יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

סמנו ביומנים

כמעט בכל שנה, חופש סוכות מביא איתו לא רק חופשה מאוד ארוכה, אלא גם ירידי אופנה תל אביביים שמנסים להתחדש ולחדש לנו משנה לשנה.

מחר יפתח יריד האופנה MUD בבית קסטיאל, שיתן במה למעצבים ישראלים צעירים. המחירים לא יעלו על 300 שקלים ולא תמצאו שם פריטים מעונות קודמות, אלא רק פריטים חדשים מקולקצית סתיו-חורף 12/13. הכניסה חינמית וזה בכלל נחמד!




עוד בחופשה, אבל שבוע הבא: יריד הטי מרקט! כבר 8 שנים שהיריד מציע לקהל הרחב מגוון רחב של חולצות טי שרט, מוסיקה מקפיצה מבית "זברה", הרבה אלכוהול ואווירה של " FUN לי". הכניסה עולה 10 שקלים וההנאה מובטחת (מנסיון!). 
את כל הפרטים תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של היריד. 




אז איפה אמצא את כולכם בחופשת החג ומה התוכניות האופנתיות שלכם?
xoxo
שרונה.

4 תגובות:

sefi אמר/ה...

היריד אצל קסטיאל ניראה מעניין :)

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

עשית לי חשק לעשות משהו אופנתי בחג הזה :)

EFRAT ITAH אמר/ה...

הלכתי לעמוד בפינה - כירושלמית עצלה, טרם הייתי ב T מרקט, עכשיו קצת מאוחר :)

Oksana אמר/ה...

נראה לי אני ילך ךבקר שם ביום שלישי הקרוב אחרי תירוכה של יוגי' בחולון