יום שני, 4 במאי 2015

כתום זה ההגנה החדשה

עוד שנה עברה ונראה שכלום לא השתנה. השמש חזקה ומכה בנו כמעט בכל מקום. זה קורה כשאנחנו יורדים לזרוק את האשפה, כשאנחנו נוהגים, או סתם הולכים בשדרה מוצלת. זה מתעתע בנו כי נדמה לנו שכמה דקות השהיה הקצרות האלה בחוץ הן בטוחות ואין צורך בשימוש במקדמי הגנה, אבל הנזקים הם מצטברים ולכן חשוב לנסות למנוע אותם כמה שיותר מוקדם. השנה אני מבלה בחוץ יותר מתמיד, אני מטיילת עם מיכאל הרבה בעגלה ויש לנו גן שעשועים קסום שאנחנו אוהבים לבלות בו. קרם הגנה הוא מוצר חובה אצלי בתיק ועכשיו כשיש לי גוזל קטן לדאוג גם לו, אני משתדלת להשתמש במקדמי הגנה שיתאימו לשנינו (כדי לא לסחוב יותר מידי בתיק...).
הגיעו אליי לסקירה מספר קרמי הגנה חדשים שכולם נהדרים ובטוחים לשימוש גם עליי וגם על התינוק שלי, כולם בעלי מקדמי הגנה גבוהים והם עונים אצלי על כל הדרישות המחמירות.


בתמונה: מקדמי ההגנה של AVENE ומקדם ההגנה של CLARINS


ראשונים הם מקדמי ההגנה של ANENE שהתעדכנו השנה עם פורמלות חדשות בשלושת מוצרי הדגל מהסדרה הכתומה שהיא הסדרה הנמכרת ביותר באירופה בקטגוריית מוצרי ההגנה לשמש ובה תמצאו: אמולסיה לפנים, תרסיס הגנה לגוף ותחליב הגנה לילדים. 
החידוש בפורמולה מגיע בנגזרת של מסנן קרינה ייחודי העונה לשם: Uvasorb HEB המבטיח את הטווח המקסימלי ביותר לחסימת קרני UVA ו - UVB המזיקים. 
כל התכשירים אינם מכילים סיליקון, פראבנים או אלכוהול והם מבוססים על מים טרמליים בריכוז גבוהה.
נכון שיש בסדרה תכשיר ייעודי לתינוקות, אבל אני עד כדי כך סומכת על המותג שאין לי בעיה למרוח על הבייבי הקטן גם ממקדמי ההגנה שלי כי אני יודעת שהם לא יגרמו לו לאלרגיות או לפריחות שונות על העור.
כל התכשירים בעלי ניחוח עדין ונעים, והם יהיו נהדרים גם לבעלי עור רגיש ועדין. 


המחירים נעים בין 159.90 (לתכולה של 50 מ"ל) ל - 199.90 שקלים (לתכולה של 200 מ"ל).
להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.


המותג השני הוא CLARINS שמציע הקיץ הגנה לגוף בתחליב - ספריי 50SPF שהוא לא רק מסייע להגן על העור מפני סימני גיל אלא גם מעניק לחות ומסייע להבטיח מראה עור בריא ויפה תודות לתרכובת "פיטו-סאנאקטיל" המכילה תמציות צמחים מעץ הזית, באובב, דולב, אפונה וסנה. המוצר מגיע בבקבוק ספריי שהופך את השימוש בו לנוח במיוחד, מרקמו נוזלי והוא נספג מצויין ובמהירות על העור. אני מאוהבת בריח שיש לו שמזכיר הרבה יותר ניחוח של בושם פרחוני/אקזוטי והרבה פחות ריח של קרם הגנה (כמו שקורה בהרבה חברות אחרות). 


מחיר: 119 שקלים ל - 150 מ"ל.
להשיג בלעדית ברשת הסופר פארם.


בהמשך העונה אעלה סקירות נוספות על מקדמי הגנה נוספים, אז אל תלכו לשום מקום...

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

EFRAT ITAH אמר/ה...

אוון אחת המותגים הטובים על מדף הדרמו, משתמשת בו כבר שנים.

בקלרינס השתמשתי רבות דווקא ב...משזפים :)