יום שישי, 10 ביוני 2016

שבועות בלבן

אני כל כך אוהבת את החגיגיות הלבנה של חג השבועות. אוהבת את הבגדים הלבנים, את הפרחים הלבנים, את המאכלים הטעמים ואת הזמן המשפחתי המשותף. לרגל החג, יצרתי אאוטפיט לבן מכף רגל עד ראש שכולל גם תיק אחד לבן ומושלם, כזה שהרבה זמן חיפשתי. מצאתי אותו בחנות של צ'ארלס אנד קית' יחד עם עוד מבחר גדול של תיקים לבנים. היו גם נעליים וסנדלים לא רעים בכלל בצבע לבן, אבל בגלל שהבאתי לי ממש עכשיו זוג לבן מארה"ב, החלטתי לוותר על התענוג הפעם.



את השמלה הלבנה רכשתי כבר בשנה שעברה בחנות Deisgual אבל רק השנה הוצאתי אותה מהארון וגזרתי את הטיקט. איכשהו היא נשכחה בארון (ככה זה כשיש יותר מידי בגדים) ואני מוצאת אותה סופר חגיגית וכל כך מחמיאה. השרשרת ממש לא חדשה, ראיתם אותה כאן כבר בעבר, והיא נקנתה בחו"ל בחנות COS האהובה. 



התיק הוא חתיכת שיחוק מבחינתי, הוא מספיק גדול בשביל להכיל את כל הדברים שאני תמיד צריכה (ותסמכו עליי שאני צריכה הרבה!), והוא מעוצב כל כך יפה שאני פשוט מאוהבת בו. העובדה שיש לו ידית אחת ורוכסן מוזהב באלכסון, הופכת אותו לאחד כזה שלא רואים כל יום. 



ואם תהיתם למראה השיער הפרוע ולא מסודר, אז ככה זה כשאני לא מחליקה אותו ומניחה לו להתייבש אחרי האמבטיה באופן טבעי. החלטתי להניח למחליק הקרמי ולפן לכמה ימים, ולתת לקרקפת ולשיער קצת לנוח. אני חושדת ש"טיפלתי" בו באינטסיביות וקצת ייבשתי ושרפתי אותו. באופן אישי אני לא בטוחה שאני מתחברת ללוק הגלי-מתולתל, אבל עם כמות התגובות שאני מקבלת בימים האחרונים אני מבינה שאולי זה דווקא לא כל כך נורא כמו שאני חושבת. ותודה לאחותי יעל על הצילומים הנפלאים כמובן. 


שמלה: Desigual, תיק: צ'ארלס אנד קית', סנדלים: טומי הילפיגר (מיאמי), שרשרת: COS (איטליה).


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: