יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

דברים שעושים לי שמח

יש הרבה דברים שעושים לי שמח ואחדים מהם איגדתי לפוסט הזה:
קיץ, צהוב, פפיונים, כחול רויאל, מטוסי נייר, דשא, פרחים ואודם אדום. זהו אאוטפיט בצבעים שמחים של קיץ, עם תיק פפיונים של שוגר מאמא שהוא בעצם תיק ים מתנפח שעבר אצלי הסבה לתיק לסופ"שים משפחתיים. הוא כל כך גדול שאני יכולה להכניס לתוכו כל כך הרבה דברים, גם שלי וגם של הילד ומבלי להיסחב עם מליון תיקים. אתמול קפצנו בשעות הבוקר המוקדמות, עוד לפני שהיה חם כל כך, לפארק רמת השרון הנפלא. ניצלנו את העובדה שאנשים עדיין לא התעוררו כנראה, והוא ריק מאדם, כדי לצלם את האאוטפיט המרענן שלבשתי לבילוי השבת המשפחתי.


שרשרת מטוס הנייר המוזהבת היא עוד פריט קייצי וכייפי שקיבלתי במתנה ממעצבת התכשיטים שלומית אופיר. כבר שנים שאני עונדת תכשיטים שלה לפוסטים שלי בבלוג וזה לא סתם. העיצובים שלה צעירים ויצירתיים והיא מצליחה להפתיע מחדש בכל קולקציה. יאמר לזכותה של שלומית שהיא יוצרת תכשיטים באיכות כה גבוהה שנשמרים שנים ארוכות והזמן לא ניכר עליהם.
החולצה הצהובה קטפה אינספור מחמאות אצלי באינסטגרם ובפייסבוק, אתם חשבתם שמדובר בשמלה, אז היה לי חשוב שתראו שזאת בעצם חולצה בגזרת פפלום בצבע האהוב עליי, מאחת החנויות שאני יותר אוהבת – GAP. החולצה הזאת היא מתנת יום הולדת מאחותי שגרה בארה"ב ואין ספק שהיא ידעה לקלוע בול לסגנון ולטעם שלי. טנקס סיס!


חולצה: GAP (מיאמי), חצאית: MANGO, נעליים: CHARLES & KEITH, שרשרת: שלומית אופיר, תיק: בוטיק שוגר מאמא (מדינת היהודים 60 הרצליה), טבעות: אוסף פרטי, צמיד: PANDORA

תודה לאהובי על הצילומים ועל הסבלנות אין קיץ!

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

3 תגובות:

הילה לוי אמר/ה...

תמונות נפלאות, פריטים נפלאים ופוסט נהדר.

EFRAT ITAH אמר/ה...

מה שעושה את הבגדים זו הדוגמנית המקסימה, את נראית נהדר והאאוטפיט כולו עד הנעליים מעלף!!
כמו שאני מכירה את עצמי הייתי חוששת לתיק כל הזמן שמא יתלכלך כי בבסיס הוא לבן :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הילה - המון תודה יקירה!

אפרת - הכיף בתיק הוא שהוא עשוי גומי אז ניתן לקלות אותו בקלות עם מגבונים או אפילו לשטוף אותו!! ותודה על המחמאות מותק :)