יום רביעי, 4 בפברואר 2015

אייץ' אנד אם – אביב/קיץ 2015

השבוע זכיתי להצצה בקולקציה החדשה של H&M שתגיע לסניפי הרשת ב – 12 למרץ. נדמה שמעונה לעונה הקולקציות רק גדולות יותר, מושקעות יותר ויפות יותר. תעיד על כך עדשת המצלמה שלי שלא הפסיקה לצלם והרווח כולו שלכם כמובן.



ההשראה לקולקציית הנשים העונה: אסקפיזם, שמש והחיים הטובים במיאמי ובפאלם ספרינגס. הגזרה הנשפכת של חליפות פיג'מה מכתיבה את הסגנון, ומגוון הדפסים והשפעות ספורטיביות מושלמים לבילוי רגוע במהלך כל העונה. הבדים השולטים בקולקציית הנשים הם משי, דנים, ג'רזי וזמש כאשר אלה מגיעים בצבעוניות של צבעי פסטל רכים, צבעי ורוד ואפרסק בגווני השקיעות במיאמי, לבן קיצי, ירוק, בורדו ונייבי.
בקולקציה תמצאו גם מגוון רחב של אקססוריז מושקעים ואת הקולקציה של פסטיבל קואצ'לה המפורסם שכוללת גם ביגוד וגם אקססוריז.



קולקציית קואצ'לה: 




המלתחה הגברית האורבנית של H&M לא מפסיקה להתפתח ולהשתנות. הלוק של H&M באביב הוא עוצמתי ומשלב חידושים של פריטי חובה מודרניים לצד פריטים מבדים חדשניים בהשראת לבוש ספורטיבי. תחושת העיר באה לידי ביטוי בפלטת הצבעים הגרפית, הכוללת גוונים של שחור, אפור ולבן עם נגיעות של ירוק. הבדים השולטים בקולקציית הגברים הם כותנה, עור, עור מלאכותי, בד רשת טכני, ג'רזי, פשתן וניילון.




אחרונים חביבים אך כה חשובים הם הילדים של H&M, ששואבת השראה מפירנצה, ממסיבות אביב משפחתיות בבתי נופש וממסעות דרכים במדבר. הגזרות נקיות, רכות, בשילוב צורות מובנות וטקסטורות ובצבעים פירותיים, ניטרלים ובהירים. מחלקת בגדי הילדים מקפידה על סטנדרט גבוה – הבגדים נעימים לעורם של הילדים ובמקביל מתאימים גם לריקודים ופעילויות נמרצות ועשויים בדים עמידים, נוחים ופרקטים.

 


כל שנותר לנו לעשות עכשיו זה להתאפק קצת יותר מחודש כדי שהקולקציה תגיע לסניפי הרשת ואז להסתער עליה כאילו אין מחר!


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: