יום חמישי, 2 ביוני 2016

מוצרי איפור חדשים על המדף

למרות שאני מאוד אוהבת איפור ואת העיסוק בו, כבר הרבה זמן יחסית שלא יצא לי לכתוב בבלוג פוסט שכזה. והנה, התאספו על שולחני מספר מוצרי איפור חדשים וחגיגיים שעבורי זאת לחלוטין סיבה למסיבה והזדמנות טובה לנסות, להתנסות ולספר לכם ממש כאן.


המוצר הראשון הוא מוצר בסיס שאני לא יוצאת מהבית בלעדיו – מייק אפ. את אלו של לוריאל פריז אני מכירה ואוהבת כבר המון זמן, ובסופו של דבר מוצאת את עצמי תמיד חוזרת לקנות אותם בפארמים בארץ ובחו"ל. בלוריאל פריז השיקו לאחרונה את סדרת TRUE MATCH המחודשת, עם פורמולה חדשה וגוונים נוספים. כעת תוכלו למצוא 13 גוונים, מהבהיר ביותר לכהה ביותר, לכדי התאמה מושלמת לכל אישה ולכל גוון עור. הגוון שאני משתמשת בו הוא 3.D כאשר הוא בין הגוונים הבהירים יותר שתמצאו בסדרה. המריחה על העור חלקה ואחידה, המייק אפ לא כבד והוא אידיאלי לקיץ לטעמי. יש בו פיגמנטים מתקדמים התורמים לעור פנים זוהר וקורן יותר ושילוב של גליצרין, ויטמין  Eוויטמין B5 שהוחדרו לתוכו המעניקים לחות של עד 24 שעות.


מחיר המייק אפ לפני הנחות ומבצעים: 182 שקלים ל – 30 מ"ל וניתן למצוא אותו ברשתות הפארם ובפרפומריות השונות.

לפיסול וחיטוב תווי הפנים קיבלתי את הפלטה הנהדרת הזו של מותג האיפור קרליין. פלטת הקונטורינג היא למעשה ערכה לחיטוב ופיסול תווי הפנים שמגיעה עם 4 גוונים בסיסיים בתוכה. הערכה כוללת הוראות שימוש בכל גוון החל מהשלב הראשון של הצללה כהה המיועדת לחיטוב ולהצרת מבנה הפנים, ועד להצללה הבהירה המעניקה את הטאץ' הסופי והמואר של הפנים.


הפורמולה עמידה ופיגמנטית ובשימוש במברשת הייעודית של קרליין – מספר 09, המיועדת להצללה ולחיטוב תווי הפנים, תוכלו להשיג תוצאות מעולות. היא עשויה סיבים סינטטיים איכותיים ורכים העוזרים לדיוק באיפור הפנים. המבנה השטוח שלה מעניק הגדרה מושלמת לקו הלסת ועצמות הלחיים. ניתן לשטוף אותה עם מים פושרים ובשמפו עדין ולאחר מכן לייבש אותה בצורה מאוזנת על גבי מגבת עד לייבוש מלא.


מחיר הפלטה: 99 שקלים, מחיר המברשת: 34.90 שקלים, ניתן להשיג את המוצרים של קרליין ברשתות הפארם המובילות ברחבי הארץ.

כדי לחתום בנשיקה, לוריאל פריז השיקו את קולקציית השפתונים שלהם במהדורה מוגבלת:Color Riche La Vie En Rose עם 5 גוונים ורודים ייחודים בגימור מאט עדין, שנוצרו בהשראת השגרירות של המותג – ג'ניפר לופז, בלייק לייבלי, ליה קבאדה, נטשה פולי ואווה לונגוריה. השפתון שלי נקרא NATHASHA'S וניחשתם נכון, אותו שפתון שנוצר בהשראת נטשה פולי המהממת. ורוד וצעיר שמתאים כמעט לכל מראה איפור ומתאים לאישה שמאוהבת בפרטים הקטנים. הוא מגיע באריזה שחורה, ייחודית ואקסקולוסיבית, עם חתימתה של נטשה.


מחיר השפתון: 108 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות הנבחרות. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: