יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

Bath & Body Works עכשיו בארץ!

לא בדיוק בארץ, אלא בשדה התעופה שלנו שתכל'ס, הוא בטריטוריה של הארץ, אבל כולם יודעים שמהרגע שבו כף הרגל נכנסת אל הדיוטי פרי, משמע - חצינו את הגבול לחו"ל. בכל אופן, את המוצרים של החברה האהובה ניתן להשיג במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג כאמור, ומשם מתחיל המסע שלי עד למיאמי הרחוקה, משם הבאתי עוד כמה פינוקים של החברה. ביקשתן ממני להעלות פוסט קניות, אז זה אחד מהפוסטים של הרכישות שביצעתי והפעם אך ורק של המותג המפנק.  

האמריקאיות כבר מזמן גילו את המותג ובשל כך תוכלו למצוא בארה"ב לא פחות מ – 1750 מחנויות הרשת. Bath & Body Works עשו סוג של מהפכה בהרגלי היופי והטיפוח של הנשים האמריקאיות כאשר בשנות ה – 90 נשים החלו להשתמש בג'ל הרחצה של המותג במקום בסבון, ובקרם הגוף הריחני במקום בבושם.
אכן מדובר בחברה שהריחות שלה הן מעל הכל, מעל העיצוב, מעל המחיר, מעל האיכות. להבדיל ממותגים אחרים ששם זה מתחיל ונגמר, כאן מדובר במוצרים שחוץ מחוויית הריח המשכרת, כיף להשתמש בהם כי הבקבוקים שלהם צעירים, צבעוניים וכיפיים, האיכות שלהם טובה ביותר וגם המחירים נוחים לכל כיס.


קרם הגוף ומי הגוף הריחניים מסדרת Sweet Pea הם תחילת המסע שלי בדיוטי פרי. הניחוח פרחוני וזוהר ויש בו תווים עליונים של אפונה מתוקה, אגס, פירות יער וענבי שועל. הניחוח של הסדרה נוצר על ידי אומן הבישום דיוויד ביץ' ותמצאו בסדרה גם ג'ל אמבט (שלא נרכש ולכן ולא נמצא בתמונה).


בדיוטי פרי יש סדרות נוספות של שלושת המוצרים הללו כמו: סדרת Japanese Cherry Blossom עם ניחוח אוריינטלי, סדרת Twilight Woods עם ניחוח עצי וקלאסי, סדרת Pink Chiffon עם ניחוח קליל ומתוק, סדרת Warm Vanilla Sugar הסכרינית והנשית, סדרת Mad About You עם ניחוח מפתה של אדמונית, סדרת Midnight Pomegranate המתובלת ועוד. בנוסף, תמצאו גם ממחטאי הידיים הנהדרים (שדווקא נרכשו ועוד איך אבל לא נכנסו לתמונות בפוסט עקב מחסור חמור בזכרון שלי או בקיצור: פשוט שכחתי להכניס גם אותם לתמונה!) ונרות ריחניים שתראו בהמשך.

במיאמי רכשתי את סבוני הקצף לידיים עליהם פינטזתי כבר המון זמן. מדובר במוצר שעדיין לא הגיע לג'יימס ריצ'רדסון והריחות שאני בחרתי הם Watermelon Lemonade ו – Pink Peonies & Pears. הקצף נעים על העור ומשאיר את הידיים עם ריח משגע וללא תחושה של יובש.


אחרון חביב הוא הנר עם הריח החורפי והמתקתק שלא הצלחתי לעמוד בפיתוי שלו – Vanilla Bean Marshmallow שאמנם מגיע במיכל קטן יחסית (כי למיכלים הגדולים לא היה מקום במזוודה) אבל סמכו עליי שאני אדאג לחדש את מלאי הנרות שלי עוד לפני שזה יגמר.


המחירים של מוצרי Bath & Body Works ב-ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי:
ג'ל אמבט – 13.90$ ל – 300 מ"ל, קרם גוף – 16.90$ ל – 180 מ"ל, בודי מיסט – 13.90$ ל – 250 מ"ל, מחטא ידיים – 6.90$ ל – 85 מ"ל, סבון ידיים – 8.90$ ל – 250 מ"ל ונרות בטווח מחיר של 5.90$ ל – 12.90$ בהתאם לגודל הנר.
לרגל ההשקה, כל מוצרי Bath & Body Works נמכרים בהטבה ייחודית- 3+1 או 5+2:
ברכישת כל 4 מוצרים מהמוצרים המשתתפים – משלמים על 3 מוצרים המשתתפים את מחירם המלא, ומקבלים מוצר 1 ללא עלות, על הזול מביניהם.
ברכישת כל 7 מוצרים מהמוצרים המשתתפים – משלמים על 5 מוצרים המשתתפים את מחירם המלא, ומקבלים 2 מוצרים ללא עלות, על הזול מביניהם.


אגב, חייבת לתת מילה לשבח ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, על השקת הקטלוג החדש והמהמם שלהם. הניחוח חו"לי למדי, ההפקות מדהימות ובכלל, הכל עשוי כל כך בטוב טעם שזה הכי עושה חשק לטוס ולעבור לשם לשופינג מפנק. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות, ואל תשכחו להביא לי משהו מהדיוטי...
שרונה.

2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

אודה ואבוש, טרם דגמתי אחד מהם והסקרנות רבה. צריך לעבור אצל רותי בדיוטי

Unknown אמר/ה...

איפה ניתן להשיג את המוצר הזה?