יום שני, 20 ביוני 2016

מלקלקת - מהדורת קיץ 2016

רובנו כבר המרנו את הגוונים הכהים על האצבעות בכאלה בהירים וצבעוניים יותר. הקיץ שהגיח בין רגע הביא איתו גם קולקציות לקים חדשות ומשמחות שיקשטו בחן ציפורניים ארוכות וקצרות.


ראשונים הם OPI שהשיקו בשיתוף פעולה ישראלי את קולקציית ה – Retro Summer. הקולקציה הושקה לראשונה בסניף הדגל החדש של רשת STORY במתחם שרונה והיא כוללת 6 גוונים קיציים וקופצניים במרקם קרם שמנת. המרקם אומנם קרמי אבל התוצאה מבריקה במיוחד כאשר חלק מהצבעים מגיעים עם נטייה לניאון, מה שהופך אותם לצבעים אידיאליים לקיץ ולחוף הים.


הגוונים שקיבלתי להתנסות בהם עונים לשמות הקיציים: Flip Flops & Crop Tops (הורוד) ו – Sailing & Nail-ing (התכול). חוץ מהם תמצאו גם את: Spf xxx (בגוון אלמוג-כתום), I'm getting a Tan-gerine (אפרסקי), What's the double scoop (ורוד בייבי) ו - Towel me about it (צהוב פסטלי) שאותו גם בחרתי למרוח בחנות של STORY שם התקיימה ההשקה.


שיתוף הפעולה בין STORY ובין OPI בא לידי ביטוי גם בקמפיין רשת אשר יחבר את מותג הנעליים הצבעוני והבועט MELISSA לרשת סטורי ולמותג הלקים היוקרתי  OPI כחלק משמירה על הניחוח היוקרתי של המותגים, והצגת הלקים כחלק בלתי נפרד מעולם האופנה.


קולקציית לקים נוספת של OPI היא: "אליס מבעד למראה" המונה 9 גוונים בצבעים משוגעים ובהוקים בהשראת דמויות הסרט. הכובע הורוד והעוצמתי של הכובען המטורף, התכלת הבהיר המזוהה עם שמלתה של אליס ועוד. אני קיבלתי לנסות את גוון הסגול החצילי המכושף – What's the Hatter with you, שיש לו נוכחות חזקה על הציפורניים.

הלקים של OPI  נמכרים במחיר של 65 שקלים לבקבוק וניתן למצוא אותם ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.


גם מותג הלקים ESSIE לא פספס את ההזדמנות להתחדש הקיץ והשיק בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מארז נסיעות קייצי ומדליק הכולל את קולקציית הלקים הנמכרים ביותר של המותג. המארז קיבל את השם הנחשק: Sea, Love & Sun


הוא מכיל בתוכו את הלקים הבאים: Fiji (שגם נמצא כלק המוביל ביותר במכירות המותג) בגוון ורוד פסטל – שמנת ובעל אטימות, Russian Roulette (במקום השני) בגוון אדום בוהק, לוהט וקלאסי, Ballet Slippers (במקום השלישי) בגוון ורוד חיוור בגימור עדין ושקוף ו – Cute as a button (במקום הרביעי) בגוון קורל - אפרסמון. הלקים של ESSIE עמידים מאוד ויש להם מברשת רחבה יחסית המאפשרת מריחה נוחה ומהירה על הציפורן.

עלות המארז – 19.90 דולר בלבד (כאשר עלות כל לק בודד – 9.90 דולר) וניתן להשיג אותו בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי כאמור, החל מהחודש הנוכחי. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: