יום שלישי, 7 ביוני 2016

חכמה בשמש

אין יום שבו אני לא מורחת את עצמי במקדם הגנה. כן כן, חורף – קיץ, לא באמת משנה באיזו עונה אנחנו נמצאים, ההגנה על העור שלי היא החשובה לי מכל. ובכל זאת, אני יודעת שרוב האנשים לא מקפידים כמוני על שימוש קבוע במקדמי הגנה ונוהגים לעשות זאת רק בימים שבהם הם יוצאים לשמש הלוהטת. עבורם ועבור מי שדווקא כן מקפיד מעט יותר על הגנה מהשמש בעזרת התכשירים המתאימים, ריכזתי עבורכם את מיטב מקדמי ההגנה שיצאו בקיץ הנוכחי.



AVENE

מוצרי ההגנה של Avene מעניקים הגנה רחבה מפני קרני UV הודות למרכיבים פעילים בלעדיים. אחד מיתרונותיה הבולטים של הפורמולה החדשה של מוצרי החברה הוא היכולת לספק הגנה משולשת:
1. הגנה גבוהה מפני קרינת השמש UVA ו – UVB על ידי מסנני קרינה יעילים, חלקם פטנטים ייחודיים של מעבדות פייר פברה.
2.הגנה בפני רדיקלים חופשיים וחומרי חמצון (פטנט ייחודי ובלעדי פרה טוקופריל – נגזרת של ויטמין E המהווה מרכיב חשוב בפעולות אנטי אייג'ינג) .
3. מים טרמליים להרגעה וריכוך העור .
בנוסף, המוצרים בסדרה כוללים גם את המאפיינים הבאים: עמידות במים, נטולי סיליקון ואלכוהול, מעל 90% פוטוסטביליות, עומד בדרישות הרישום האירופאיות ובעל יעילות ובטיחות גבוהים. בסדרה החדשה תמצאו את המוצרים הבאים: קרם 50+SPF רגיל/ללא בישום (159.90 שקלים ל – 50 מ"ל), אמולסיה (תחליב הגנה) 50+SPF רגיל/ללא בישום (159.90 שקלים ל – 50 מ"ל), ספריי 50+SPF להגנה גבוהה במיוחד (200 שקלים ל – 200 מ"ל), תחליב הגנה 50+SPF לילדים (200 שקלים ל – 200 מ"ל) ו – תרסיס הגנה 50+SPF לילדים (200 שקלים ל – 200 מ"ל).

 
את מוצרי AVENE ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.


SKIN GARD

המותג הותיק משיק השנה סטיק הגנה שקוף לפני 50SPF, נוח לשימוש וקל למריחה על הפנים. הוא אינו משאיר סימנים לבנים ומתאים לכל סוגי העור. נוסף לסטיק תוכלו למצוא גם את הספריי השקוף 30SPF באריזה משפחתית חסכונית של 300 מ"ל המיועד להגנה לילדים ומתאים לעור גופם העדין. הוא מגיע במרקם תחליבי ונספג במהירות על העור. שני המוצרים הינם היפואלרגנים, עמידים במים, נטולי אלכוהול, בישום ופארבנים ועומדים בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE.


מחיר הסטיק: 39.90 שקלים ל – 18 מ"ל, מחיר הספריי תחליב: 50 שקלים ל – 300 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק.


SUN GUARD של ביוטיקייר

המוצר הינו תחליב נגד נזקי השמש עם מקדם הגנה של 35SPF המגיע בשפופרת כתומה ומתאים גם לפנים וגם לגוף. הוא מספק שילוב של הגנה מהשמש, לחות וטיפוח אנטי אייג'ינג לעור. יש לו מרקם שקוף שאינו משאיר צבע לבן במריחתו, הוא עמיד במים ופותח באמצעות נוסחה עדינה המבוססת על 21 צמחי מרפא. מה שנחמד בו הוא העבודה שהתחליב משמש גם כקרם גוף ולכן יהיה שימושי גם בכל ימות השנה ולא רק בימות הקיץ.


מחיר: 16.90 שקלים ל – 150 מ"ל. להשיג ברשת חנויות ביוטי קייר ברחבי הארץ.


לאחר החשיפה לשמש, בין אם זה בסופו יום שבו התהלכתי מעט בחוץ ובין אם זה בסופו של יום בילוי בים, אני נוהגת למרוח על העור שלי מוצר ייעודי להרגעת העור.



תחליב קמומיל ואלוורה מבית Neal's Yard Remedies

התחליב העדין מיועד להעניק לעור לחות וריכוך לאחר החשיפה לשמש. הוא מקרר, טבעי, אורגני ונספג על העור בקלות. הוא מכיל תערובת של שמנים מזרעי ענבים, שקדים מתוקים, נבט חיטה, ורד, אלווה, קומפרי וקמומיל. יש לו ניחוח מושלם של פרחי תפוז ולבנדר מרעננים והוא מותיר את העור עם תחושה נפלאה ומחודשת.


מחיר: 188 שקלים ל – 200 מ"ל, להשיג ברשתות הטבע וחנויות הטבע ברחבי הארץ או באתר: www.nealsyard.co.il


Active H20 Spa מבית ביוטיקייר

הג'ל המרגיע מבוסס על תמצית אלוורה ויש לו תוספת של מנטול. האלוורה מסיימת ומקלה על תחושות צריבה ועקיצות והמנטול הנו בעל השפעה מקררת, מרגיעה ומאלחשת. הוא מעניק לעור הפנים והגוף לחות ורכות ונספג על העור במהירות. הג'ל מיועד גם למקרים של אדמומיות וגירודים בעור, לאחר גילוח, אפילציה וטיפול פנים.


מחיר: 4.50 שקלים ל – 100 מ"ל.


מים טרמליים מבית AVENE

מוצר חובה אצלי בתיק! הוא מיועד לריכוך והרגעת העור ומתאים לעור רגיש. ניתן להתיז אותו על כל איבר בגוף, כולל על עור הפנים כאשר גם פנים מאופרות יקבלו אותו בברכה. אני משתמשת בו בימים שלוהט בחוץ ולפעמים נעזרת בו גם סתם כדי לשטוף ידיים כשאין ברז בנמצא. הוא היפואלרגני ונטול בושם והוא המציל הרשמי שלי בכל פעם מחדש.


ניתן להשיג אותו ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: