יום חמישי, 16 במאי 2013

סדרת המוצרים של ביודרמה

כחובבת קוסמטיקה וטיפוח מזה שנים רבות, את השם ביודרמה אני מכירה, אבל איכשהו הם הצליחו לחמוק ממני ולא יצא לי להתנסות מעולם באף מוצר שלהם. לפני מספר שבועות הוזמנתי למסיבת עיתונאים במהלכה זכיתי להכיר כמה וכמה ממוצרי הדגל של ביודרמה ולהתנסות בהם באופן אישי.
אלה הם המוצרים שקיבלתי להתנסות: מקדם הגנה Photodersm Spot 50+, קרם לחות להרגעת העור לעור יבש Sensibio Rich, ותכשיר ניקוי והסרת איפור לעור שמן או מעורב ולעור רגיש מסדרת Sebium H2O.


הצלחתי לזהות מרכיב אחד משותף ועיקרי לכל המוצרים: ריח. או ליתר דיוק – חוסר ריח. כל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, מאוד נייטרלים: אין בתוכם תוספי ריח להעשרה, הם היפו-אלרגניים ומתאימים גם לבעלות עור רגיש במיוחד. אף על פי שברוב המקרים אנחנו נמשכות למוצרים "ריחניים", ככל שאני מתבגרת אני מבינה שדווקא אלה נטולי הריח מתאימים לי יותר.
המוצרים של ביודרמה מומלצים על ידי רופאי עור בצרפת ומשווקים בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי הגלובוס.


קרם הלחות Sensitio rich Soothing Cream זכה למקום של כבוד בארון הקרמים שלי. הוא הגיע אליי בדיוק כשסיימתי אחד אחר של חברה אחרת ולפני שרצתי לקנות חדש - נתתי לו צ'אנס. הצ'אנס הפך להרגל ואני משתמשת בו בוקר וערב, לפני המייקאפ ולפני מקדם ההגנה. הוא נספג בצ'יק צ'אק ומלחח את העור בדיוק ברמה הרצויה. מחירו 181 שקלים ל-40 מ"ל.


אחרי מריחת קרם הלחות אני ממתינה כ-2 דקות ועוברת לשלב הבא: קרם הגנה מהשמש Photoderm Spot 50+ SPF שמעניק הגנה גבוהה במיוחד מפני קרני UVA ומכיל את הפטנטCellular Bioprotection. אני מורחת אותו גם על עור הפנים וגם על הגוף והוא עובד נהדר - אחרי חצי יום מחוץ לבית וחשיפה גבוהה לשמש בשעות החמות, לא העור ולא הגוף מתאדמים או שורפים כמו שבד"כ קורה לי אחרי שעות בשמש.
קרם ההגנה נון קומודוגני ומסייע במאבק להזדקנות מוקדמת של העור, כך שהרווחתי עוד בונוס על הדרך. מחירו 146 שקלים ל-30 מ"ל.


אחרונים חביבים הם שני מסירי האיפור הנהדרים האלה לעור שמן או מעורב (הבקבוק הכחול) ולעור רגיש (הבקבוק האדום) מסדרת Sensibio H2O. מסתבר שהצרפתיות כבר מזמן גילו אותם והם זכו במקום הראשון בקטגוריית ניקוי עור הפנים.
אין תחושת יובש בעור אחרי הניקוי והניקיון העמוק מורגש מאוד בתום השימוש וגם הוא מכיל פטנט בלעדי של ביודמרה שנקרא Fluidactive. עכשיו הם במבצע ועולים רק 69 שקלים (עד סוף החודש בניו-פארם בלבד) ו-30% הנחה תוכלו לקבל גם על מגוון המוצרים האחרים.

על כל הפטנטים שהזכרתי כאן תוכלו לקרוא באתר הרשמי שלהם ממש כאן: BIODERMA.
ואת כל המוצרים שהזכרתי כאן ואחרים כמובן, תוכלו להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

כמעט סוף שבוע נעים לכולם!
שרונה.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

גם אני ניסיתי את מסיר האיפור שלהם! עובד מצוין!

EFRAT ITAH אמר/ה...

לדעתי מגיע לי אחוזים מהמכירות של הביודרמה להסרת איפור, הבאז שיצרתי סביבו ובצדק :)
איני אוהבת להרטיב את הפנים בלילה (בחודשי שיא הקיץ אין ברירה) אבל רוצה פנים נקיות מאיפור, ביודרמה נותן מענה, הפנים מרגישות ממש מטוהרות.
הורוד מתאים גם לעיניים ושפתיים, על הירוק מוצהר שאינו לאזור העיניים, לי לא צרב אבל יש שהתלוננו שכן.

אנונימי אמר/ה...

איפה קונים

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - איך לא היית??? ולי לא צורב בעיניים... אבל אולי זה תלוי אם העיניים רגישות או לא.

אנונימי - אפשר לקנות בכל רשתות הפארם, בדיוק ראיתי בניו פארם ליד הבית שלי אבל לדעתי יש גם בסופר פארם ובבתי מרקחת פרטיים.