יום שבת, 21 בפברואר 2015

טומי הילפיגר – אביב/קיץ 2015

חלפה כמעט שנה מאז ביקרתי בחנות של טומי הילפיגר במתחם שרונה היפיפה, והנה מצאתי את עצמי שם שוב, ממש לאחרונה, לרגל השקת הקולקציה החדשה של המותג.
קולקציית הנשים והגברים של טומי הילפיגר לאביב-קיץ 2015 “Heartland”, מקבלת את השראתה ממרכז אמריקה, שם השטחים הפתוחים האדירים מתערבבים בקסם של עיירה קטנה וקסומה בכמה מהאזורים הציוריים ביותר שהמדינה מציעה. הקולקציה בהשראת טיול בשטחים הפתוחים של מרכז אמריקה עם נגיעות מיליטנטיות והטוויסט הפרפי-מודרני של טומי הילפיגר. הקולקציה צבעונית, נינוחה, רגועה ואותנטית לשורשים האמריקאיים של המותג. אנסה לא להכביר במילים ולתת לתמונות שתפסה עדשת המצלמה שלי, לדבר בעד הקולקציה.



בקולקציית הנשים תמצאו פריטים בהשפעת ציוד ספורט למשל הכוללים מעילי פארקה וסריגים קלילים. גזרות מינימאליסטיות משקפות את הקולקציה בלוק נקי של מכנסי ג'ינס נקיים בשילוב חולצות משי או שיפון עדינות, שמלות וורסטיליות, חצאיות וז'קטים קלילים. כותנה אורגנית בשילוב בדים מחויטים ושטיפות בד מעניינות. קומבינציות של מיקס-אנד-מטץ' מט ומטאלי, סריגים ואריגים, שטיפות צבע ומונוכרומטיות. הדפסי קמופלאז' בגווני אפור עדינים מופיע בפריטים השונים כמו במעילים, בגדי ים, מכנסיים, חולצות ובטנות ועוד.



קולקציית הגברים של המותג מאופיינת בחלקה בפריטים בהשראה צבאית כמו: ג'קטים וחולצות עם טלאים, מכנסי קרגו עם טלאים בברכיים בגוונים של חאקי, ירוק-זית עם נגיעות מפתיעות של גווני קורל בניאון זוהר, אשר מעניקים טוויסט בלתי צפוי. סריגים בשטיפות צבע, מעילים ובלייזרים משולבי זמש בהדפסי קמופלאז'. בלייזרים מחויטים ומלאי טקסטורה, מכנסי טרנינג מתוחכמים ומכנסי ג'ינס כהים בהשראת האסתטיקה הימית הבאה לידי ביטוי גם בחולצות פולו, מכנסי פשתן וחולצות טי-שירט עם שטיפת צבע. גווני כחול, אפור ותפוח-קינמון הם עיקר הגוונים, בעוד ישנן נגיעות צבע חאקי בחלק מהפריטים. המראה הנו קליל, נקי ומלא שיק.



קולקציית הילדים של המותג מנסה לקחת את הילדים צעד אחד קדימה ולתת להם אפשרות להראות כמו ההורים שלהם. תמצאו בקולקציה פריטים בהשראת "לב המדבר" עם הדפסים שובבים של צמחי קקטוס, לטאות, פרחים ועוד, בהשראת מקסיקו. פשתן מופיע בחולצות מכופתרות ומודפסות ונגיעות צבאיות מקבלות שילובי צבע מעניינים. אצל הבנות הלוק האולטימטיבי הינו בעיטורים: חרוזים, פאייטים וכיסים עשויים נוצות או נצנצים, מכנסי 7/8 במגוון של צבעים והדפסים ושמלות פרחוניות נהדרות.  



את הקולקציה של טומי הילפיגר ניתן להשיג בחנות המותג בשרונה תל אביב ובסניפים הנוספים בקניון רמת אביב, שדרות אלרוב ממילא בירושלים וקניון הזהב בראשון לציון.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


שבוע טוב ואופנתי,
שרונה. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה מחיר סנדלי הנשים שבצילום?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אם אני לא טועה מחירן עומד על 699-799 שקלים.