יום שבת, 8 באוגוסט 2015

קירות אומנות הרחוב היפים בעולם - פוסט מספר #2 ממיאמי

כבר עבר כמעט חודש וחצי מאז שחזרתי ממיאמי וכפי שהבטחתי לכם, צילמתי שם מספר פוסטים שאת הראשון ודאי כבר ראיתם אצלי בבלוג. הפוסט הזה (שהוא גם השני במספר) יהיה מעט שונה, שכן הוא יעסוק בתחום אומנות ציורי הרחוב ברובע ה – Design District שבמיאמי. לקירות המפורסמים קוראים Wynwood Walls ומגיעים אליהם אנשים מכל העולם כדי לצפות ביצירות האומנות הנהדרות האלה.
מיאמי לוהטת תרתי משמע, אבל בעיקר בכל מה שקשור לטמפרטורה ולחות, והאזור לא מצטיין במרחבים מוצלים. אז קחו אתכם כובע רחב שוליים, בקבוק מים גדול ותפנקו את עצמכם גם בדרינק בריא ומרענן ב – Jugo Fresh. אני ניסיתי את ה - Smoothie עם מי הקוקוס, אננס, מנגו, בשר קוקוס, תמרים וספירולינה שהיה סופר בריא וסופר טעים.
אל הקירות מגיעות פאשניסטות רבות מצוידות בעזרי הצילום הכי משוכללים שיש כדי להצטלם לבלוג שלהן ולתייג עצמן באינסטוש. אני ויתרתי כאן על פוסט אופנתי במיוחד (כי היה לי חם בצורה קיצונית) ובמקום זה החלטתי לצלם פוסט שמוקדש כולו לקירות עצמם.


לארוחת צהריים עצרנו ב – COYO המקסיקנית שבמתחם, שם זכיתי לטעום לראשונה בחיי קקטוס צלוי, ותאמינו לי שזה טעים הרבה יותר ממה שאתם תצליחו לדמיין! הטאקוס שאכלנו לוו בתה קר, טעים ומתקתק וכל זה במחיר ממש מצחיק של דולרים בודדים.


וזה כבר ה - Smoothie המדובר מ - Jugo fresh:


תמונת האאוטפיט היחידה שהסכמתי לעשות, על קיר מעט יוצא דופן במתחם, העשוי כולו פרחי פלסטיק ססגוניים:

חולצה: NAFTUL, חצאית: FOREVER21, שרשרת: COS, משקפיים: RAY-BAN

לסיום, אפנק אתכם בתמונה שלי ושל התייר הקטן שהצטרף אלינו לטיול, הלא הוא מיכאל שלי. לא קל לטייל עם תינוק במשך ימים שלמים בחום שכזה, אבל אין ספק שזה היה שווה כל רגע עבור החוויה המשפחתית המשותפת!


אם חשקה נפשכם במידע נוסף אודות האזור המקסים והמיוחד הזה, יש לכם אתר שלם המוקדש לכל החנויות, מקומות הבילוי, המסעדות והאתרים ששווה לבקר בהם: www.miamidesigndistrict.net

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

3 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

איזה יופי של מקום! בברלין גם צילמתי הרבה גרפיטי, זו אומנות ככ יפה בעיני. מיכאל שרד בחום הגדול, כל הכבוד לו! תודה על הקישור למקומות השווים, כשאסע אשתמש בטוח. נשיקות

הילה לוי אמר/ה...

איזה יופי! כל קיר עושה לי חשק להצטלם לפוסט שלם. והתמונה שלך על קיר הפרחים מקסימה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - אני גם משוגעת על גרפיטי. מחכה לפוסטים נוספים שלך מברלין!! ותודה על המחמאות :)

הילה - תודה רבה מותק. זה מקום משגע, ממליצה בחום!