יום ראשון, 14 ביוני 2015

הלכתי לחדש את העור

עבר יותר מידי זמן מאז עשיתי טיפול פנים אצל קוסמטיקאית. בבית אני מקפידה על שגרת טיפוח די עקבית, ובכל שבת אני לוקחת לעצמי 20 דקות כדי לעשות טיפול פנים קצרצר שכולל פילינג ומסכה. בשבוע שעבר הוזמנתי לחדר הטיפולים של GIGI לטיפול פנים חדש לרגל השקת Ester C, טיפול פילינג חדשני לחידוש העור ולהבהרתו, ולרגל השקת סדרת המוצרים לשימוש ביתי מאותה הסדרה.
את הטיפול שלי ביצעה מיכל חלילי המדהימה, שהיא גם המדריכה הראשית של מעבדות GIGI.
הטיפול היה מורכב ממספר שלבים שכללו את הכנת העור לפילינג, הפילינג עצמו והחדרת לחויות לעור והעצמת הזוהר של הטיפול.
הטיפול כולל מבוסס על רכיב ה – Ester C כאמור, שהוא נגזרת של ויטמין C ובשילוב עם חומצה מנדלית 15% הוא מהווה פיתוח בלעדי ל – GIGI. ויטמין C ידוע ביכולתו לפרק כתמי מלנין בעור שנוצרו כתוצאה מחשיפה לשמש או משינויים הורמונלים, בנוסף הוא מבהיר את גוון העור ומעודד את מערכת יצור הקולגן העצמית של העור, מעלה את רמת הלחות, מנטרל מחמצנים ומעניק זוהר לעור.

מוצרים לשימוש ביתי מתוך סדרת Ester C החדשה של GIGI

הטיפול לקח כשלושת רבעי שעה שבמהלכם גם קשקשתי עם מיכל ונהנתי כל כך מהשיח איתה. הידיים העדינות שלה עשו לי מאוד טוב לפנים והרגשתי שזה משהו שכבר מזמן הייתי חייבת לעצמי. הטיפול שמיכל התאימה לי נועד לאיזון ולשיפור איכות העור והוא הכיל 2% חומצה מנדלית ו – 13% חומצה סליצילית. למי שסובל מעור בעייתי, דהוי ומוכתם יש טיפול מעט שונה שכולל את הרגעת העור בעזרת שימוש בחומצה מנדלית 15%. בסיום הפילינג היא מרחה לי מהסרום של הסדרה וחתמה עם קרם BB עם גוון עדין ביותר כדי לשוות לעור מראה אחיד ומלא.
לא מדובר בטיפול שיוצא אותך אדומה ומתקלפת לשבוע ימים, אלא ההפך מזה. יצאתי משם זוהרת וקורנת והרגשתי איך העור מתוח, בריא ונקי.

ריכוז גבוה של ויטמין C

מיכל ציידה אותי בשני מוצרים מהסדרה להמשך טיפול בבית. את הראשון אתם מכירים כי כבר כתבתי עליו בבלוג – פילינג האורז של Eter C שמשלב בתוכו גם שיבולת שועל וחומצה סליצילית (278 שקלים). השני הוא הסרום – Ester C Total Serum שיש לו אפקט הבהרה עם ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C. אני משתמשת בו כפי שמיכל אמרה לי – ערב ערב לפני קרם הלילה שלי. הסרום עוזר לשמר גם הוא את התוצאות של טיפול הפילינג (298 שקלים). שני מוצרים נוספים בסדרת המוצרים לשימוש בייתי הם: קרם לילה – Ester C Night Renewal Cream (138 שקלים) ו – Ester C Sebotherapy המיועד לטיפול בעור הסובל מהתפרצות של סבוריאה (138 שקלים).

סרום מרוכז ללילה - Total Serum

כדי לקבל תוצאות מירביות לטיפול במכון, יש לבצע שמונה טיפולים בסדרה בהפרש של כ – 10 ימים בין הטיפולים. מחיר טיפול מומלץ לצרכן נע סביב ה – 250-400 שקלים ומחיר סדרה של שמונה טיפולים עולה 2000 שקלים. המוצרים נמכרים אצל קוסמטיקאיות ובמכוני יופי מובילים בארץ וכדי לאתר קליניקה ונקודת מכירה של המותג, אפשר להכנס לאתר: www.gigi.co.il ולמצוא שם את כל הפרטים. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: