יום ראשון, 8 בפברואר 2015

ג'ייד משיקה קולקציית איפור לוולנטיין

בסוף השבוע הקרוב יחול יום האהבה ויחד איתו קשה לפספס את שלל המבצעים והקולקציות המיוחדות של מותגי האופנה, היופי והטיפוח שיצאו במיוחד לרגל יום זה.
מותג האיפור והטיפוח GA-DE השיק גם הוא את ה – Valentine Celebration – מראה איפור ענוג וחושני לרגעים מיוחדים בהם ניתן לחוש את האהבה באויר.
המראה מציג עור פנים טבעי ומתהדר באיפור עיניים בגווני בז' ואדמה רכים, תוך הדגשה טבעית של הלחיים בוורוד רך ושפתיים עשירות בברק אדום בוהק, סמל לאהבה וחושניות.

את המראה הזה ניתן להשיג בעזרת השלבים הבאים:

בסיס ואחידות לעור הפנים – לקבלת מראה טבעי, רך ואחיד יש למרוח מייקאפ קליל ונטול שומן Idyllic Matte Velvet Foundation המבטיח מראה בגימור מאט. הוא נוזלי ונמרח בקלילות על עור הפנים. יש לו מגע משיי על העור והוא נותן כיסוי בינוני ונפלא לעור הפנים.



הדגשת העיניים – ליצירת עיניים חושניות במיוחד השתמשתי ברביעיית צלליות Idyllic Soft Satin Eyeshadow Palette No.24 – Beige Glam המאירות את העיניים בגווני בז' רכים. הניחי מעט צללית בגוון בסיס בהיר על כל שטח העפעף והוסיפי את הגוון הכהה יותר להדגשה על קו הריסים או בזוויות החיצוניות של העיניים. להשלמת איפור העיניים משחי מסקרה המשלבת אפקט תלת מימדי של אורך ונפח למראה פתוח של העין.



הדגשת עצמות הלחיים – הדגישי בעדינות את תפוחי הלחיים בעזרת סומק מקולקציית Idyllic Soft Satin Blush No.7 – Tender Plum.



הדגשת השפתיים – ליצירת הרמוניה נשית ומחמיאה בחרי בגלוס בגוון No.577 – Geranium Red מסדרת Crystallic Pure Shine והוסיפי נגיעה קורנת של צבע חושני במיוחד.



הדוגמנית הבינלאומית המצליחה ולנטינה זלאייבה, המשמשת כפנים של המותג, לובשת את מראה האיפור של GA-DE ומציגה אישה קלאסית שיופיה מוגדר על ידי רכות מעודנת ואינסופית.



מחירים:

מייקאפ Idyllic Matte Velvet Foundation – 179.90 שקלים
רביעיית צלליות Idyllic Soft Satin Eyeshadow Palette No.24 – Beige Glam – 129.90 שקלים
סומק Idyllic Soft Satin Blush No.7 – Tender Plum – 129.90 שקלים
גלוסCrystallic Pure Shine No.577 – Geranium Red – 111.90 שקלים 


בהמשך השבוע יעלו בבלוג רעיונות למתנות נוספות לוולנטיין, טיפים והמלצות חמות שלי. מוזמנים לפרגן לי גם כאן:

עמוד הפייסבוק של הבלוג: 
והאינסטגרם: 


יום נהדר ושבוע טוב ומלא אהבה!
שרונה. 

אין תגובות: