יום שבת, 7 בפברואר 2015

נשיקת אהבה

יום האהבה או בשמו הלועזי: הוולנטיין ממש בפתח ובצירוף מקרים מעניין הגיעו אליי לסקירה שלושה מוצרי שפתיים שיכינו את השפתיים שלכן ושלי ליום הרומנטי הזה.
שלושת המוצרים לשפתיים לא דומים זה לזה ולכל אחד מהם תפקיד אחר אצלי. ישיבה ממושכת מול המזגן גורמת לשפתיים שלי להסדק ולהתייבש כמו שמעולם לא קרה להן (שלא לדבר על עור הפנים שלי) והבנתי שאני חייבת להתחיל לטפל בנזקים המצטברים במהרה.

הראשון מביניהם והכי טיפולי שיש הוא השפתון Acu-Lip של דוקטור עור. הוא מעניק לחות ותחושת נינוחות מיידית ומגן על השפתיים מפני קרינת השמש. יש בו מקדם הגנה 15SPF והוא מועשר בויטמין E – נוגד חמצון יעיל הידוע ביכולתו לסייע להגנה הטבעית של העור מפני נזקי השמש והרדיקלים החופשיים. הוא נטול פארבנים ונמצא כבטוח לשימוש לעור רגיש. אצלי הוא מונח בדרך קבע בתיק היד שלי ולרוב אני מורחת אותו על השפתיים אחרי ארוחת הבוקר או כשאני מרגישה שהשפתיים מאבדות את הלחות שלהן. מחירו: 36.90 וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים ברחבי הארץ.



משחת הליפ-באלם של המותג הצרפתי NUXE היא זו שמונחת לי על יד המיטה ואני משתמשת בה כל ערב לפני שאני הולכת לישון. היא מאוד עשירה ויש לה ניחוח עדין של תמציות שמני אשכוליות ולימון. היא מכילה דבש ושמנים חיוניים להזנה, לשיקום ולהגנה על השפתיים. המוצר הזה חוגג 20 שנים והוא הפך למוצר חובה בקרב נשים ברחבי העולם. אני מורחת על השפתיים כמות נדיבה מהמשחה ובבוקר השפתיים שלי נעימות ורכות למגע. מחירו: 89.90 ל – 15 ג' וניתן להשיג אותו ברשת סופר פארם, במכבי שירותי בריאות ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.



אחרון חביב הוא השפתון החדש של Blistex שנותן את הטון הסופי מידי יום לכל הטיפולים ה"מסורבלים" שאני מעניקה לשפתיים שלי. Blistex Lip Brilliance החדש הוא בגדר מוצר All in one. הוא גם מספק מעטפת מלאה הכוללת טיפוח והגנה על השפתיים וגם מעניק צבע בעל גימור זוהר בגוון אדמדם. יש בו תמציות משי וחמאת שיאה, שמן זרעי ענבים, ויטמין E ומקדם הגנה 15SPF. הצבע שלו עדין ובתקופה זו הוא מחליף אצלי את השפתונים או הגלוסים המסורתיים. המוצר הזה הושק במיוחד לרגל הוולנטיין והוא ילך נהדר עם שמלה שחורה קטנה ונעלי עקב מהודרות. זה בכל אופן האאוטפיט שלי לערב החג.
מחירו: 24.90 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים. 



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שיהיה לכולם ערב מלא נשיקות!
שרונה. 

אין תגובות: