יום רביעי, 29 באפריל 2015

ספורטיבית במיטה

יש כאלה שעושים ספורט בחוץ ואני את הספורט שלי עושה במיטה. אני גרועה, אני יודעת, אבל אני לא מצליחה להקים את עצמי מהמיטה ומהפינוקים שיש לי בבית ולצאת החוצה לפעילות ספורטיבית.
בעברי ניסיתי כל מיני פעילויות כמו יוגה, פילאטיס, זומבה, ספינינג ואפילו סתם הליכות באוויר בחוץ, אבל מאז שמיכאל נולד סגרתי רשמית את עונת הספורט. את אותה עונה אגב, אני מקווה לפתוח שוב ממש בקרוב.
אני יוצאת להליכות עם מיכאל בעגלה, אבל זה לא מסוג ההליכות שמצריכות נעלי ספורט מיוחדות או ביגוד ייעודי ולכן אני לא מחשיבה את הדבר הזה כפעילות ספורטית.
בשבועות האחרונים העלתי את האפשרות בפני בן זוגי על חזרה לפעילות ספורטיבית מכל סוג שהיא, לא משנה מה, העיקר להזיז קצת את הגוף ולהכנס לכושר. העניין הפרוצדורלי (בייביסטר וכו') מעט עוצר בעדי אבל אני מקווה שעם בוא הימים החמים אכנס בזה בכל הכוח, תרתי משמע. עכשיו כשיש לי שני זוגות מכנסי ספורט חדשים ומהממים של FILA זה בכלל עושה לי חשק לצאת החוצה ולהראות איתם.
בכל אופן, עד אז אני מוצאת את עצמי עושה הרבה דברים במיטה בזמן הפנוי שיש. וזה אומר בין השאר לשכב עם המכנסים הקצרים והמהממים שלי כי כבר חם בחוץ ולעשות דברים כיפיים. לקרוא בספרי אופנה, לאכול שוקולד ולשמוע מוסיקה טובה הם רק חלק מהדברים...

ואחרי ההקדמה ה-כה ארוכה הזאת, רציתי שאתם לפחות תראו את שני זוגות מכנסי הספורט המדליקים מתוך קולקציית הקיץ החדשה של המותג. אז נכנסתי למיטה עם כל הדברים שאני הכי הכי אוהבת, ותיעדתי עבורכם את הרגעים הקטנים האלה שלי בבית, בהם אני גונבת כמה דקות לעצמי. 


והנה 10 סיבות למה כדאי לעשות פעילות גופנית, בתקווה שזה ישכנע אותי להתחיל כבר:

1. היא משפרת את מצב הרוח על ידי החומר המופרש למוח - אנדרופין, בזמן הפעילות. 

2. היא מסייעת בפעילות המעיים ועוזרת לנו לרוקן את הקיבה בזמן המתאים.

3. היא עוזרת בחילוף החומרים ובעיכול מהיר בגוף.

4. היא מחזקת את מערכת הלב על ידי הגברת פעימות הלב והזרמת הדם אליו. 

5. היא משפרת את איכות השינה.

6. היא מסייעת להתגבר על PMS אצל נשים.

7. היא נותנת הרגשת סיפוק שעשינו משהו יעיל וחיובי למען הגוף שלנו.

8. היא מגוונת וכל אחד יכול למצוא ענף ספורט אחד לפחות שירתק אותו ויכניס אותו לעניינים.

 9. היא מסייעת לבניית העצמות ומונעת הדרדרות בצפיפות העצם.

10. היא עוזרת לנו לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין.


עכשיו אני רק צריכה לבחור עם מה מתחשק לי להתחיל. יש לי הרגשה שזה יהיה הליכות בחוץ בערבים הנעימים של העונה הזאת ואם זה יעבוד טוב אני זוממת לחזור לפילאטיס. וויש מי לאק!
ותודה ל - FILA על המכנסיים המפנקים.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

רק בריאות,
שרונה. 

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

פילאטיס מכשירים - מנסיון זה ממכר!!!