יום רביעי, 3 ביוני 2015

מגנוליה בקולקציה חדשה

רשת התכשיטים הישראלית מציגה העונה 3 מגמות חדשות בקולקציית התכשיטים החדשה שלה.
הראשונה היא קולקציית עגילים הנמכרת כעגיל בודד בעל נוכחות גדולה המיועד לענידה על אוזן אחת. קולקציית העגילים כוללת מבחר עגילים בציפוי זהב הנמכרים כעגיל בודד המיועד לענידה על אוזן אחת בלבד בעל נוכחות גדולה ובולטת.
על מנת לשמור על סימטריות ניתן לענוד עגיל נוסף צמוד קטן שיעניק מראה ייחודי ושונה.

טווח מחירי הקולקציה: 136-231 ₪


הקולקציה השניה היא הקולקציה הפרסונלית בהתאמה אישית. היא מורכבת מתכשיטים העשויים מכסף או גולדפילד משולבים עם תליוני מוטות. על כל תליון ניתן לחרוט אותיות, מספרים וסמלים שונים לבחירת הלקוחה.
בנוסף תמצאו בקולקציה צמידים עם תליוני דמויות ילדים ואותיות בודדות ליצירת תכשיט אישי ומיוחד על פי בחירה.
זו קולקציה בהתאמה אישית שמעניקה את הבחירה ללקוחה לעצב לעצמה את התכשיט על פי טעמה האישי, כאשר הדוגמאות, העיצוב והכיתוב נבחרים על ידה. ניתן לשלב בתכשיט תאריכים, שמות, הקדשות ועוד.

טווח מחירי הקולקציה:
טווח מחירים של הצמידים והשרשראות: 97 ₪ - 271 ₪
טווח מחירים של התליונים להזמנה: 24 ₪ - 64 ₪


הקולקציה האחרונה היא קולקציית טבעות ציפורן שמותאמות לגפיים העליונות של האצבעות. מדובר בטרנד הכי פופולרי בקרב כוכבות האופנה בעולם כמו: ליידי גאגא, ביונסה ועוד.
קולקציית הטבעות העשויות מכסף או ציפוי זהב מקשטת את האצבעות ומשתלבת עם הציפורן ומעניקה מראה ייחודי ומעניין.


טווח מחירי הקולקציה: 204-222 ₪


לרשת מגנוליה כ-160 סניפים ברחבי העולם, מתוכם כ-90 מחוץ לישראל, עם נוכחות באירופה, קנדה ואוסטרליה. את התכשיטים של מגנוליה מעצבים 25 מעצבי תכשיטים מוכשרים, ומידי שנה מגייסת הרשת מעצבים צעירים, אשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים של מגנוליה – הן מבחינה עיצובית והן מבחינת האיכות הביצועית. כל התכשיטים במגנוליה עשויים כסף סטרלינג 925, ו/או בשילוב אבני חן, גולדפילד ועוד, התכשיטים עוברים אישור מכון התקנים, ומגובים בתעודת אחריות לשנה.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: