלים, משמאל: מגפיים לקוסט - 849 שקלים


מימין: סניקרס לקוסט - 499 שקלים, משמאל: סניקרס לקוסט מעור - 599 שקלים

עוד מותג שאני כבר נהנית מאיכויותיו בבית ובחוץ הוא מגפי האנטר. העונה הם יצאו בהדפסים משגעים, כאלה שעושים לי חשק לעוד זוג אחד או שניים. גם הגרביים התרמיות של האנטר יפיפיות והעונה הבטחתי לעצמי שאתפנק בזוג אחד כזה.


מגפי האנטר מימין: 1099 שקלים, משמאל: 1249 שקלים

ספידו הוא גם מותג בית של Fusion ולמרות שאני לא ספורטאית ו/או שחיינית - הטישרטים יפים מאוד, גם בגדי הים הקלאסיים לגבר (לא הצמודים, אלא אלה שנראים כמו מכנס קצר ומגיעים במלא צבעים) וחליפות האימונית, שלו יכולתי הייתי לובשת לעבודה, הן מגניבות ויפות ממש.

קולקציית ספידו לסתיו/חורף 2012-2013

ב-Fusion  אפשר למצוא עוד מותגים כמו נעלי Guess, DKNY, פולו ראלף לורן, ועוד ועוד. יש להם 14 סניפים שפזורים ברחבי הארץ, מתוכם גם אאוטלט במתחם האאוטלטים במדינת היהודים בהרצליה. בכלל, בסניפים יש תמיד פינת מבצעים עם נעליים במחירים מצוינים.


ובהמשך לכותרת הפוסט, הכי מתאים לסיים פוסט כזה עם השיר המקסים הזה שאני מאוד אוהבת!

4 תגובות:

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

עשית לי חשק למגפי האנטר!
רק מקווה שהם יתאימו גם לנמוכות קומה כמוני...
לגבי קרוקס - רכשתי לי לא מזמן זוג חמוד של נעלי בובה על פלטפורמה. הן נראות מקסים, אבל לא אוכל לומר לך כי זה נוח במיוחד... הרגל מזיעה ומחליקה...
אולי הדגמים החדשים מוצלחים יותר...

בכל מקרה שיהיה לך יום מקסים,

יאנה

sefi אמר/ה...

בא לי להיות עכשיו במקום קריר על איזה הר עם המגפיים הפלאפיים האלה של לקוסט.
כיף לבעלך, תמיד אהבתי את המותג עם התנין. אפילו ביסודי היה לי סוודר אפור מהמם של לקוסט מאיזו חנות יד שניה. איך אהבתי אותו :) האמת היא שמעולם לא קניתי לי משהו מהמותג הזה מאז.

נשיקות

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

יאנה - מגפי האנטר מגניבות לא משנה מה :) תנסי ותהני! אני קיבלתי עליהן טונות של מחמאות בעונה שעברה.
לגבי הקרוקס - מענין מה שאת אומרת... אני בכל מקרה הלכתי שלשום לקנות את הזוג שאני רוצה ולצערי הרב לא היה את הצבע שרציתי (זה שהצגתי כאן). אני אחכה שהוא יגיע לחנויות... בכל אופן, הן היו מאוד מאוד נוחות!

ספי - המגפיים של לקוסט יפיפיות רק חבל לי שהן עולות כל כך הרבה, אחרת ללא ספק הייתי קונה לי זוג. ולקח לי זמן לשכנע את בעלי "להשקיע" קצת יותר כסף ממה שהוא רגיל בפולו יפה ובזוג סניקרס מגניב. מזל שהוא מקבל עליהם הרבה מחמאות, כך שהוא מרגיש שזה הצדיק את הסכום ששלימנו עליהם :P
ולי אין בכלל לקוסט! בושה לי! דווקא רציתי גם לקנות משהו בחו"ל, אבל לא מצאתי את המשהו הספציפי שרציתי (שמלת פולו חלקה).

עגיל דרקון אמר/ה...

המגפיים מקסימים! אך נראה לי חמים מידיי ל"חורף" הישראלי!