יום רביעי, 10 ביוני 2015

זוגות זוגות

אותה קטגוריה, שני מוצרים דומים, שני מותגים שונים. זה לא יהיה פוסט של "ראש בראש" או: "מי יותר טוב" אלא חוויות משימוש אישי במוצרים הכי חדשים שקיבלתי לנסות לאחרונה. במקרה יצא שלאותה משבצת הגיעו 2 מכל סוג כך שהרווח הוא שלי וגם קצת שלכם :)

טסים לחו"ל? נוסעים לנופש? ידעתי שכן. זה בסדר, גם אני. כאחת שנוטה לקחת הרבה יותר ממה שהיא צריכה במזוודה שלה ולא באמת יודעת לארוז חכם, יש משהו שאני דווקא כן עושה כמו שצריך – שימוש מארזי נסיעות.
הראשון שקיבלתי הוא זה של AHAVA, מותג הטיפוח הישראלי האהוב עליי, שלרגל העונה החמה השיק מארז נסיעות המכיל את המוצרים המובילים לטיפוח הפנים והגוף המתאימים לנסיעות ובגודל מיוחד. המארז מכיל 4 מוצרים: תחליב ניקוי וטונר 3 ב – 1 (30 מ"ל), מסיכת בוץ (25 ג'), קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש (15 מ"ל) וקרם גוף מינרלי (100 מ"ל). המוצרים מגיעים בדיוק בגודל המתאים לשהיה של שבוע-שבועיים מחוץ לבית ומהניסיון שלי במארזים כאלה, אני לרוב חוזרת עם שאריות בשפופרות.


המארז נמכר עכשיו במחיר מיוחד לצרכן: 59 שקלים (למארז בשווי 157 שקלים) וניתן להשיג אותו בלעדית ברשת הסופר פארם.

גם סבוקלם פינקו אותי בערכת מוצרים מוקטנים נהדרת שניתן לשאת לכל מקום ובכל זמן. הערכה כוללת דאודורנט רול און (6 מ"ל), קרם לחות לפנים (15 מ"ל), סרום טיפוח (10 מ"ל) ו – סבון פנים (30 מ"ל). המוצרים של סבוקלם מאוד עדינים והם היפואלרגנים כך שהם טובים לכל מי שיש לו עור רגיש. את כולם אני כבר מכירה שנים ועל חלקם אף כתבתי בבלוג בשנים עברו. הם בעלי ניחוח עדין ונעים ועושים עבודה יפה בסך הכל.


את מוצרי סבוקלם ניתן להשיג במחלקות הטבע של רשת הסופר פארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים. 


הבאים בתור הם שני מוצרים המיועדים להזנת עור הפנים:


הימני שייך למותג ESTEE LAUDER שהשיקה לאחרונה שמן להזנת עור הפנים – Resilience Lift Restorative Radiance Oil, שם ארוך למוצר כה פשוט ונפלא המיועד לרכך את העור, להגמיש אותו למראה זוהר וצעיר ולהגן עליו מפני המזהמים הסביבתיים.
המרכיבים העיקריים שבו הם הפיטו-ליפידים, שהם שמנים טבעיים וצמחיים המופקים מקוקוס, אבוקדו וזיתים הידועים בעושרם התזונתי ועם כל הטוב הזה, נסו רק לדמיין את הריח הנעים. הנוסחה הקלילה של השמן נספגת במהירות בעור ומעניקה לפנים תחושה רכה ונעימה. הבקבוק בגוון ורוד-שקוף ומאוד מזמין ואלגנטי, סוגר אותו פקק זהוב ויוקרתי כיאה למוצרי החברה. ההמלצה היא להניח כמה טיפות שמן על קצות האצבעות ולהחליק אותן על הפנים והצוואר לפני קרם הלחות. התוצאה המתקבלת: עור חלק ומשיי, תענוג!


מחיר המוצר: 309 שקלים ל – 30 מ"ל (מחיר השקה) וניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

השמאלי בתמונה למעלה הוא סרום לחות לעור עדין של AVENE מסדרת הלחויות הידרנס אופטימל.
הסרום מכיל ריכוז גבוה של מים טרמליים ממעיינות AVENE, המספקים לעור לחות אופטימלית ואינטנסיבית ומפחיתים תחושת חוסר נוחות וגירויים בעור. הוא מכיל פורמולת ג'ל D3 המתאימה את רמת הלחות למשטח העור ויש לו מרקם אקווה ג'ל עדין. הספיגה מהירה ואופטימלית והוא מתאים לכל סוגי העור בשימוש בכל ימות השנה. קליל ונעים על העור.


