יום שבת, 22 באוגוסט 2015

יום הולדת שנה למיכאל שלי - מסיבת ברווזים חגיגית

מיכאל שלי בן שנה. לא להאמין איך שהזמן טס ואיך שהשנה עברה כל כך מהר וכל כך בנעימים. הספקתי לעשות המון דברים בשנה הזאת, לחוד ממנו וביחד איתו ולמרות שלפעמים הרגשתי ש - 24 שעות ביממה זה מעט מידי וששינה זה לחלשים, המסקנה העיקרית שלי מהשנה הזאת היא שאין דבר העומד בפני הרצון ושהכל אפשרי. ולמה אני מתכוונת שהכל אפשרי? להרים מסיבת יום הולדת שנה בקונספט של ברווזים ולהכין הכל לבד ובעצמי (טוב נו, כמעט הכל...) למשל, תוך כדי שהזאטוט הקטן הולך לי בן הרגליים ורק רוצה שאני אשחק איתו, זה בהחלט מאתגר. אבל עמדתי באתגר ואני חושבת שאפילו הצלחתי בו לא רע בכלל. ההכנות לקחו קצת יותר משבועיים שכללו בין היתר: בחירת הקונספט ופלטת צבעים לאירוע, הכנת סקיצה מדוקדקת של שולחן המתוקים, בניית תפריט אוכל, רכישת כלים חד פעמיים, אביזרי קונספט ומצרכים והרבה בישולים ואפיה. את האפיה התחלתי כ - 3 ימים לפני האירוע ובחרתי להתחיל עם נשיקות (מרנג) מאחר והן יכולות להחזיק מעמד עד שבועיים בטמפרטורת החדר. את שאר הקינוחים הכנתי יום-יומיים לפני כך שביום האירוע נשאר לי רק לסדר את הכל על הצלחות ולהעמיד על השולחן.



הקונספט של שולחן יום ההולדת היה ברווזים והצבעים שבחרתי להשתמש בהם בעיצוב השולחן הם צהוב-תכלת-לבן. הברווזים לא הופיעו בהמוניהם על השולחן כפי שאתם רואים והנגיעות שלהם היו בדמות ברווזנים מבצק סוכר שהונחו על העוגה ועל חלק מהקאפקייקס. חשבתי להעמיד עוד כמה ברווזוני גומי מימין ומשמאל לכדי הזכוכית אולם החלטתי לוותר עליהם תוך כדי ארגון השולחן מאחר ואהבתי את המראה הנקי יותר ולא רציתי להעמיס. התפריט שבניתי כלל את הקינוחים הבאים: נשיקות מרנג צהובות עם סוכריות כחולות מעל, כוסות ג'לי אננס עם קצפת ואננס חתוך מעל, כדורי קוקוס ושוקולד לבן, כפיות שוקולד עם סוכריות כחולות מעל, קאפקייקס שוקולד עם טופינג של קרם חמאה שוויצרי, מרשמלו צהובים (נרכשו בחנות ולא הוכנו על ידי), עוגת שוקולד מעוטרת בצק סוכר עם ברווזים (מעשה ידיה של חברתי דפי) ולימונדה צוננת בבקבוקי זכוכית אישיים. עוד על השולחן הועמדו גם מתנות אישיות לילדים שהגיעו לחגוג עם מיכאל ובתוכן ממתקים והפתעות כיאה לשקיות יום הולדת.



שוטטתי הרבה באינטרנט כדי לקבל השראה ליצירת השולחן וגם שיטוטים בסופר ובחנויות הכלים החד פעמיים נתנו לי רעיונות נוספים לעיצוב ולבניית התפריט. התוצאה הסופית לא דומה לשום דבר אחר שראיתי ברשת ואני גאה בה עד מאוד. האורחים שלי התפעלו מעיצוב השולחן ומהטעמים המיוחדים של הקינוחים שהכנתי, ואפילו מיכאל הביט בשולחן דקות ארוכות כשהתעורר משנת הצהריים שלו. אין ספק שמדובר בהרבה עבודה שכוללת הכנה מוקדמת והרבה מחשבה ויצירתיות, אבל התוצאה הסופית הייתה לחלוטין שווה את זה. 


את האביזרים והכלים החד פעמיים רכשתי ב - 3 חנויות שונות ברחוב סוקולוב ברמת השרון - "חד פעמי" בסוקולוב 76, "יוצאים מהכלים" בסוקולוב 65, וב - "חד פעמי שופ" בסוקולוב 52. 

לסיום אשאיר אתכם עם תמונה של חתן יום ההולדת עם ההורים הגאים, האוהבים והמאושרים:



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פשוט מהמם

sefi אמר/ה...

ניראה כיף ןלצבעוני. את כזאת עקרת בית אמריקאית לוהטת בתמונה הזאת.
המון מזל טוב ואושר לחמוד ולכם!

טרי אמר/ה...

מזל טוב למיכאל! אני קוראת מדי פעם את הבלוג, ואוהבת את הסגנון.
מצדיעה לך על הרעיון וההשקעה. התוצאות מדברות בעד עצמן!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - המון תודה על הפרגון!

ספי - תודה מותק! עקרת בית אמריקאית זאת מחמאה עבורי ;-) צריכה לעשות השלמות אצלך בבלוג ולקרוא על החוויות מחו"ל. אני מה זה לא עומדת בקצב!!!