מחיר המוצר: 229 שקלים ל – 30 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.


בקטגוריית קרמי העיניים הגיעו אליי שני הבאים:


הימני הוא קרם העיניים החדש Repairwear anti-gravity של CLINIQUE מסדרת האנטי אייג'ינג.
הקרם פועל באמצעות תמציות שעורה ונבט חיטה שעוזרות לשמר את אחידות העור, חלבון מי גבינה המשפר את גמישות העור ומוצקותו וחומרים מעניקי לחות כמו סודיום היאלורונאט שעוזרים באצירת לחות ושומרים על עור מלא נפח ומוצק. בנוסף, הקרם מכיל נוגדי חמצון כמו ויטמין C ו – E הנלחמים ברידלקים חופשיים, תמצית תה ירוק מרגיעה וקופאין וסוכרוז שמגנים על הוער מפני גורמים סביבתיים חיצוניים. המוצר נטול שמן ומתאים לשימוש לכל סוגי העור, ניתן ואף מומלץ למרוח אותו לפני האיפור כדי למקסם את המוצר. השימוש נעשה על ידי הטפחת האצבעות בעדינות אל אזור העיניים כולו, עד לספיגה מלאה, גם בבוקר וגם בערב. הכנסתי אותו לרוטינת טיפוח הערב שלי ואני אוהבת אותו ממש.


מחיר המוצר: 305 שקלים ל – 15 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות נבחרות וגם באתר האונליין של קליניק – www.clinique.co.il

השמאלי הוא קרם עיניים נגד קמטים מסדרת האנטי אייג'ינג – Age Complex Super Alpha של המותג דוקטור עור. הוא פותח במיוחד לטשטוש קמטים וקמטוטים סביב אזור העיניים העדין ויש בו רכיבים פעילים כמו: חומצות אלפא הידרוקסיות המסייעות לזירוז תהליך חידוש התאים ולטשטוש כתמים, ותמצית רוסקוס הידוע כממריץ ומסייע להפחתת סימני שקיות מתחת לעיניים. הקרם מגיע בשפופרת דקה בכמות של 20 מ"ל והוא מתאים לשימוש לכל סוגי העור. מעולה מתחת למייקאפ ואומץ אצלי בשגרת הטיפוח של הבוקר. 


מחיר המוצר: 134 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים.


אחרונים הם סבוני הניקוי לפנים:


הימני הוא סבון פנים מקציף עם מברשת ניקוי מבית קרליין. הסבון מגיע באריזת שפופרת קומפקטית משולבת עם מברשת ניקוי ייחודית להשלמת פעולת ניקוי עור הפנים. הסבון הוא בעצם ג'ל ניקוי נעים המועשר בתמצית מלפפונים ומעניק תחושת רעננות וניקיון נהדרת. שערות הסיליקון העדינות מאפשרות להגיע לכל אזור בפנים, להמריץ את העור ולעודד זרימת דם חיונית, להסיר תאים מתאים ולעודד תהליכי התחדשות בעור ולנקות כל סוג של לכלוך והצטברויות שומנים בנקבוביות. הסבון לא מייבש את העור והוא מתאים לניקוי כל סוגי העור גם בבוקר וגם בערב. החסרון היחיד שלו הוא העובדה שלא ניתן לחלוק אותו עם בן הזוג כמו שאנחנו נוהגים כאן אצלנו בבית כשמדובר בסבון פנים.


מחיר המוצר: 39 שקלים ל – 150 מ"ל, להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

השמאלי הוא סבון הפנים – Bio Active Care מבית מינרל קר. המוצר מבוסס על מינרלים ומלחים מים המלח וגם הוא מגיע בגרסת ג'ל לניקוי עמוק, תוך שמירה על האיזון הטבעי והלחות הנדרשת לעור הפנים. עוד תמצאו: תה ירוק ואצות ותמציות צמחים שמטהרים את העור ומותירים אותו לח ורענן ועם תחושת ניקיון מעולה. יש לו ריח נעים והשפופרת שלו גדולה ומספיקה להרבה מאוד זמן.


מחיר המוצר: 140 שקלים ל – 200 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם והשיווק.  


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

תגובה 1:

Ginger Style אמר/ה...

פוסט יפה ומושקע!